Ga naar inhoud

M Roadster S54 (Z3)


Aanbevolen berichten

Wegens aanschaf vierzits ///M te koop mijn M Roadster S54.

Het is een ///M roadster van de laatste serie met de S54 motor, een van 283 geproduceerden, hij is van augustus 2001 en heeft nu ca 55000 km gelopen, ik heb hem zelf bij een Duitse BMW dealer als huisselectie gekocht en geimporteerd. Hij is verder in topconditie, schadevrij en volledig gedocumenteerd.

Hij had voor mij slechts een andere eigenaar. Die vinkte alle bestelbare opties aan en voegde daar nog een Individual binnen en buitenuitrusting aan toe. Dit maakt het een uniek exemplaar. Om hem nog wat unieker te maken heeft ie van mij nog een Schnitzer uitrusting gekregen in de vorm van velgen, spiegels, frontflippers en rolbeugels, van binnen zijn de versnellingspook, handrem en pedalen in Schnitzer darkchroom uitvoering. Verder is een H&R onderstel en zijn Supersprint uitlaten toegevoegd.

Meer details zijn te vinden in mijn Members Gallery en op mijn fotosite. Zie beide linkjes hieronder. Veel orginele onderdelen zijn erbij.

Als er mensen serieus interesse hebben kunnen ze me een mailtje sturen.

Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Pierre,

Niet doen, hier krijg je spijt van...

Belangstelling? Niet twijfelen maar toeslaan!

Echt een eenmalig mooi exemplaar!

Succes met de verkoop! :lol: :foto:

Mzzl Maarten

ps. neem aan dat die vierzitter ook een B(ijzonder) M(ooie) W(agen) wordt!?

Link naar reactie

Pierre, Het zal vast niet gemakkelijk zijn om afscheid te nemen van dit prachtige en unieke Velvet Blue exe :m: plaar

Ik sluit me bij de heren hierboven aan, geen spijt over een tijdje?

Een ding is zeker, ik ga dit jaar een oudejaarslot kopen :lol: .... Sta ik begin 2012 bij je op de stoep :foto:

Link naar reactie
  • Administrator

Of onze swaffelkoning? 't Is én een M én hij is volgehangen met Schnitzer onderdelen :rolleyes:

Succes met de verkoop, maar het zou beter voor je gemoedsrust op den duur zijn als je hem niet verkoopt. Krijg je spijt van :rolleyes:

Link naar reactie

Wel een hele bijzondere uitvoering, zijn daar uberhaupt meer dan één van geleverd zo?

En nu een algemene vraag, hoe kun je bij bmw een individual zoals dit bestellen? Zie nooit hier wat over staan op de BMW site.

Link naar reactie
Ik had hem al gezien HIER

Hebben we in ieder geval een richtprijs zoals in de eisen voor verkoop staan vermeld :thumbup:

Vond alleen een rare tekst in de advertentie: :m: :m: -_-

De eerste eigenaresse uit 1937 bestelde alle opties zoals bijvoorbeeld Harman Kardon en Chrome line exterieur inclusief de Individuaal kleur Velvet

Link naar reactie

Bedankt voor alle positieve reacties hier, gaat idd pijn doen maar heb nu twee hele aparte roadsters in de garage die nauwelijks bewogen worden. Wil toch graag mijn twee mannen van 8 en 10 een keertje meenemen en samen genieten van het open rijden in een ///M want die gaat het hopelijk toch weer worden :rolleyes:

en wie weet misschien besluit het lot anders en blijft ie gewoon lekker bij mij B)

En ja Ivo in de Duitse Fahrzeugbrief zie je ook de geboortedatum staan van de (in dit geval) eerste eigenaar en dat was 1937. Dus letterlijk gekocht van een oud dametje :thumbup:

PS: De autoscout prijs is natuurlijk bespreekbaar hangt af van met of zonder airbox en andere accessoires :rolleyes:

Link naar reactie
Wel een hele bijzondere uitvoering, zijn daar uberhaupt meer dan één van geleverd zo?

En nu een algemene vraag, hoe kun je bij bmw een individual zoals dit bestellen? Zie nooit hier wat over staan op de BMW site.

Ik denk idd dat dit een uniek exemplaar is. Individual is wel het een en ander over te vinden op de website van BMW, ff googlen. Zijn ook aparte folders van. :rolleyes: Ze staan tegenwoordig ook altijd apart op de grote autoshows. Altijd supermooi IMO.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Hij staat nog lekker in de verwarmde garage, naast zijn opvolger. Is dus nog te hebben.

Heb idd gekeken voor een 911 maar dan moest ik de benen van mijn twee jongens thuis laten :lol: En ja de 997 of de 993 zijn ook wel erg aan de prijs.

de nieuwe 3 serie M cabrio is er jammer genoeg pas vanaf 2008, (schijnen enkele exemplaren in 2007 geleverd te zijn). Auto's van 2008 of jonger vallen af daar vraagt mijn verzekering alarm klasse 5 voor. En dat is me ook weer iets te gortig voor een hobbyauto kosten meldkamer maandelijks te moeten aftikken :muur:

En ja wat zou het nu geworden zijn :clapping:

Link naar reactie

RS4 Cabrio?

Nee wilde een recent model naast al die oudjes en de S5 cabrio is weer te jong.

Zal het makkelijk maken want straks vervuil ik mijn eigen topic wil per slot van rekening ook mijn M roadster nog kwijt.

Zoals gezegd wilde ik graag een recent model naast al die oudjes, maar voor 2008, het moest een ///M zijn, plaats bieden voor 4 personen en hij moest niet te zwaar/log worden, makkelijker kan ik het niet maken :book:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.