Ga naar inhoud

Koplampen Z4 Vervangen (+ Bumperhoes Plaatsen Probleem!)


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

geweldige upgrade! maakt de Z4 zo veel moderner. :clapping:

...aangezien ik de verwijderde lampen voor rond de 250 euro ga verkopen :rolleyes: .

Als je dat er voor wilt beuren, ligt de vraagprijs nóg hoger? :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...

Mooie Z4 heb je zo te zien. Ik vind persoonlijk die oranje knippers best mooi, maar in wit ziet het er wel wat moderner uit. Is volgens mij zo'n cycle: Over 10 jaar is oranje weer helemaal in, let op mijn woorden.

Vraagje over de grille: Is dit een originele van een 3.0i? Ik heb een aantal Z4s bekeken met 3.0i motor en sommige hadden deze nieren, anderen weer niet. Was het een fabrieksoptie? En zijn ze uitwisselbaar met zwarte nieren van een 2.5i?

aangepast door timewa
Link naar reactie
  • Administrator

Ze ijn 100% uitwisselbaar en dat is ook nog eens ontzettend makkelijk: met beleid een beetje omhoog en naar voren trekken. Het is een kliksysteem. Je hebt bv. op Ebay ook nog tal van aftermarketvarianten: helemaal zwart, carbon, etc.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.