Ga naar inhoud

125 cc karten in Berghem


Phantom

Karten 125 CC  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. zou je dat willen doen

    • DURF NIET
      2
    • DURF WEL
      13


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ach ze gaan "maar" 110 ofzo heur :foto:

Kijken of ik dan ook Ron weet te kloppen ... gok zo van niet ;) (denk zelfs dat ik behoorlijke billenkoek ga krijgen)

125 tot 130 km kun je halen in de knik einde rechte stuk na start en finish (voor kantine) zie de baanlayout --

wel met 90 km circa door de bocht voor je het rechte stuk opgaat

ander haal je het niet. http://www.kartbaanberghem.nl/includes/img.asp/id,967

Een rondje sneller is nog niet eerder na 10 ronden over de finish rijden .. Roberto. (ik heb buiten mijn eigen kart mee)

Maar pole position is zeker een feit... dat is klasse,, had ik ook eerlijk niet verwacht. ;)

Ga zeker nog een keer de baan verkennen zonder pottenkijkers om dat verder te voorkomen... :D

ook Ruud de andere pole sitter zal verder onder de loep gelegd worden.. en dat commentaar van Kroket .. hee waar was je ... :foto:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

De kosten zijn bekend.

15 minuten kost euro 47,50 x 2 is euro 95,00 de borg kost euro 100,0 dat betekend wil je rijden kost het je

bij definitieve inschrijving euro 195,00 waarvan je euro 100 weer retour krijgt als alles heel blijft ter beoordeling van de verhuurder zonder discussie

(gaat hier niet om schade als opblazen motor, maar dit kun jezelf prima invullen als je een wildebras bent)

Het geld zal zodra er een datum bekend is en de inschrijving definitief gemaakt kan worden

vooraf betaald moeten worden

Hoe die 100 euro retour komt zal ik bespreken met de verhuurder.

Of je aldaar contant retour krijgt ofwel dat door mij dat geldt teruggestort wordt naar de tegenrekening.

Vind je het te duur, haak dan nu af. Het gaat veel tijd kosten om het leuk te maken, ik doe dat graag,

maar heb een hekel aan werkzaamheden die tot niets leiden. dry.png

Ik heb 10 minuten voor 35 euro met iets korting verhoogd naar 15 minuten sessies.

uit ervaring weet ik dat het gewoon net te kort is 1 ronde is 1 minuut voor een beginner

en je rijd niet gelijk een lekkere ronde op snelheid. dat zal wel einde 1e sessie lukken.

waardoor ik zeker weet dat je nog een 2e keer wilt gaan. blink.png

Ik hoor of zie wel hoe hier op g..... gaat worden thumbup.gif

Link naar reactie
Het geld zal zodra er een datum bekend is en de inschrijving definitief gemaakt kan worden

vooraf betaald moeten worden binnen 14 dagen na bekendmaken van die datum

dit zal dan op gestort moeten worden eop en rekening die door mij beheerd zal worden.

m.a.w. als jij volgende week bekend maakt dat er 30 mei wordt gereden moet er voor 1 januari 195 euro betaald zijn :)

Link naar reactie

zelfs als dat zo zou zijn zie ik het probleem niet bij een forum eigenaar (mag ik ook wat rente trekken)

Het wordt niet eerder bekend als de wedstrijdkalender voor het kartseizoen er is

zelfs als we het weten zal ik de datum niet eerder aangeven dan een redelijke termijn en waarbinnen alles nog afgeblazen kan worden

:thumbup:

aangepast door Phantom
FQVWD, Ron je weet het nou toch wel...
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Hallo allemaal we hebben een datum :clapping:

16 september 2012 om 11.00 op het circuit te berghem :m: of veldhoven

wat denken jullie ervan en hoeveel definitief aanmeldingen gaan we krijgen daarvoor.

Graag de komende 4 weken definitief opgeven dan maak ik de datum definitief

en zullen de instructies volgen mbt het betalen. :petje:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb wel erg veel zin hierin! Heb ook een comparant bereid gevonden mee te doen. Eventueel nemen we eigen kart mee....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.