Ga naar inhoud

Wel Een Aardige Z4...


Aanbevolen berichten

Vanochtend Nicole haar nieuwe leasebak gehaald bij de dealer in Zwolle. Gelukkig viel mijn oog op wat anders...

Normaal denk ik bij parelmoer wit in matte uitvoering :sSic_toilet: maar nu :wub:

img0380yy.jpg

img0382ue.jpg

img0383he.jpg

img0384bp.jpg

img0385rx.jpg

img0386ft.jpg

img0387tl.jpg

Maar ff een paar foto's gemaakt aangezien Nicole haar auto meteen weer de werkplaats in kon na uitleg en nog geen meter gereden. Electronica blijft toch een probleem. Speaker links achter zit een kraak in die niet te temmen was. Ook niet wanneer die van het contact af is. Dus nieuwe speaker erin en klaar...normaal gesproken. Ook deze een kraak dus de stekker losgekoppeld en toch gegaan. Volgende week meteen een dagje werkplaats. Maar eerlijk is eerlijk het rijden maakte het wel weer goed. Fantastisch zo'n 8 traps automaat :thumbup:

Link naar reactie

En dan is dat nog geeneens dezelfde.....

Sjonnie toont een 35is met 8 traps automaat, en de auto in jouw advertentie is 'slechts' een 30i met (vermoedelijk) 6 traps automaat.

Ik gok dattie dus nog ruim 20 mille duurder is :lol:

Doe mij maar een handbak overigens (of hooguit een dual clutch systeem)....

Link naar reactie

Ok, of ik snap het verkeerd, of anderen snappen het verkeerd. Volgens mij is dit niet de leasebak van Nicole, maar zag Roger deze alleen maar bij het ophalen van de leasebak... (een nieuwe 1-er??) :sCo_unsure:

Maar die Z is inderdaad wel erg nice!!! :wub:

Link naar reactie

Nou Frenk, even contact opnemen met Oolbekkink Zwolle, Porsche vergeten en deze aanschaffen. Is nog exclusiever ook dan een 997. Bovendien denk ik dat je voor de M nog wel een redelijke prijs terug krijgt :punk:

Edit, ik lees in Frenk zijn stuk dat die matzilver is. Vond hem echt parelmoerwit. Nog kleurenblind ook... :wacko:

Link naar reactie

We werden dus even op het verkeerde been gezet door onze Roger :muur: , dacht werkelijk dat hij deze even opgehaald had, valt dus weer tegen :sFun_whistle: , blijft toch wel een zeer vette bak :wub:

Maar krijgen we ook nog even wat plaatjes te zien van de vette 1 van Nicole :rolleyes:

Link naar reactie

Wellicht hopt deze van dealer naar dealer. Ik kan mij niet voorstellen dat er van de 99 gemaakte exemplaren er zo al 3 in NL staan :sCo_unsure:

Nou, bij Breeman in R`dam zuid een maandje terug stond er ook een. Ik meen me te herinneren dat dat een 2.3 was.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.