Ga naar inhoud

Welke versterker voor Jehnert?


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Dat bedoel ik.....

Je kunt de mooiste/beste/duurste versterkers en speakers helemaal te verknallen met de kabeltjes...

Ben al zoveel rotzooi tegen gekomen over de afgelopen jaren, daar sprongen je de tranen van in de broek....

Maarre, als je de Jehnert's met de Soundstream wilt horen in t echie.... Ik heb de combo nog steeds hoor!

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heey een Jehnert da's leuk! Ik heb zelf de F1 variant. met een Hifonics 2*300 watt versterker.

Doet het al jaren goed,heb ook de accu voorin, dat kost veel kabel.(wel goeie)

succes

Wout

Link naar reactie

De Zeus 7000,maar die is er al een paar jaar niet meer.ik denk dat dit zo'n beetje de opvolger is:

ZXI 1010

A/B Class

2 x 250 W @ 4 Ω

2 x 500 W @ 2 Ω

1 x 1000 W @ 4 Ω

Size

15.75" x 2.56" x 9.45

Ik heb er een Clarion 4x50 watt radio bij.Werk mijnsinziens prima,al begint de cd speler invoer te haperen.Misschien eens kijken voor een ander plank modelletje.

gr Wout

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 5 maanden later...

De mosconi wordt geplaatst precies achter de kofferbakbekleding in de houder van de oude Harman Kardon versterker.

Heb ervoor gekozen om Jehnert dämmvlies aan te schaffen. Deze wordt op de achterkant van het deurpaneel gemonteerd. De binnenkanten van de deuren worden voorzien van bitumen.

Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic. Meer over dit onderwerp zal komende weken verschijnen in mijn persoonlijke voorsteltopic.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.