Ga naar inhoud

Na lang wikken en wegen...


ivodl

Aanbevolen berichten

Sinds de aankoop van mijn eerste Z3 ben ik al lid van het forum en na de 1.8, de 2.8 en later een Z4 weet je dat er een moment gaat komen dat een 2-zitter gewoon niet meer praktisch is. Omdat ik de bui al een jaar zag hangen liet ik de auto steeds vaker maar voor wat het was wat me toch wel pijn deed omdat het gewoon ook mijn hobby is.

Om niet heel sentimenteel te worden hebben we (ja, "we" ...want sinds we getrouwd zijn, en zeker nu ze zwanger is zijn beslissingen in de "we" vorm :P ) besloten om de auto weg te doen. Niet praktisch, rijd er nooit is (werk thuis dus dat kan redelijk letterlijk genomen worden), nieuwtje is er van af...nou ja, genoeg argumenten om er een "Te Koop" bord op te doen.

...maar het bleef knagen...

...voor het geld hoeft 'tie niet weg,Vrouw wil sowieso een nieuwe auto en ik kan ook gewoon nog een kleine 5-deurs erbij kopen-...

...hmm, mijn ouders wonen buitenaf, daar is altijd wel een plekje...

...En toek kwam ZZZ-Woudsend met zijn velgen en zijn mooie praatjes en ja hoor...

ZE (jaja, ze!) BLIJFT!!!

Dus ik zeg welkom terug tegen mezelf en het z3forum kan weer in de favorieten!

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Altijd in dit soort zaken met je hart kiezen, we hebben maar 4 auto's en de daily rijdt 20000 per jaar, de z 8000 km per jaar en de groene 1000 Miles per jaar en de beige ff niet wachtend op carrosserie perikelen, niet over nadenken gewoon doen.....

Goed besluit dus...

Link naar reactie

Goed besluit Ivo! Het was afgelopen week erg gezellig om alle voors en tegens onder het genot van koffie en lentezon af te wegen. Ik hoop alleen niet dat mijn betoog je in een relationele crisis heeft gestort ;-)

Als straks die kleine er is, is het af en toe heerlijk om al toerende in je Z4 uit de drukte te ontsnappen :-) ik spreek uit ervaring :hypocritesmiley:

Welkom terug :clapping:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.