Ga naar inhoud

Te koop: BMW Z4 2.0, 2007, 66.000 km


Aanbevolen berichten

(Waarschijnlijk) te koop:

Mijn liefje van de afgelopen jaren, een Z4 post-facelift 2.0 uit 2007. Auto is volledig origineel en dealer onderhouden, alle gegevens aanwezig. Is als tweede auto in gebruik en staat altijd binnen onder zeil. Zeer bijzondere combinatie van kleur en interieur. Interieur is in 2010 vervangen van zwart stof naar vanille individual leer door de dealer. Ik heb na aanschaf audio aangepast zodat je bij het open rijden ten minste nog normaal muziek kan horen. Door middel van Parrot ook bluetooth en ipod voorbereiding aanwezig.

Over een paar weken komt mijn (wellicht) nieuwe auto binnen bij de dealer, vandaar dat ik deze te koop zet. Vraagprijs is € 21.000. Mocht er interesse zijn PM me of bel me op 0641822418.

Specs:

Auto: Z4 E85 2.0

Datum eerste afgifte: 15-05-2007

Kilometerstand: 66.000 km

Uitvoering:

Montego blauw met vanille individual leer (leer is er in 2010 in gezet door BMW dealer)

Business radio

6 versnellingen

Ingebouwde parrot mki9200 met bluetooth/ipod/usb/aux aansluitingen

Miniversterker met aangepaste compo set

Regensensor

Lichtsensor

Boordcomputer

18" velgen

Windscherm

Airconditioning

Manuele kap

fotoa.JPG

fotob.JPG

Link naar reactie

Zeker mooie kleur!! :)

Link naar reactie
  • Administrator

"(Waarschijnlijk)"? :unsure: Een prijs en foto's van interieur + audio zouden voor "waarschijnlijke" kopers handig zijn...

Link naar reactie

"(Waarschijnlijk)"? :unsure: Een prijs en foto's van interieur + audio zouden voor "waarschijnlijke" kopers handig zijn...

Zeg al, de auto die ik wellicht wil kopen is nog niet binnen bij de dealer. En ik beslis pas als ik na hem gezien te hebben zeker weet dat dat hem moet worden. Mocht ik dan besluiten gaat er max een week overheen voor ik hem wil hebben. Dus voordat dat gebeurt kijk ik of iemand hier wellicht interesse heeft.

Richtprijs had ik al genoemd, € 21.000. Ik maak morgen nog wat extra foto's, had ik gisteravond niet bij de hand.

Link naar reactie

'Waarschijnlijk' te koop is idd wel een beetje apart :lol:

Wat komt ervoor in de plaats eigenlijk? :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Maar je snapt het punt waarschijnlijk wel ;) Wil hem eerst zien voordat ik echt ja zeg. Maar dan zit er heel kort maar achter om hem "echt" te koop te zetten. Ik schat de kans zelf 90% in maar mocht ik hem nou zien en na het rijden toch zoiets hebben van nee dan wacht ik op de volgende.

Link naar reactie

De vraagprijs stemt me wel blij. Als je dit ervoor kunt krijgen, zou dat betekenen dat mijn auto ook nog minstens dit bedrag waard is. :punk:

Moet je alleen wel een E89 kopen......

Link naar reactie

Absoluut een prachtige auto. In het echt mogen bewonderen. Niet alleen de kleur (voor de vrouwen onder ons... :rolleyes: ) maar ook zeker de prestaties. Kwam erg goed meer met zwaarder :m: otorgeweld berg op en berg af!!! Kortom een unieke auto die met veel liefde is verzorgd... Erg benieuwd bij welke nieuwe liefhebber/ster deze beauty terecht komt.

Link naar reactie

Niets, ik ben niet omkoopbaar. Zou je moeten weten zo onderhand... Ik ben inderdaad niet scheutig met complimenten, maar daar staat tegenover dat ze altijd oprecht zijn. Kritiek overigens ook, dat weet menigeen ook ^_^

Link naar reactie

Niets, ik ben niet omkoopbaar. Zou je moeten weten zo onderhand... Ik ben inderdaad niet scheutig met complimenten, maar daar staat tegenover dat ze altijd oprecht zijn. Kritiek overigens ook, dat weet menigeen ook ^_^

Jij kritisch? Sinds wanneer????

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.