Ga naar inhoud

M Roadster S54 (Z3)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Fraaie auto Pierre, veel rijplezier met de familie..... zitten de kids in een 4-puntsgordel om de 309kw :m: te kunnen pareren :punk: ?

Link naar reactie

Pierre,heb ik je vandaag rond 19.25 op de Ring bij Den Bosch gespot ?

Je mag daar 100 :) . Toeval, ik was niet in de VB Zzz maar in de 1-er, fraaie machine.

Link naar reactie

Betere keus had je in mijn ogen niet kunnen maken Pierre, geweldig mooie auto. Gezien je excellente smaak op het gebied van wielen neem ik aan dat je de BBS'en zelfgekozen hebt?

Ja je kent me langzaam, heb hem zelf geindividualiseerd, zijn geen BBS en maar Breyton's GTRS M, lekker licht wiel speciaal voor de ///M modellen gemaakt, zal als ik ff tijd heb wat meer detail foto's maken. Die zwarte wielen kun je lastig zien op de foto's.

Bedankt allemaal voor de leuke reactie's echt een droom auto, ik slaap in de garage. Wat een sound heeft die V8 zeker als je de einddemper nog wat aanpast.

Link naar reactie

Pierre,heb ik je vandaag rond 19.25 op de Ring bij Den Bosch gespot ?

Je mag daar 100 :) . Toeval, ik was niet in de VB Zzz maar in de 1-er, fraaie machine.

Ja kan zijn, had een race experience kado gekregen moest de ///M natuurlijk mee. Ik heb bijna het hele stuk op de cruise control gereden anders houd je het niet droog na zo'n dagje racen. Me hebben verschillende auto's gestalkt waaronder ook een 1serie idd wat een bekijks heb je met zo'n ding had ik niet verwacht.

Link naar reactie

Haha ik heb je niet gestalkt Pierre... k zou niet durven.....

btw, mijn vriendin vroeg of t een diesel was, haha.

Veel plezier met de :m: 3 !

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

zijn geen BBS en maar Breyton's GTRS M, lekker licht wiel speciaal voor de ///M modellen gemaakt,

Is dat deze velg?

breyton_gtsrm_blk_ci3_l.jpg

IMO een van de mooiste velgen die op dit moment leverbaar zijn,

vooral die spaken die zo naar het hart naar binnen buigen zijn echt ontzettend mooi!

Ben benieuwd naar de grotere foto's!

Link naar reactie

Haha ik heb je niet gestalkt Pierre... k zou niet durven.....

btw, mijn vriendin vroeg of t een diesel was, haha.

Veel plezier met de :m: 3 !

Dan was het een andere 1serie die zoemde werkelijk links, rechts voor en achter mij langs.

Btw als je vriendin een M3 aanziet voor een diesel .................... Haha

Link naar reactie

Is dat deze velg?

breyton_gtsrm_blk_ci3_l.jpg

IMO een van de mooiste velgen die op dit moment leverbaar zijn,

vooral die spaken die zo naar het hart naar binnen buigen zijn echt ontzettend mooi!

Ben benieuwd naar de grotere foto's!

Ja idd is dit wiel je snapt dat ik het volkomen met je eens ben, kijken of ik dit weekend tijd heb om te poetsen en wat pics te maken.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Hij ligt al mooi laag in zijn wielkasten zeg!!

Door dat witte lijntje, lijken je velgen wel iets kleiner dan dat ze zijn..

Echt een jaloersmakend mooie wagen!!!!!!! :muur:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.