Ga naar inhoud

Z3 Roadster 2.8 Boston Green, met Nieuwe A.P.K., forumprijs € 5.600,-


Aanbevolen berichten

Vanwege het ontembare verlangen naar wat meer NM/PK's (lees: MRoadster/Z4 3.0Si), toch maar te koop aangeboden.

Het is een eerste koophuis geworden.

Volledig Originele (op de witte knippers na) Z3 2.8 Roadster Wide-Body in de kleur Bostongreen Metallic.

Met Volledig Lederen Sportinterieur in Moosgreen/Schwarz.

158d km gelopen. APK gekeurd t-m 04-10-2013!!!

(bij APK uit voorzorg ook gelijk stabi-stang LV+RV laten vervangen)

Onderhoudshistorie, map vol met rekeningen.

Sofftop vervangen in 2010, uiteraard factuur aanwezig.

17-inch origineel BMW Styling 42 Breedset met Continental ContiSportContact 3 Banden.

Voor 225/45/17, achter 245/40/17.

Zeer goede staat.

Na aanschaf geheel nagezien.

Oa, motor olie, versnellingsbak olie en differentieel olie vervangen.

Nieuwe draagarmrubbers, nieuw brandstoffilter, remmen geheel nagezien enz, enz....

tGENAkccycHqOvo3f2+W0Q==.jpg

rEyzFU3LCw+bQKmtiTDCMQ==.jpghMDoHWDuTcd6Z+yjIUTAvw==.jpg

2L44g28hCULgsxYYX+AHtw==.jpg

En een link naar de onvermijdelijke MP advertentie: http://link.marktplaats.nl/580486869

Forumprijs €5.600

aangepast door Z3Mrunner
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Moet weg, het wordt geen M-Roadster of Z4 maar is een eerste eigen huis geworden!!!!

Vraagprijs op MP verlaagd naar €6850.

Forumprijs €6500.

aangepast door Jero
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dank heren.

Afgelopen week is er een kijker voor geweest.

Deze had ook eerst zijn twijfels omdat de prijs nogal scherp is.

Na een ritje en het zien van de rekeningen was hij overtuigd.

Moest alleen nog een gesprek op zijn werk afwachten.

Ik hoop deze week een definitieve JA te krijgen.

Link naar reactie

^ Helaas heeft de kijker slecht nieuws gekregen.

Elk nadeel heb z'n voordeel..... --> de zon schijnt en ik kan er dus nog even zelf van genieten.

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Akelig weinig reactie, ook via Marktplaats nauwelijks animo.

Aankomende dinsdag komt er een verse APK op, misschien maakt dat ´m iets interessanter.

Link naar reactie

Vandaag (02/10/12) met 2 vingers in de neus een verse APK opgekomen, geldig t/m 04/10/2013!!!!

aangepast door Jero
Link naar reactie

Ik heb en paar weken geleden bij kennissen mijn best voor je gedaan. Helaas voor jou was ik net te laat. Maar ik heb nog een goedbedoelde tip:

Die foto van de stoelen/interieur doen de rest van de auto minder goed. Het ziet er wat wazig/stoffig/versleten uit. Terwijl dit in het echt waarschijnlijk helemaal niet zo is. Met goede foto' s kun je je onderscheiden. Misschien nog wel belangrijker in eerste instantie dan de prijs.

Groetjes en succes,

Jan Willem

Link naar reactie

Bedankt voor je tip Jan-Willem, foto's kunnen inderdaad wat beter, zeker die van het interieur.

Ik probeer dit weekend, als het weer het toelaat een nieuwe reeks plaatjes te schieten.

Ook de advertentie op MP kan wat beter, is nogal rommelig en wellicht een beetje te uitgebreid.

Ik vind het echt jammer dat ik er afscheid van moet nemen, maar een koophuis en vooral de verbouwing daarvan hebben nu prioriteit.

Anders was ie zeker gebleven en zeer waarschijnlijk zelfs opgevolgd door een M-Roadster.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Tijd begint te dringen, morgen de sleutel van ons nieuwe huis! :)

Forumprijs nog verder omlaag naar €6000. :wacko:

aangepast door Jero
Link naar reactie

Ja .. zonde is dat eigenlijk. Het is toch leuk af en toe wat anders :) ! Ik heb mijn vraagprijs van mijn coupeetje zo afgesteld dat er nog best iets onderhandeling in zit, want omlaag is makkelijker dan omhoog. Maar heb tot nu toe maar 1 echt geïnteresseerde die zelf nog een auto te verkopen heeft. Maarrrr de volhouder wint he :lol:

Link naar reactie

Het kan altijd gekker........

Vaste forumprijs €5600

aangepast door Z3Mrunner
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.