Ga naar inhoud

BMW 750i gestolen.


nick wood

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen maar alle info is welkom!

Van een forumlid op het BMW7Forum is afgelopen nacht ( van 8 op 9 september ) zijn BMW 750i gestolen, iedereen die informatie kan geven is welkom. Hier is zijn bericht met telefoonnummer.

Door: mike michiels.

Beste forumleden' date='

Vannacht is mijn praaltje (bmw 750i) van 1999 gestolen voor het huis ze hebben de sleutel binnen van mijn nachtkasje gepakt toen ikzelf in een cafe was met vrienden. aangezien jullie kenners zijn herkennen jullie hem snel of als hij misschien in onderdelen worden aangeboden. plaats is in born (zuid limburg) kenteken XX-XR-32 met de volgende kenmerken:

-cosmos schwartz

-Alpina B7 19" velgen

-getinte ramen achter(orgineel)

-smd led angel eyes

-nurnburgring stikker op de achteruit

-individual interieur contour stoelen (donker groen leer)

-leder dashboar

-km stand 487xxx

-zwarte nieren voor

-smoke achterlichten

mijn tel nummer is 0628537467[/quote']

aangepast door nick wood
Link naar reactie

Dat hopen we wel Nadia, maar het blijft een waardeloze toestand. Inderdaad, hoe meer mensen hiervan weten hoe beter!

Dit is de 7 die gestolen is:

IMAG0308.jpg

aangepast door nick wood
Link naar reactie

Dat is dus het probleem, Mike is een student van 19 en had de goedkoopste verzekering die je je kan voorstellen.

Hier een stukje wat hij op het 7forum geplaatst heeft:

Door: Mike Michiels

Nou het zijn waarschijnlijk bekenden geweest of ze hebben goed voorwerk gedaan. Want de achterdeur laten me ouders altijd open als ik uit ga op zaterdag voor mij en dat hebben ze geweten dat ze me een keer zonder sleutel hebben na binnen zien gaan ofzo en dan kan je meteen de trap op na mijn slaapkamer. dus er zijn geen inbraak sporen voor de inboedel verzekering helaas.

Het ging ze puur om mijn 7serie want mijn pa heeft een audi S6 van 2002 en deze hebben ze laten staan??????????? waar ze de sleutels ook zo van hadden kunnen pakken.

toevallig lag me laptop ook op me kamer en hebben ze deze ook meegenomen nouja dat zij zo die heeft verder geen waarde voor me maar mijn 7serie.. daar spaar je dan lang voor als jonge gast zijnde' date=' en een keertje 1000euro neerleggen voor wat ondehoud had ik er graag voor over. Dit was mijn droom "zeuven" zoals ik hem wilde maar dat vonde andere schijnbaar ook!!![/quote']

Link naar reactie

Heel vervelend als mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven. Ik hoop dat de daders gepakt en gestraft worden.

:ph34r: Off topic: Klein punt van aandacht. Het consequent fout gebruik van "me"door de gedupeerde. "Me ouders" "Me laptop". Ik ben ook niet 100 procent vrij van taalfouten maar dit verschijnsel zie je echt steeds vaker overal opduiken. Hoe kan dat toch?

Link naar reactie

Hoe kan dat toch?

Jongerentaalgebruik (articulatieluiheid/spreektaal als text en taal is dynamisch). Zo ontstaan/ontwikkelen zich ook dialecten denk ik.

Het gebruik van me als bezittelijk vnw werd ook al gedaan in mijn jeugd (en de jouwe dus ook).

Alleen werd het bij ons in de 1e en 2e klas van de basisschool eruit gedrilld ;)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

tja ,ik weet dat ik nu advocaat van de duivel speel maar sommige mensen vragen hier bijna om zeg.

sleutels op t kastje,de achterdeur open,niet verzekerd nja .

wel sneu voor de man dat zeker maar je kunt niet zeggen dat hij er alles aan gedaan heeft om het te voorkomen.

Link naar reactie

Als iets waarschijnlijk al jaren goed gaat denk je er niet zo erg meer bij na, ik ben het met je eens dat hij beter had moeten weten. Toch is insluiping in veel gevallen ook verzekerd, buiten dat is insluiping ook een misdrijf.

Over taalgebruik, tja, ik kan nog wel een paar dingen aan het lijstje toevoegen. Hoofdlettergebruik, leestekens en zinsbouw. Mijn Nederlands is verre van perfect maar het zijn toch wel de basisdingen die iedereen heeft meegekregen.

Dat het hier om een student gaat maakt het zelfs nog iets vreemder. Was hij gewoon stratenmaker geweest dan is het ineens wel acceptabel. Het is maar waar je de grens legt en waar je jezelf aan stoort.

Link naar reactie

tja ,ik weet dat ik nu advocaat van de duivel speel maar sommige mensen vragen hier bijna om zeg.

sleutels op t kastje,de achterdeur open,niet verzekerd nja .

wel sneu voor de man dat zeker maar je kunt niet zeggen dat hij er alles aan gedaan heeft om het te voorkomen.

:huh: Wat is dit nou voor gelul. Al laat je de sleutel erin zitten ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven. Of je nou student, timmerman, bakker of wat dan ook bent het is mooi zuur. Kans dat hij hem ooit terug vind lijkt mij niet zo groot....

Link naar reactie

Tuurlijk moet een ander van je spullen afblijven maar ik keek ook even verbaasd op toen er sprake was van een deur die niet op slot is (bestaat dat nog?). Helaas moet je daar nou eenmaal rekening mee houden. Die mensen zullen zich wel voor hun kop slaan dat ze dat niet hebben gedaan.

Link naar reactie

ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven.

mee eens ,maar helaas in die wereld leven wij niet meer waar dat zou kunnen.

en dat is geen gelul maar de harde werkelijkheid,misschien is dat in drente niet zo maar in de rest van de bewoonde wereld wel.

het spijt mij ook maar zo is het nu eenmaal.

je kunt gewoon tegenwoordig niet meer (te )gemakkelijk met je dure spullen blijven omspringen,mijn buurjongen liet jaren terug ook soms de sleutels in de autodeur zitten s,nachts maar dat hoef je nu niet meer te proberen.

het is niet voor niets dat de kit veelvuldig waarschuwt om alles op slot te doen en de juiste sloten te gebruiken etc etc.

Link naar reactie
  • Administrator

16 posts samenvattend: er is een 750i kwijt, dat is vervelend, temeer want niet verzekerd. Overigens moeten ook boeven van andermans spullen afblijven, maar als je er niet op vertrouwt dat de gemiddelde boef zoveel moreel besef heeft kun je beter een verzekering afsluiten, de sleutels van je 750i bij je houden of de plaats waar ze liggen afsluiten ....

Gooooeeeeeeed, slotje dan maar? Ja, een slotje dan maar... :sFun_whistle:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.