Ga naar inhoud

Gezocht hardtop Z4


Hasoestajo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zowel op ebay als marktplaats gezocht en ook verder op internet. Bartho Braat en Cabriocare. Kon alleen (nog) niet vinden wat ik zoek. De ene keer geen kappen, de andere keer niet zeker of achterruitverwarming het doet, en de andere keer is de prijs niet zodanig onderhandelbaar dat ik er vrolijk van wordt.

Heb eigenlijk nog niet gekeken of er een voorbereidingsset in de Z4 zit, omdat ik de auto 3 januari krijg kan ik niet snel even kijken. Maar als ik op het forum kijk, heb ik de indruk dat elke Z4 is voorbereid.

Ideale plaatje van wat ik zoek is complete sterling-grau met achterruitverwarming inclusief hoes en karretje voor een prijs tussen de 700 en 900 euro. Dat is het ideaal.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja precies, ik denk dat je je verwachtingen toch wat zult moeten bijstellen of bereid moet zijn lang te zoeken : voor een hardtop in een gangbare kleur - zonder karretje en met geluk met een hoes - bij een particulier is de bovenkant van jouw prijsrange eerder de onderkant...

Link naar reactie

Wat ik schets is natuurlijk een ideaal. Zeg niet dat dit het eindplaatje is. Soms lukken dingen, soms niet. Als niet moet je je idealen bijstellen voor wat er wordt aangeboden. Kortom, ik zie wel wat er op mijn pad komt, nu of inderdaad in de zomer. Zou mooi zijn in de komende winter, anders wordt het genieten met softtop.

Link naar reactie
  • Administrator

Geduld is een schone zaak.

Zo had ik witte knippers achter + witte remlicht + 2 witte zijknippers nieuw in doos voor 125 euro

En 2x xenon koplampen met witte knippers voor 175 euro

Dus een beetje geduld en geluk :)

Link naar reactie

http://www.ebay.de/i...6#ht_584wt_1219

kwestie van op de laatste seconden bieden.

Heb laatst 2 hardtops voor de z3 voor 350 euro weg zien gaan...

Geld dat je overhoudt kun je gebruiken om hem te laten spuiten.

hier heb je er een in sterling grau.

http://www.ebay.de/i...#ht_2015wt_1219

Kwestie van goede preisvorschlag maken en je kunt hem ophalen.

aangepast door gsusivo
Link naar reactie
  • Administrator

Die eerste is wel apart met die lederen hemel met beieg accenten. benieuwd of zoiets nou waardeverhogend blijkt te werken of niet.

Ten aanzien van die tweede: dat is heen en terug bijna 1000 km rijden vanuit Hillegom. Kun je mooi de ZZZZ even uitlaten en kijken wat ie kan, maar dan zou ik er wel meteen een weekendje Duitsland aan wagen, omdat het anders toch ook een beteje verloren tijd en geld is ... :)

Link naar reactie

Een grijze Z4 kan m.i. ook prima met een zwarte hardtop. Eventueel kan je er eentje laten wrappen :).

Het nadeel van een hardtop is dat het dak niet open kan (duh). Mijne heeft er nu een hardtop op terwijl ik misschien vanmiddag wel open had gereden. Ik zou eerst eens rijden zonder hardtop en kijken hoe dat bevalt voordat je er eentje koopt

Link naar reactie

Je kan in elk geval visueel de lijnen in de achterruit controleren op beschadigingen. Ik heb er wel eens een gezien waarvan een lijn doorbroken was. Ik weet niet of dan de hele achterruitverwarming het niet meer doet of alleen dat ene lijntje??

Link naar reactie
is er een manier om de verwarming van een hardtop even snel te testen, wanneer je op het punt staat er één aan te schaffen ??

Multimeter mee, en weerstand meten op de aansluitpunten van de verwarming.

Een extreem hoge weerstand duidt op beschadiging of onderbreking van het circuit.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb nog wel een hardtop in de aanbieding: titansilber (kan ook uitstekend op zwart). Auto staat niet buiten, dus vooral een remmende factor op dagen als vandaag. Dacht nog wel eens met de auto te gaan wintersporten, maar nooit gedaan.

Ik zal later vandaag nog wel een advertentietje plaatsen.

Bij mij nauwelijks gebruikt afgelopen jaar en bij de vorige eigenaar al evenmin... Vraagprijs EUR 950,-, direct af te halen...

Link naar reactie

Tja Ivo, even reageren op jou,

Ik denk dat Hans zonder hardtop blijft rijden......

Echt niet!!!!

Prachtige hardtop gekocht inclusief mijn gehele ideaal zoals eerder beschreven. En.........ruim binnen mijn ideale budget.

Zo zie je, soms gaan je idealen gewoon in vervulling.

Slot kan er op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.