Ga naar inhoud

Navi scherm altijd "open" en radio backside + DvD?


Zzzz(4) nr1

Aanbevolen berichten

Hallo Z :thumbup: 4 drivers.

Voor degene die nog met het shell stratenboek rijden minder interressant.

Kan ik mijn navi-klapscherm zo in stellen dat het altijd open blijft staan........?, ook met het contact uit?

Ik heb een Z4 uit 2004

En kan ik op de originele radio/Cd speler die in mijn dash zit op de achterzijde "iets "aansluiten. Meer specifiek een aux in of een sub uit.

Ik heb namelijk nog een ipod en een actieve subwoofer

Tenslotte staat op mijn navigatie (CD/DvD?) 08/2 wat betekent dat?

Bert

ps er zit nog een originele Nokia cradle (6210?)in het middenvakje....wat heeft die voor( :rolleyes: handsfree mogelijkheden?)

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

In ieder geval al antworod op twee van je vragen:

- ja je kunt zeker een AUX in aansluiten op je radio, daar heb je zelfs standaard setjes voor bij BMW. Kijk alleen eerst even of je niet al een Aux aansluiting hebt; in sommige ZZZZ's is die al standaard aanwezig, dan zit hij onder de knik van het dashboard aan de kant van het handschoenenkastje. Ofwel: recht boven je sigarettenaansteker aan de onderkant van het dashboard;

- 2008/2 is de navi DVD van de tweede helft 2008. Nu drie jaar later dus wel weer aan een update toe zou je zeggen: 2012/1 is net beschikbaar. Als je even zoekt op het forum vind je mensen zat die je daar aan kunnen helpen. Ik geef je bijvoorbeeld een goede kans bij Sandere39...

Link naar reactie

heb je een cd wisselaar?

nee?

dan kun je bv een cp600 nemen om je muziek vanaf te spelen

even zoeken hier op t forum en je vind daar genoeg over terug of gewoon googelen

of kijken op www.renticom.nl

en er zijn nog tal van andere oplossingen ook oem bmw

die telefoon cradle kun je denk ik alleen gebruiken voor de desbetreffende telefoon.

die kun je soms nog wel kopen.

anders een parrot of een dension gateway 5 inbouwen of zoiets(bij deze kun je ook je muziek afspelen)

oja navi dvd 2012 is beschikbaar pm me maar

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Thx voor de tips, heb de 2012 betaald en besteld maar nog niet binden....hopelijk na zijn vakantie zodat ook ik goed genavigeerd op vakantie kan.

Meevallertje dat mijn Z4 al is uitgerust met bluetooth, mijn ouwe nokia in de cradle werkt, maar ook de telefoon in mijn zak werkt prima met de bluetooth. :thumbup:

Heb zojuist mijn dension 100 binnengekrgen met vierkante stekkers, hopelijk past en werkt deze(als ik er de radio uitkrijg) en heb nog een aktieve pioneer Sub liggen die ik graag wil gebruiken.

Heeft iemand een Cinch/Rca uitgang weten te fabriceren voor zijn aktieve sub...?, of ben ik genoodzaakt deze aan mijn achterspeakers te knopen?

Greetz Bert...Happy met de bmw...sinds een week of twee

Link naar reactie

Mijn 2e hands aangeschafte Dension 100, bestaande uit: - een degelijke verstelbare houder en diverse bevestigingen, -een "apple"stekker -en veel adaptors voor allerlei MP3 en telefoondingen, -een aansluibox met een ingang voor de adaptorkabel en een auxingang -en wat verloopstekkers om tussen je radio en originele bekabeling te zetten, zojuist aangesloten.

Ventilatierooster eruit, radio eruit, even wat gesteek met stekkerblokken, kabel mijn dashboardkastje in, ipod eraan... thumbup.gifthumbup.gif Tadaa...

Met het knopje mode waarmee ik tussen radio en CD schakel krijg ik nu een "extra CD©"te zien...mijn ipod. Ik kan op het stuur volume en nummer heen cq terug selecteren....helemaal prima.

Het originele opklap navi "proffesional"scherm vertoont geen info behalve het tracknummer(doet hij bij een CD exact hetzelfde)

Iemand een idee of dat nog goed komt met een software update van de Dension of van mijn Navi...

De "beun de haas"dealer in het altijd gezelige laarbeek vraagt 75,- voor een V32/Nederlandstalige update :book: Is dat iets waar ik zonder me verder zorgen te maken aan kan toegeven?

Ik ben weer happy en kan weer verder muzieken.

Greetz Bert

aangepast door Zzzz(4) nr1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.