Ga naar inhoud

125 cc karten in Berghem


Phantom

Karten 125 CC  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. zou je dat willen doen

    • DURF NIET
      2
    • DURF WEL
      13


Aanbevolen berichten

Het Karten buiten is een andere ervaring dan binnen

http://www.kartbaanb.../img.asp/id,967

lengte baan 1100 mtr en 7 mtr breed gemiddelde snelheid circa 85 km..

rotax max wedstrijden circa 48 seconden per ronde

Of alternatief in Veldhoven lengte baan 1060 mtr circa 45 sec

http://www.outdoorkarting.nl/toegang.htm

De snelheid ligt ongeveer 3 tot 4 x zo hoog en de ervaring wel 6 x zo extreem. (na de leuke kartdag in de fabriek durf ik dat wel zo in te vullen)

De kosten als beloofd zie ook bericht nummer 33

15 minuten kost euro 47,50 x 2 is euro 95,00 de borg kost euro 100,0 dat betekend wil je rijden kost het je

bij definitieve inschrijving euro 195,00 waarvan je euro 100 weer retour krijgt als alles heel blijft ter beoordeling van de verhuurder zonder discussie

(gaat hier niet om schade als opblazen motor, maar dit kun jezelf prima invullen als je een wildebras bent)

Er zijn 8 karts beschikbaar bij de verhuurder

het zijn niet geknepen Rotax max karts = 125 cc automaat 2 takt toerental maximaal circa 13000 rpm top circa 125 km

Het gaat om minimaal 2 sessies... afhankelijk van het aantal deelnemers

let op:

minimaal 8 personen met 2 rezerve personen.

Het is dus inschrijving vooraf.

8 rijders voor minimaal 2 sessies van 15 minuten . om het door te laten gaan.

Uiteraard kunnen andere forum leden de boel gezellig aankijken vanaf de kantine, zeker op een mooie dag is het leuk dat te bekijken.

parkeergelegenheid is er zat op het aangelegen terein. wat er verder zou kunnen ... chaos chaos

Het gaat in eerste instantie niet om de rondetijden maar om de ervaring.

Er zitten misschien transponders op maar de tijden kunnen net zoals bij het karten indoor, alleen achteraf gegeven worden.

Het is zelfs zo dat de uitdraaien als dat mogelijk is pas na alle sessies zullen worden gegeven.

Aangemeld voor 16 september 2012 zijn:

*********

stuur een berichtje voor de duidelijkheid als je niet vermeld bent.

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vrijdagmiddag is dan wel weer minder....aangezien er dan gewoon centjes verdiend moeten worden :lol:

uitgegeven zul je bedoelen :thumbup:

je kunt op een zaterdag gaan, maar bij mooi weer is het druk en rijden er misschien wel 30 of meer karts rond, dan is ervaring om schade te voorkomen wenselijk

dus lijkt me verstandig gewoon vrijdagmiddag vrij te nemen voor zo iets

vandaar even mijn vooraf vraag -> moet je ze vrijdag na 12.00 nog gaan verdienen dan is het jammer van die week <_<

Link naar reactie

Mocht het anders worden en de verhuurders wat kunnen regelen op dat gebied (vrij moment voor verhuur )

laat ik het je even weten zelf ga ik ook liever in het weekeind

maar das voor later dan :thumbup:

dit is een mooi beeld van een schakelkart met alle data in het beeld g meter en snelheid

In vergelijk

De rotax loopt op dit circuit top max circa 125 km dat ligt aan je afstelling (sommige gaan iets harder maar dan lever je optrekkend vermogen uitkomend bochten in

de versnellingskart heeft daar natuurlijk minder last van, echter de rolsnelheid van een automaat is iets hoger in een bocht

ronde verschil met de automaat is circa 4 seconde langzamer op dergelijk circuit met veel top

een binnenkart op deze baan zou denk ik bijna elke ronde gelapt worden

Link naar reactie
Vrijdagmiddag is dan wel weer minder....aangezien er dan gewoon centjes verdiend moeten worden :blink:

oh ik dacht dat je op vrijdag het nsfw topic moest bijvullen ^_^maar niet op vrijdagmiddag :thumbup::unsure: shit geen aanmelding <_<

Link naar reactie

Prima voorstel! Karten is altijd kicken. Berghem is bij mij in de buurt en vrijdagmiddag is niet direct een probleem.

Ik houd dit topic in de gaten.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik heb hier ook wel interesse in.. :m:

ligt een beetje aan welke dag etc.. want ik moet tot eind maart vrijwel elke zaterdag naar school :lol:

en op een vrijdag kan ik ook niet :foto:

-sneller dan ... iedereen die denkt dat ie sneller is.....

Als iedereen niet denkt sneller te zijn.. ben jij dan alsnog sneller, dan iedereen..? ;)

Link naar reactie

Ben zo snel als een kart toelaat... :foto: niks meer niks minder

:lol:

Genoeg voorbeelden dit zijn ook de laatste die ik zal posten, maar het geeft een aardig beeld van een wedstrijd en de snelheid van een rotax 2e filmpje

Bij drukte op de baan zal het zo ongeveer hetzelfde gaan, 1e filmpje

Dan begrijpt een ieder de vooorkeur van een doordeweekse dag, het weekeind na een race is het ook altijd wel rustig , dus dat zien we wel

Vooral het stuk na 6 minuten start 2e race

Geknok op de baan dit keer de baan in Genk deze is net zo groot als Berghem

Als je maar even niet oplet of een misrekening maakt zitten ze naast je of nemen je plek over zelfs een beetje duwen gebeurt regelmatig

Met die snelheden is dat best link omdat de wielen in elkaar kunnen grijpen. (er gebeurt relatief weinig maar als het fout gaat ....)

Voor de duidelijkheid een Rotax max automaat die achter een shifter kart aanzit

in de langzame bochten loopt ie in terwijl op de rechte stukken de shifter langzaam wegloopt (beeld vanaf de rotax) het eindigd tegen elkaar

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.