Ga naar inhoud

Reactie topic midzomernachtrit


Aanbevolen berichten

1) Dacht dat de B&B mensen een soort hobbyisten, waren die hun best doen om alles vers ed. op tafel te zetten.

2) De rit was een origineel initiatief, leuk dat er een grote opkomst was en het zo geslaagd was.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Wel tof dat Patrick ook een kennismaking met de inboorlingen in het programma had opgenomen. Minder tof dat de betreffende local voorzien was van meerdere loslopende, nogal agressief ogende honden en bovendien mijn deur opentrok om te vragen wat er eigenlijk aan de hand was en hoeveel auto's er nog kwamen. Ehm, een stuk of twintig... :blush: :lachen:

Link naar reactie

Ik heb precies twee foto's gemaakt (met gsm)

Dat waren er dan 2 teveel! :lol:

aangepast door JK-Z4-3.0i
  • Like 1
Link naar reactie

ook wij hebben n keileuk weekend gehad....bedankt Patrick jij had t goed voor elkaar allemaal!

en Woudsend heeft op ons n onuitwisbare indruk gemaakt..........

>

Dat kan niet waar zijn zeg! Wat een slecht verhaal. Die mensen moeten wat mij betreft direct hun vergunning voor het runnen van een B&B inleveren. Waar was dit als ik vragen mag?

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

en Woudsend heeft op ons n onuitwisbare indruk gemaakt..........

Wist je trouwens dat champignons/paddestoelen ook schimmels zijn?

Ook benieuwd welke amateur dit topic in de praatgroep geopend heeft :lol:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

en Woudsend heeft op ons n onuitwisbare indruk gemaakt..........

>20120701103331.jpg

:sSic_sick: wil ie daar z'n brood mee verdienen??..o nee.. hij geeft t eerst weg... :wacko: Hopenlijk was de melk ook niet zuur.... ;)
Link naar reactie

en Woudsend heeft op ons n onuitwisbare indruk gemaakt..........

Dan viel de "boerderie" eigenlijk wel mee;

Ontbijt was héél lekker , verse aardbeien , eitje , verschillende broodjes , grote keus beleg , fruitsap ( of jus d'orange op zijn hollands ) , koffie of thee , yoghurt ....

Volgende keer dan toch maar " Bêd & Brochje " Eddo ???

aangepast door bojan
Link naar reactie
  • Administrator

Zie nu dat mijn reactie die ik vanaf de foon had geplaatst helemaal niet blijkt te zijn geplaatst :blink:

Bij deze dan nogmaals: Patrick, bedankt jongen voor dit onvervalste plezier. De rit had alle elementen in zich die je maar kunt bedenken:

Geweldig weer op de weg naar Woudsend (incl. motormuizen bij Zwolle)

Scheldende voorbijgangers (je schijnt al direct asociaal te zijn in een BMW als je hem in de achteruit zet om een parkeervak in te draaien <_<)

Mooie vertreklocatie

Mooie route met dito landschappen

Zonsondergang (niemand gezien? Hij was er echt wel!)

Regen

C.H.A.O.S. (en ditmaal reed die lange niet eens vooraan...)

Kortom, goed doan!

Last but not least, Lotte + alle anderen weer bedankt voor de gezelligheid!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Je voelde je zeker gelijk thuis :lol:

Je had natuurlijk weer het allergoedkoopste uitgekozen wat je kon vinden... <_<

Maar hoe is dat nou..... een weekendje bij de Flodders?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Die was aan het mediteren...eikel :clown:

Had net het beeld van een pauper Porker op zijn netvlies, dromer.

aangepast door Huub
Link naar reactie

Hij toverde een Hasselblad achteruit de 630 en maakte een fotoshoot van de Porker en wilde er op de zaak een pagina op een kalender van maken.

Link naar reactie

Hi Patrick,

Een erg late reactie, maar we hebben genoten van het Friese landschap, een hele leuke rit.

Ook leuk om eens in de avond te rijden; mag je van mij herhalen volgend jaar. :clapping:

We zullen dan uiteraard lang genoeg van te voren gaan uitkijken naar een B&B waar we verse boterhammen en verse kaas kunnen verwachten. :muur:

Gr. H&G

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.