Ga naar inhoud

FOTOWEDSTRIJD - De mooiste van 2012


Individual

Aanbevolen berichten

Nu het jaar er bijna op zit vroeg ik me af of er animo is voor een fotowedstrijd. De enige betrouwbare manier om daarachter te komen is om het gewoon te proberen. Dus bij deze: een wedstrijd met als onderwerp de mooiste foto die je dit jaar gemaakt hebt van jouw (of andermans) Z.

Er zijn een paar regels;

  • Het voornaamste onderwerp van de foto is een BMW Z1, Z3, Z4 of Z8.
  • De foto is dit jaar gemaakt.
  • De foto is gemaakt door de user die de betreffende foto inzendt voor de wedstrijd.
  • Per user mag hoogstens één foto ingezonden worden.
  • Inzendingen dienen uiterlijk op 31 december 2012 gedaan te zijn.
  • Inzenden doe je door de foto te plaatsen in dit topic.
  • In dit topic plaats je alleen de foto die je inzendt. Het is dus geen ‘zal ik deze, of toch deze doen?’ topic.
  • Je mag tot uiterlijk 31 december 2012 je inzending nog wijzigen. Dat doe je door het bewerken van je oorspronkelijke post.
  • Bewerken van je foto is toegestaan, maar bedenk s.v.p. dat het een fotowedstrijd is, geen photoshopwedstrijd.

De winnaar wordt bepaald door stemmen. Na verstrijken van de inzendtermijn wordt het stemtopic geopend. Het stemmen werkt als volgt;

  • Alle users - dus ook de users die geen foto hebben ingezonden - mogen één keer stemmen.
  • Je mag niet op je eigen inzending stemmen.
  • Je stemt in de vorm van een top drie, als volgt;
    1. De allermooiste foto
    2. Je nummer twee.
    3. Je nummer drie.

    [*]Stemmen die niet voldoen aan het bovenstaande zijn ongeldig. Je mag dus bijvoorbeeld niet op meer of minder dan drie foto’s stemmen, of een gedeelde nummer één (of twee, of drie) opgeven.

    [*]Je mag stemmen tot en met 15 januari 2013.

Er is één prijs: oneindige roem en een schouderklopje van de organisator (in ontvangst te nemen bij de eerstvolgende rit).

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Omdat ik weet dat leedvermaak hier goed scoort :)

Je ziet die vent gewoon denken. Amai, zotte Kaaskop zonder bodembescherming... :lol:

Ik stem ook voor deze foto!

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Op verzoek wat opgeruimd. Wat mij wel opvalt: de organisatie heeft nog niks ingediend, of is zoals bij elke fatsoenlijke wedstrijd de wedstrijdleiding van deelname uitgesloten?

Link naar reactie

Die foto van Pim kan gewoon meedoen - voldoet aan alle regels. Alleen zou-ie eigenlijk beoordeeld moeten worden op z'n fotografische kwaliteiten. ;)

Wat betreft het meedoen van de organisator: tuurlijk doe ik mee, maar er is nog 20 dagen om iets te plaatsen. Ik zal zodadelijk eens kijken wat ik in wil zenden. :)

Link naar reactie

Voor de kenners: het is een Opel Zafira :party:

mooi gedaan hoor ivo

zeker je lievelings auto die slopel klaviera

leuk idee van de vlieg!

ik heb me bedacht en zet er ook een op.

dus allemaal

SMS COOT naar 0900z3z3

op de valreep nog veranderd

deze gaat t worden

als je er op klikt heb je m fullscreen

8325904695_9111150e19_h.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie

een wedstrijd zonder prijs is als

peppie zonder kokkie

bassie zonde adriaan

soep zonder ballen

jan zonder korte achternaam

dus heb ik besloten een prijsje beschikbaar te stellen voor de nummer 1

gewoon iets grappigs wat raakvlakken heeft met het internetforum en de Z

TADAAAAAAAAAAAAAA!!!

8268524683_59e8a5f4a8.jpg

wat is het??

een USB hub of kaartlezer (je mag kiezen welke je wil) met een modelletje van de Z4

dat het een Z4 is wil niet zeggen dat een Z3 foto niet kan winnen!!

als de winnaar bekend is zoek ik je adres op en stuur m af

( en als ik win :schater: krijgt de nummer twee de prijs)

aangepast door coot
  • Like 2
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.