Ga naar inhoud

Reactie topic ongeëvenaarde oktober rit.


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

wat is dit voor gezeik. er was een totaalprijsafgesproken voor de hele dag.

Dit is hetzelfde als bij de garage komen en een rekening gepresenteerd krijgen van allerlei reparaties die niet afgesproken waren.

Link naar reactie
wat is dit voor gezeik. er was een totaalprijsafgesproken voor de hele dag.

Dat is natuurlijk ook een gezichtspunt :ok: -_-

Dit is dus blijkbaar die verwarring waar al zo veel over gepost is :blink:

Link naar reactie

gvd wat ben je toch een lul. Ik vroeg het van tevoren nog aan je. Laat ze trouwens maar het lazarus krijgen. We hebben 280 euro moeten betalen voor mensen die niet zijn komen opdagen. Daarbij hadden ze zelf maar direct moeten afrekenen en niet achteraf nog even bij jou aankloppen.

Sorry maar dit moest er ff uit

Leuke naheffing vandaag gehad van het restaurant. 238 euri aan drank :blink:
Link naar reactie
We hebben 280 euro moeten betalen voor mensen die niet zijn komen opdagen.

maar die gaan nog geincasseerd worden neem ik aan? Anders kunnen die mensen zich nooit meer ergens met goed fatsoen vertonen.

Link naar reactie

50% is inmiddels aan mij terugbetaald. Er was sprake van een misverstand aan de kant van diegene maar hij was wel zo eerlijk en sportief om 140 euro aan mij over te maken. Ik moet nu nog 140 euro ontvangen maar dat lijkt moeizaam te gaan. Zou wel eens een gevalletje Pek en Veren kunnen worden

maar die gaan nog geincasseerd worden neem ik aan? Anders kunnen die mensen zich nooit meer ergens met goed fatsoen vertonen.
Link naar reactie
Leuke naheffing vandaag gehad van het restaurant. 238 euri aan drank :blink:

€ 14.87 per auto als er 16 waren ... als dat per auto geregeld moet worden hoor ik het graag van je ... ik had 1 auto .. :ok:

Link naar reactie

Dan benadeel je de alleenrijders. Juiste berekening is /27 is 8,82 p.p. c.q. 17,64 per auto. Wat het ook wordt, ik zou zeggen bekijk het maar gezien het feit dat we 280 euro moesten betalen waar helemaal geen kosten tegenover stonden. Ik stel voor dat we het restaurant de individuele namen en adressen geven zodat ze een factuur kunnen sturen :blink: . Juridisch gezien kunnen ze de organisatie c.q. Roger Rabbit niets maken

Link naar reactie

Mijn hemel is het weer zover... Catering rekent altijd het afgesproken aantal personen af ivm inkoop ingredienten en ingepland personeel. Dat je betaalt voor mensen die niet komen is dus 'normaal' in cateringland. Dat je duidelijke afspraken maakt ook overigens, dus ik vind het heel vreemd dat er nog een naheffing komt, dan moet je heel goed in hun offerte kijken, als daar heel duidelijk bij staat dat het exclusief drank is dan moet je betalen en dan had je daar dus afspraken over moeten maken (of bv met muntjes werken enz).

Bij de solexen heb ik me van commentaar onthouden toen ik een discussie bij het afrekenen hoorde tussen een van de organisatoren en de mevrouw achter de balie (Org: dit is voor 27 personen? Mw: nee voor de 32 die bevestigd zijn), toen kon ik er nog om gniffelen. Bij mijn weten leg je dingen per mail vast als je iets organiseert. En het is ongetwijfeld goed opgelost.

Alleen is dit over de drank dan wel een 'beetje apart' zeg maar, laat ik me van mijn milde kant tonen. :rolleyes:

Link naar reactie

Dit is het reactietopic van de rit. Er moet blijkbaar nog wat opgelost worden. Volgens mij is het niet interessant wie wat, waar heeft gedaan of juist niet gedaan.

Wel duidelijk is dat de deelnemers drankjes hebben gehad die nog betaalt moeten worden en een van de organisatie is het aanspreekpunt in deze.

Het was een dag waar we samen uit zijn geweest en dat komt een beetje in de buurt van samen uit, samen thuis.

Dus ook samen betalen.

[volwassen mensen modus aan|

Voorstel van (S)toploss komt hiermee volledig overeen.

