Ga naar inhoud

BMW Z4 3.0i met een lage KM stand (43.000)


Aanbevolen berichten

:ph34r:

Wegens chronisch tijdsgebrek - en een chronische hang naar "iets nieuws" - toch maar weer in de aanbieding:

Volledig dealer onderhouden Z4 3.0i.

KM stand: 43.000

Deze Z4 is in België aan de eerste eigenaar geleverd op 23 juni 2003 door BMW Centrauto (www.centrauto.bmw.be). Daar is de auto ook altijd in onderhoud geweest. Ik heb de Z4 in 2011 ook weer bij deze BMW dealer gekocht (aankoop factuur aanwezig). Ik ben de tweede eigenaar en heb er zelf ongeveer 4000 kilometer mee gereden. Door tijdgebrek is dit natuurlijk veel te weinig en daarom het besluit genomen om de auto te verkopen.

De gehele historie is aanwezig inclusief het dealer afgestempeld onderhoudsboek. Laatste beurt op kilometerstand stand 39.000 bestaande uit: Inspektion I / Olie / Oliefilter / Microfilter / Accu vervangen / remblokken vervangen.

Afgelopen voorjaar zijn er nieuw velgen (19" CSL breedset) en banden op gemonteerd. Deze zijn slechts enkele honderden kilometers gebruikt (Goodyear Eagle F1 Asymmetric).

Het interieur is volledig zwart.Het standaard aluminium heb ik vervangen voor zeer fraai orgineel carbon leather. Daarnaast heb ik het standaard stuur vervangen voor een M stuur resulterend in een prachtig volledig zwart interieur.

De Z4 heeft zowel bij mij als bij de vorige eigenaar altijd binnen gestaan en komt alleen op zonnige dagen naar buiten. In de winter blijft de Z4 binnen. Mede daardoor mag je eigenlijk gewoon stellen dat de auto nog in nieuwstaat verkeert.

Prijs: EUR 17.500,-

afbeelding4p.jpg

afbeelding7z.png

afbeelding5i.jpg

afbeelding17.jpg

mstuur.jpg

afbeelding3m.jpg

afbeelding6i.jpg

afbeelding15g.jpg

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

Eerst nog wel de Midzomernachtrit voorrijden alvorens je 'm verkoopt! ;)

De velgen zijn ècht strak zo onder die auto :thumbup: (hoe noem je die kleur eigenlijk van de velgen?)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Als je daar maar geen spijt van krijgt, erg mooie Z met net zo'n mooie km stand

en dan heb ik het nog niet over de velgen, mocht er op korte termijn iemand mijn Z kopen dan kom ik

meteen die van jou kopen ;) ....succes met de verkoop Patrick

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hij staat ook al op MP. Heb de eerste kijkers al weer gehad. Een paar echte onvervalste bandenschoppers die voor 12K mij wel een dienst wilden bewijzen door de auto voor dat bedrag mee te nemen. En dan mocht ik nog van geluk spreken dat ze in een gulle bui waren.

Dromers.

  • Like 1
Link naar reactie

Gewoon een vraagje, had je niet al zo'n idee na het bellen dat dit zou gaan gebeuren?

Als iemand direct met laagste prijs begint dan is mijn reponse ook altijd, dat is mijn vraagprijs totdat je mijn auto hebt gezien. Denk je daar ver onder te zitten kom dan maar niet langs ;)

(hebben ze een proefrit gemaakt?)

Kreeg ook laatst een heel verhaal met bla bla bla ja zoals ik de Z3 markt ken, en de economische crisis, dus ik bied lekker 30% onder je vraagprijs ;)

Geen tijd aan besteden. p.s. voor 12k neem ik hem ook vandaag nog van je over ;)

Link naar reactie

Gewoon een vraagje, had je niet al zo'n idee na het bellen dat dit zou gaan gebeuren?

Als iemand direct met laagste prijs begint dan is mijn reponse ook altijd, dat is mijn vraagprijs totdat je mijn auto hebt gezien. Denk je daar ver onder te zitten kom dan maar niet langs ;)

(hebben ze een proefrit gemaakt?)

Kreeg ook laatst een heel verhaal met bla bla bla ja zoals ik de Z3 markt ken, en de economische crisis, dus ik bied lekker 30% onder je vraagprijs ;)

Geen tijd aan besteden. p.s. voor 12k neem ik hem ook vandaag nog van je over ;)

Nee over de telefoon bleek dat nog niet. Als iemand begint met de vraag "wat is je uiterste prijs" dan haak ik vaak al af. Kom bij belangstelling eerst maar eens kijken. Daarna hebben we het wel over de prijs. Ik vraag soms nog wel eens voor de lol wat zijn of haar maximale budget is.

En nee. Ik laat niet iedereen een proefrit maken. Pas na een serieus bod.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

:ph34r:

Wegens chronisch tijdsgebrek - en een chronische hang naar "iets nieuws" - toch maar weer in de aanbieding:

Dit is m.i. in tegenspraak met elkaar. Het is het een of het ander, niet beiden. Of je hebt tijdgebrek (en dan komt er dus niets nieuws) of je wilt iets nieuws (wat wel samen kan gaan met tijdgebrek) :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.