Ga naar inhoud

Henk's mogelijke Ardennenavontuur


mohikaan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waar kan ik me inschrijven voor de Ardennenrit?

Nog nergens,

Ik heb al eens gepost dat ik half mei naar de ardennen ga, om een vertrekpunt op zaterdagochtend, (parkeerterrein van een hotel in de ardennen), te zoeken en een overnachtingshotel voor zaterdagnacht.

Dan kun je na inschrijving direct 1 of 2 hotelovernachtingen boeken.

Ps, een beoogd hotel in DURBUY, is nu al volgeboekt voor de vrijdagavond :muur:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb al eens gepost dat ik half mei naar de ardennen ga, om een vertrekpunt voor op zaterdagochtend te zoeken ...........................en een hotel in Trier.

Tussentijdse rapportage Ardennen-Trier rit 8 en 9 september:

Druk, druk, druk, nog niet geweest, hoop het binnen 2 weken te doen.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb je een eigen draadje gegeven Henk, ik kon het niet meer aanzien. Kun je meteen zien welke progressie er is geweest sinds eind vorig jaar ... :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Ovb meld ik mij bij deze vast aan, 1x half pension. Die ovb houdt in: als het uit kan op de zaak ^_^

PS. Misschien wil GuidoK ook wel mee (hint, hint Guido...)

Link naar reactie

Ik heb thuis (als het goed is) nog een autovisie liggen met leuke suggesties voor een ardennenrit ("beste stuurmanswegen"), ik zal 'm eens zoeken

Link naar reactie
  • Administrator

dat is toch die rit waarbij je via de ardennen richting alpen rijdt? :lol:

Jij snapt hem! Je weet wat ik laatst in de chat een keer schreef :lol:

Link naar reactie

Ik heb thuis (als het goed is) nog een autovisie liggen met leuke suggesties voor een ardennenrit ("beste stuurmanswegen"), ik zal 'm eens zoeken

Artikel met GPS routes erbij.......kan het nog makkelijker....deze route is gereden met een mini maar kan ook met een BMW want een Mini is in feite nu ook een BMW.

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie-specials/11701568/__Stuurmanswegen__Met_Mini_Roadster_door_de_Ardennen__.html

Groeten

Ad

Link naar reactie

Dat is het artikel Ad, top!

Link naar reactie

Dat gedeelte van de ardennen in het artikel ken ik geeneens. Ik ken alleen de regio Spa - trois ponts - staverlot; dat buurtje.

Ik dacht dat dat het ook ongeveer was :muur::lol:

Link naar reactie

......Ik ken alleen de regio Spa - trois ponts - staverlot; dat buurtje.

Dat is voor beginners ,

Mijn route wordt waarschijnlijk:

La Roche en Ardenne- Durbuy-March en femme (=A in Route 1)- Route 1 volgen tot H (saint Hubert) - Bastogne- Esch sur Sure (= Luchplaats)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb je een PM gestuurd. Ik ga je eventueel helpen met de organisatie.

Daar de limborit gisteren een daverend succes was, wil het gezelschap van gisteren ook weer aansluiten (totaal 3 auto's).

Link naar reactie

Bedankt voor het aanbod.

Zou graag hulp hebben bij het Tom-Tom uitzetten (+lunch en diner) op zondag op de route Trier, via Vianden naar een eindpunt tussen luik-maastricht-heerlen.

Misschien zelfde eindpunt als afgelopen zondag?

Stuur je hierbij een PM, verdere communicatie is beter per E-mail.

Zodra het een paar dagen goed weer is, ga ik de hotels bekijken + route van zaterdag voorrijden

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.