Ga naar inhoud

Henk's Ardennen avontuur II


mohikaan

Aanbevolen berichten

Voordat iemand anders de data inpikt :

27 en 28 oktober (weekend van ingang wintertijd) 2 daagse Herfstrit Ardennen.

Waarschijnlijk zaterdag vertrek vanuit Stavelot, via Luxemburg naar Cochem e.o.

Zondag via de Eifel naar eindpunt Limborit.

Maar dat moet nog uitkristalliseren, kijken of Cochem via bergweggetjes niet te ver is etc.

Aangezien dit jaar in April, de gewenste hotels voor september al vol zaten (Wat was het druk in de Belgische Ardennen!!) zal de definitieve hotelkeuze tijdig worden kenbaar gemaakt.

aangepast door 2.5si
Ik heb je even afgesplitst Henk ...
Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

D'r stond geen jaartal bij en bij de rest specifiek 2013. Ik dacht dus ook 2012, vandaar mijn vraag... Beetje duidelijker posten voortaan en laat het anders die lange doen. Die heeft het inmiddels onder de knie :P

Link naar reactie

Veranderd door 2.5si, Vandaag, 19:55

Ik heb je even afgesplitst Henk ...

Je kunt hier beter een slotje op zetten of deleten,

Er is nog geen aanmeld topic. En ook voor guido en pingniks geldt ; er is ballotage. :lol:

Watt betreft open rijden. Couperijders rijden ook nooit open. Ook de deelnemers aan de paas-, zomer- en Utrechtrit deden dat niet :)

.

Datum is gekozen wegens herfstkleuren en het sfeertje van open haardvuur, karbonades gestoofd in trappistenbier , warme hesp en een bolleke Westmalle Dubbel.

Ps. Een beetje vent rijdt ook in oktober nog wel open

Link naar reactie
  • Administrator

Beetje duidelijker posten voortaan en laat het anders die lange doen.

Als ik het al begrijp dan kan het gewoon niet duidelijker, en betreft het laatste stukje van de quote solliciteer jij naar een ban :lachen:

Link naar reactie

Hij heeft minstens 1.5 maand nodig om bij te komen van de deelnemers aan het Europa avontuur.

Inderdaad, veel vroeger kan de rit niet

ik voorspel sneeuw op 28/29 oktober 2013 in de ardennen! winterbanden verplicht en sneeuwkettingen wellicht aan te raden!

Alles is mogelijk, in dat geval de hotels annuleren (let op dat dat kan, bij het boeken en paar weken later weer proberen.

Ben vaak s' winters in de ardennen geweest en nooit sneeuw gehad (je kunt er soms skien weet ik wel).

Ik verwacht eerder omstandigheden als in dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=F8MkebZXbiA

Link naar reactie
  • Administrator

Je kunt hier beter een slotje op zetten of deleten,

Ik denk er niet aan, al dit geneuzel in het algemene rittentopic zeker ... :muur: Zodra jij een datum aankondigt en mensen daar op gaan reageren is het tijd voor een eigen draadje.

Link naar reactie

Het zij hem vergeven, het is een chaotische opsomming ^_^

BTW, waarom gaan jullie altijd zover weg? Denk eens aan parijs. Hier trouwens een splinternieuw hotel in hamburg tegen een redelijke prijs.

http://www.arcotelhotels.com/de/onyx_hotel_hamburg/anfahrt/

Hamburg heeft een leuke Altstadt, je kunt er havenrondvaarten maken en er zijn veel interssante musea <_<

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.