27 deelnemers betalen gezamenlijk deze nabrander. Dus € 8,82 per persoon. Gaat toch eigenlijk nergens over. [volwasen mensen modus uit]

Link naar reactie
  • Administrator

Ben het er helemaal mee eens dat er betaald moet worden maar dan wel wat er per persoon besteld is. Je kunt een solorijder die bijv maar 2x fris heeft gehad niet 8,00 laten betalen. Iedereen weet prima van zichzelf wat er gedronken is. Ook vooraf is er gedronken en achteraf idem, mensen die later kwamen of eerder weggingen kun je ook niet daarvoor laten opdraaien.

Link naar reactie

Beste,

Stop aub met dat gedoe over oneerlijk ... 2 drankjes ... of 3 .. of een kwartje zus of zo :o (volwassen mensen modus vind ik een strak plan)

Het was een leuke dag en als dan later blijkt dat je wat moet schokken, doe dat dan gewoon zonder dat gemor ... :rolleyes:

Je rijdt een plezier auto.. :D daar zitten kosten aan verbonden .... :) als je iets wilt doen dat geen geld kost ....

Tip van Phantom.

Ga laat op de dag naar de zee .. als je mazzel hebt gaat de zon vanzelf onder ... een gratis prachtig uitzicht... :wave:

widebody ik hoop dat je het kunt lezen.. heb me best gedaan.. :wave:

Link naar reactie
  • Administrator

Heeft niets met oneerlijk te maken. Gewoon je eigen drankjes betalen en wat er dan nog eventueel overblijft, prima, delen door het aantal.

We zijn ook allemaal volwassen genoeg om op te geven wat er gedronken is. Als je snel rekent kom je met de drankjes die wij hebben gehad in de buurt van die 17 euro, dus ik heb er zelf totaal geen voordeel/nadeel bij en een evt. paar euro verschil lig ik niet wakker van.

Roger, breng die pallet Spa blauw ff bij ze langs ter compensatie :rolleyes:

Link naar reactie

Er zijn meerdere mogelijkheden aangedragen om te komen tot een kostentoerekening. Wellicht zijn er nog meer. Laten we het overlaten aan R. om, in z'n onbegrijpelijke wijsheid, ons te informeren op welke wijze hij de verrekening laat plaatsvinden.

Kom d'r maar in Sjonnie.

Link naar reactie
Kom d'r maar in Sjonnie.

Wat jij en Frenk voorstellen, dus 8,82 p.p. Ik heb geen idee meer wat ik heb gedronken en ik denk dat er meer zijn die dat niet weten. Ik zal aankomend weekend een pm sturen met mijn rekening nummer. Mochten er members zijn die daar een probleem mee hebben prima, maar ik ga niet in discussie en zal het dan zelf betalen.

@Nadia, er was voor 31 personen gereserveerd. Vier zijn er niet komen opdagen waarvan 2 er alsnog keurig hebben betaald en zelfs hun excuus hebben aangeboden. Van de andere 2 is niets meer vernomen. Ik verzoek ze bij deze nogmaals z.s.m. Frenk te betalen. Mochten er problemen zijn dan hoor ik dat graag.

@Ruud, wat wil je zeggen jongen :unsure:

Link naar reactie

Ik maak die 17,64 wel over tegen finale kwijting van de afdeling Zeeland, geen enkel probleem (mits ik natuurlijk nog het rekeningnummer krijg per PM <_< )

Ik weet ook niet meer wat ik gedronken heb en het was nog wel alcoholvrij :book:

Link naar reactie
  • Administrator
238 euri aan drank

Volgens mij heb 'ie een bril nodig... :book:

Je mag ze trouwens wel eens vertellen dat hun kassa de BTW niet goed uitrekent <_<

Maarre... 't komt er aan

Link naar reactie
  • Administrator

Die 20cnt p/p die gooi je maar in de spaarpot van je zoon :book:

En als je dat van elke deelnemer doet, heeft hij meer zakgeld dan z'n vader aan het eind vd week <_<

Link naar reactie

Tip voor de volgende keer:

Consumptiebonnen uitreiken.

Regel met die zaak de prijs per consumptie.

Zeg even €2,25.

Ieder bv. 4 consumptiebonnen uitreiken. (dit bedrag vooraf verrekenen bijv. in de ritprijs).

Na afloop afrekenen met restaurant. :book:

Kan alleen maar een positief verschil opleveren. Dit is dan voor de Forumkas. <_<

opgelost.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.