Ga naar inhoud

firmware z4 coupe


Mark79

Aanbevolen berichten

ik heb me een BMW Navigation DVD Road Map Europe high 2012 DVD5

gebrand en werkt perfect

nu is de vraag moet ik nu ook nog firmware updaten ? hij werkt toch,,,, of heb je dan meer opties ,,,, met upgrade

heb bmw z4 coupe 2006

waar kan ik zien welke firmware ik heb op mijn scherm?

iemand al eens geupgrade ?

heb op men pc : BMW Firmware ISO Images MK1-4

V27

V28

V29

V30

V31

V32

wat kost een upgrade bij bmw dealer? naar v32

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat een vragen,en dat terwijl je de antwoorden al schijnt te kennen??

wat maakt t uit wat t bij de dealer kost,je hebt de iso,s op je pc,brand de v32 en rammen met die handel zou ik zeggen.

heb je birdview ? ja ,dan geen update,niet dan wel doen. simpel

en anders ffe googlen en je weet in no time alles.

btw op t fourum even zoeken levert ook al snel t antwoord.

Link naar reactie
  • Administrator

Iedere versie na V27 zou ook 3D view moeten hebben. Als je V32 hebt, heb je dus ook 3D view. Je moet dat alleen eerst even instellen via het "geheime" menu. Dat doe je als volgt:

"Push the “MENU” button to get to the new main menu

Scroll to the “CONFIG MENU” menu selection and click the knob to select it.

Push and hold the “MENU” button for about 8 seconds to enter the GPS Service Menu

Scroll beyond the bottom to a 2nd page, where you will get the Perspective option

Click the knob on the Perspective option to select it.

Go back to the map view and click the knob. Select “Map Positioning” then “Perspective”"

Bij mij gold dat het zeker 8 seconden zonder onderbrekingen indrukken moest zijn. Net als je denkt dat het niet meer komt, zit je opeens in het "geheime" menu ... :clapping:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 3 maanden later...

het is niet alleen v32 wat je moet hebben,er zijn daarbovenop nog wat andere aanpassingen nodig.

in de beschrijving van het engelse forum staat ook hoe je dat kunt doen.

ik moet eerlijk bekennen dat het mij zelf niet gelukt is om dat voor elkaar te krijgen ,op de een of andere manier doe ik ergens wat verkeerd of zo waardoor het niet weken wil.

ik heb destijds een aangepaste cdrom gekocht van iemand die het wel voorelkaar had.

Link naar reactie

Bedankt voor de reacties even gekeken op het Engelse forum maar dit gaat ver boven mijn pet en ben bang dat de boel als ik er mee ga klooien niet meer werkt ik ken mijn beperkingen op dit gebied gisteren heb ik het met jullie aanwijzingen voor elkaar gekregen om de navigatie op 3 D te krijgen daar ben ik ook al blij mee ! De geluiden maak er zelf dan maar bij

Hans

Link naar reactie

Hoe duidelijk en nauwkeurig is die akoestische waarschuwing?

Bij sommige systemen krijg je ook een melding als de flitspaal aan de andere kant van de rijbaan staat, of als je op de snelweg rijdt je een waarschuwing krijgt omdat er een flitspaal staat bij de afslag waar je langsreed (je krijgt dan dus een waarschuwing als je in een straal van xx aantal meters van de paal komt, ongeacht of je op die weg rijdt of niet).

Heeft deze patch daar last van?

Link naar reactie
  • 4 weken later...

flitspaal geluidjes heb ik zelf ook gehad, het nadeel is dat alle flitspalen in een omtrek van een aantal meters gemeld worden. dus alle flitspalen in die omtrek geven geluid, ook die niet op jou route zijn maar ook in de zijstraten en geloof me na een paar dagen wil je daar weer vanaf :blink:

Je kunt ze wel op de kaart zichtbaar hebben en een waarschuwing via andere opties bijv, op je telefoon.

Was wel een paar uurtjes werk alles werkend te krijgen maar daarna ook meteen de horizon en opstart scherm aangepast. Had toen een tijdje een circuitfoto van mijn motor als opstart scherm. Bij de bmw dealer snapte ze er niks van want dit was onmogelijk, volgens hun :lachen: :lachen: :lachen:

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.