Ga naar inhoud

Z3 Roadster 2.8 Boston Green, met Nieuwe A.P.K., forumprijs € 5.600,-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb helaas de tijd niet. Maandag sleutel van ons huis gekregen en de verbouwing is al in volle gang.

Link naar reactie

Hoi Jero,

Ik gun het je van harte. Maar je moet geduld hebben. Men koopt geen 'sneetje brood' om het even plastisch te zeggen. Maar ondanks de slechte tijd worden er nog genoeg auto's ge -en verkocht. Ik zou je toch het volgende willen adviseren.

  • Neem de tijd om een goede advertentie te maken.
  • Zorg dat je de mooiste foto's hebt van je auto t.o.v. je 'concurrenten'
  • Schrijf een goed en persoonlijke advertentietekst waardoor mensen een vertrouwd idee krijgen van jouw auto. (nu heb je alleen een aantal punten onder elkaar staan en dat is het dan.) Mensen kopen met een auto ook 'emotie' maak daar gebruik van.
  • Ga niet te laag zitten met je prijs, de gedachte dat je de auto daardoor sneller verkoopt gaat niet op. Dit kan zelf het tegenovergestelde bereiken. Houdt het marktconform. het is een specifiek publiek dat de richtprijs goed in de gaten heeft.

Je begrijpt dat ik hierboven 'in het algemeen' schrijf. Het zou best kunnen dat je auto ineens verkocht wordt. Maar tot die tijd zou ik de advertentie beter maken. Het is verstandig je te onderscheiden van 'de rest'.

Succes met de verkoop!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.