Ga naar inhoud

FOTOWEDSTRIJD - Stemtopic - De mooiste van 2012


Individual

Aanbevolen berichten

1. Davids Z3 (qua plaatje het mooiste, al had ie wat meer kleur moeten hebben -> blauwe lucht)

2. Moozz (door de gele boot wordt je blik naar de achtergrond getrokken en naar de gebouwen en zo dus ook naar het grijs van de gebouwen op het Marconiplein, die kleur grijs matcht weer mooi met de auto)

3. Bad Pritt (ook al is ie nep en hou ik meer van echt, het plaatje op zich is wel spannend)

@Henk: ben het met je eens dat mijn foto behoorlijk druk is (had liever een rustige achtergrond gehad voor dit plaatje). Ik heb mooiere foto's maar die zijn niet dit jaar genomen en zoals je weet is de jury uiterst streng! Punt voor de evaluatie: geen tijdslimiet op de foto's. Nog een tip: misschien met thema's werken, je auto in de natuur, je auto in een bebouwde omgeving, close up, enz.

Link naar reactie
  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij deze my votes....

1. Individual

2. Davidz3

3.nadia

Ik ben benieuwd naar de uitslag en iedereen nog de beste wensen voor 2013, we zijn weer terug in het nederlandse....

Link naar reactie

Nep,.......... Echt ,.........

op TV is ook al niks wat het lijkt. :nono:

je vind t mooi of niet, maar eigenlijk is het, mits goed gedaan, een vorm van kunst.

maar smaken verschillen, ik hou meer van naturel (ook met chips) :hypocritesmiley:

Link naar reactie

1. Moozz - veel van dit soort foto's (overzicht van de hele auto) zijn een beetje saai, maar deze is gewoon goed. Geen uitgebeten lucht, lekker onderwerp, fijne kleuren, compositie klopt ook. Niks meer aan doen. :P

2. IvoZ3 - ik hou wel van foto's die wat abstracter zijn, een mooi detail. Je had 'm aan de rechterkant nog iets meer mogen croppen.

3. 2.5si - lekker rauw, grootstedelijk. Bewerking had wat minder prominent gemogen.

Eervolle vermelding voor Rob-Z-CSi. Jammer dat de foto technisch niet goed is (niet scherp), anders had-ie zeker punten van me gekregen. Ik heb ook iets met foto's van mijn auto in lege parkeergarages. :)

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Dank voor je vermelding Jeroen. Ik heb hem begin dit jaar met een boodschappentas in de ene hand en sleutels en mobiel in de andere hand ff snel geschoten met mijn mobiel. Kon er wel aan gaan knutselen, maar dat was de intentie van deze prijsvraag niet, vandaar gewoon lekker raw :)

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, I know: hij is helemaal niet erg bewerkt (scherpte wat aangepast), maar het zijn die hoekjes he...

Parkeergarages zei je? ( buiten iedere mededinging):

7051677437_19264ef50e_b.jpg

Link naar reactie

Laatste dag.

Stem allemaal nog even en doe dit dan op MIJN FOTO om het Jeroen wat makkelijker te maken. Ik vraag dit dus niet voor mijzelf. :)

hier nog een foto buiten mededinging

20130115060239.jpg

aangepast door IvoZ3
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.