Ga naar inhoud

Reactie topic midzomernachtrit


Aanbevolen berichten

Ach special topic over het hoofd gezien...dus ook hier.....

Patrick,

bedankt voor de organisatie, mooie rit, stukje chaos rond 23:00 even onaangekondgd op bezoek bij een boer.....en ach de regen mocht de pret uiteindelijk ook niet drukken. het was super

Ed

Link naar reactie

Hoi Patrick,

Zonsondergang was prachtig ^_^ .

Waarna het tweede gedeelte begon als een echte Le Mans-start door een losbarstende regenbui.

Hoewel het waarschijnlijk de 'muziek' van onze buren was die de weergoden had geirriteerd :lol: .

De bewoner(s) van het boerenerf zit(ten) de komende jaren weer goed met een prachtig verhaal

op verjaardagen en feesten. Waarbij de Z3M-sporen van Ruud als getuigen in dat prachtige gazon staan :clapping: .

Prima rit.

Groeten Martin en David.

Link naar reactie

Organisatie (Patrick) bedankt. Het was een rit die alles in zich had voor succes: terrasje, eindje rijden in fraai landschap, kapje open, bezichtiging, natuurkrachten, kapje dicht, speurtochtje, de inlanders even laten schrikken, onuitwisbare sporen nalaten en de debriefing op een terras aan het water. Niet te vergeten de enthousiaste en gezellige deelnemers aan deze rit. Ook jullie allemaal bedankt.

Volgend jaar weer?

Wij zijn er bij.

Link naar reactie

Patrick, prima rit, prima startpunt en finish. Eerste gedeelte lekker open gereden, fraaie muziek erbij (538 dance department) enthousiaste deelnemers en een hele fraaie zonsondergang :sFun_whistle: Jammer van die 500m retour maar dat heeft zijn charme vooral als toeschouwer. Leuke entertainment zo'n Z4 met kap eraf achteruitrijdend door de berm in de stromende regen. En nee ik ga geen namen noemen cock Kortom leuke zaterdagavond vulling geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

PS, wil die wannebee kunstheup zijn waterflesjes voortaan in de daarvoor bestemde prullenbakken deponeren. Ik heb beide achterbanden lek dus kijk niet op van een factuur AVVR te Reeuwijk :nasty:

PS 2, Huubbie leuk dat je even kwam buurten met die pauperbak van je ;) Jij bent meteen je wilde haren kwijt zag ik :thumbup:

Link naar reactie

Prima geregeld Patrick,

Bedankt voor de mooie rit.

Ruud is met zijn grasmaaier behoorlijk aan het grommen geweest op het gazon van de familie Ratema en omdat wij als laatste het erf af reden waren wij blij dat we geen hooivork door ons dichte kapje kregen.

Maar gelukkig hadden ze nog grazzzaad liggen.

Tot de volgende keer.

Anja en Willem.

Link naar reactie

Toch wel een aardig gezicht een paar van die open autootjes die achter elkaar aan rijden. :lol:

Leuk even bij gekletst en weet nu wie Patrick.

Nog bedankt voor de cola Lady :love0038:

@Roger gaaaaaap

Link naar reactie

Patrick bedankt voor de organisatie! We hebben een paar leuke dagen in Friesland gehad met een prima afsluiter. Net nog even 281 km naar huis, Z4 in de garage gemikt en poetsen komt volgende week wel.

Link naar reactie

Hoi Patrick,

Bedankt voor de mooie rit. Jammer van de regen en dat het vroeg donker was. Maar toch heel sfeervol zo'n klupje Ztjes achter elkaar door het Friese. Dat van dat boerenerf vond ik echt helemaal geniaal. Je moet er maar opkomen. Voor herhaling vatbaar! Nou de tocht nog downloaden en een keer met de vrouw een weekendje op pad.

Link naar reactie

Ik viel vannacht om kwart voor 2 weer in mijn mandje na een prima avondrit. Patrick bedankt voor je avontuurlijke parcours met erf-rotonde als verrassing en chaos element. Ik hoorde André van Duin in gedacht al roepen "mijn gras, mijn gras". De kluiten zitten tot aan de dakgoot!

Iedereen bedankt voor het gezellige samenzijn. Dat vraagt om een herhaling.

IMG_1892.jpg

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Leuke rit en leuk nageborreld :)

Patrick, goed gedaan jochie :thumbup:

midzomernachtrit.jpg

Ook leuk dat er mensen helemaal uit België kwamen (en gessel is natuurlijk ook ongeveer een belg :lol: )

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.