Ga naar inhoud

FOTOWEDSTRIJD - Stemtopic - De mooiste van 2012


Individual

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ Ik vraag me af of er hier voldoende animo is voor een maandelijkse wedstrijd ... Bovendien kent onze forumsoftware niet de mogelijkheid van een poll functie volgens het door Jeroen gehanteerde PvdA systeem (nummers 1,2,3, meeste punten gelden, niet meeste nummers 1).

Link naar reactie
  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu opeens een maandelijkse wedstrijd lijkt me ook een beetje teveel van het goede. Eén keer per jaar is misschien wat weinig.

We zouden bijv aan het eind van 2013 weer een fotowedstrijd kunnen doen met de beste van het jaar. Tussendoor kunnen we nog één of twee keer een themawedstrijd doen. Op andere fora wordt wel de regel gehanteerd dat de winnaar van de wedstrijd het thema van de volgende wedstrijd mag bepalen (binnen redelijke grenzen).

Link naar reactie

Laat ik even vooropstellen dat ik het leuk initiatief vond, je kon foto plaatsen, je kon de andere foto's zien, iemand was zo goed om de telling bij te houden, wat wil je nog meer. Af en toe nog wat commentaar, ach daar gaat het toch om.

Wel denk is dat het leuk is om het vier keer per jaar te doen in de vorm van seizoenen,

winter, sluit datum 1 april,

voorjaar, sluitdatum 1 juli,

zomer, sluitdatum 1 oktober

najaar, sluitdatum 1 januari

Het zou dan leuk zijn om de foto's te laten aansluiten op het seizoen, bv winter, zie onderstaand,

pano-03.jpg

Kortom, er zijn best wel wat opties toch.

Blijft leuk en je gaat vanzelf meer foto's maken van je z-tje.....

Link naar reactie
  • Administrator

En als ...

Zeker, dan heb je het systeem van de normale poll. Die kan iedereen aan een topic toevoegen. Het staat iedereen vrij op dit vlak een mooi initiatief te ontplooien, binnen redelijke grenzen natuurlijk ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.