Ga naar inhoud

Show us your boat! en vertel alles wat er over te vertellen valt.


sandere39

Aanbevolen berichten

Typfoutje.

Goed opgelet Horus.

Ik heb eerst een Compromis gehad (nieuw, zelf casco afgebouwd)

Sinds 10 jaar de oude Contest 30 van jachtwerf Coniplex, tegenwoordig bouwen ze geen "kleine" jachten meer

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
52 minuten geleden, adebe zei:

is dit nu het Z3 forum of wordt dit het ZEE 3 forum

Er zijn wel meer topics over andere onderwerpen.

Misschien kun je er zelf een openen over PSV?

Nou ja, mss geen goed idee:lol:. Over rode wijn?

 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
Op Thursday, April 27, 2017 om 09:07, adebe zei:

is dit nu het Z3 forum of wordt dit het ZEE 3 forum

ik wordt al zeeziek als ik er naar kijk !

Met de aankoop van een BMW kan je je ook de boot in gaan. ?

Link naar reactie

Er passen best wel veel mensen op mijn bootje.......

 

tijdens delta lloyd regatta 2017 in medemblik

IMG_0250.JPG

Link naar reactie

Ik heb vorig jaar zoiets georganiseerd, maar toen om de schroef wat meer onder bereik te krijgen. En dat lukte; een stevig visnet met alle aanverwante materialen was het resultaat. Met dank aan de Elbe!

Link naar reactie

^ met die actie van bemanningsleden zakt de boot 5 cm voor, maar ja met 12 ton gewicht .....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Ja, 5900 kg kiel, romp 3800 kg vinylester, 300 ltr diesel, 500 liter water, motor, generator en CV plus 7 radiatoren, 4 service accu 240 a, 2 boegschroef accu, 1 startaccu, tuigage zoals mast en dergelijke, teak dek en teak interieur plusminus 1750 kg maakt tezamen 12250 kg. Lengte 12.70, breedte 3,95 diepgang 1,80 (ondiepe versie) en hoogte waterlijn 18,70. Nu Sander dat is het wel zo'n beetje...

Link naar reactie

@sandere39, is ook zwaar, het is een koopmans, ontworpen om over de wereld te varen. Koopmans stelregel het ballast deel is rond de 50 % en door grapjes als standaard 220 V aan boord, CV etc wordt het er qua gewicht niet beter op.... Het is een zalig degelijk schip waarmee ik onder alle omstandigheden het ijsselmeer of waddenzee of noordzee opga. Er zit een beperking op, een schip is zo zeewaardig als zijn bemanning....maar er op wonen, zoals we eigenlijk zomers doen, het startschip zijn onder vrijwel alle omstandigheden is een waar genoegen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.