Ga naar inhoud

Reactie topic ongeëvenaarde oktober rit.


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Weer thuis! Een rit om nooit te vergeten. Chaos, rondjes rond Teatime, drempels, nog meer drempels, nog meer chaos, solexen, leren jasjes, nog meer chaos, superweer, lekker eten en nog veel meer waar we niet verder over zullen uitwijden...

Kortom een superritje met ook de nodige zadelpijn.

Sjon, Baron, Fuckerfrenk en Yankerd bedankt!!

Fotos volgen, moet nog balansen...

Link naar reactie
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoooooooooooo, ook weer thuis. Waar zal ik beginnen? Ehhhh, het is een rit geweest om nooit te vergeten :lol: Vertrek punt prima, gaan we links of rechts af? Nou toch maar links af. Navigatie in de gaten houden qua aankomst tijd lunchplaats. Lekker improviseren, drempel hier, drempel daar. Woonwijk links, woonwijk rechts, Hé daar staan Annelies, Beau en Nicole vanuit mijn achtertuin te zwaaien naar 15 zetjes en een Franse nicht. Tijd in de gaten blijven houden, alles van de navigatie negeren tot de juiste aankomst tijd. En die stond ineens op 13.25 uur. Dus vanaf dat moment de navi gevolgd.

Keurig op tijd bij de lunch plek. Prima geregeld, en toen de surprise :blink: ...dat laat ik aan de overige deelnemers over. Een verband trommel was niet genoeg <_<:mellow:

Mensen allemaal bedankt voor deze onvergetelijke dag. Het was er 1 van spanning en sensatie.

Tot de volgende rit :thumbup:

Link naar reactie

Nu zijn de meeste ritten onvergetelijk en zo had deze ook weer iets speciaals. Ja, drempels, links, rechts, rechtdoor of toch de andere kant op hebben we wel vaker meegemaakt.

Nee vandaag veeeeeeel gereden en toch weinig km's gemaakt. <_< Ging niet zo hard maar had wel een groot fungehalte. :thumbup:

Organiserend commitee: hartelijk dank, het was een ongeevenaarde oktoberrit.

Wie van jullie was verantwoordelijk voor het weer? hij/zij verdient een veer op een plek waar de zon niet schijnt. :lol:

Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes.

Link naar reactie

Ook weer thuis aangekomen, lekker dagje uit met zeer bijzonder goed weer.

Organisatie weer bedankt voor het uitzetten van de rit, ik weet het is een hoop werk.

Leuk om weer eens op een solex door een fraai drents landschap te pruttelen.

Iedereen bedankt voor het lachen, het was weer top. :lol:

Link naar reactie

@ Maarten: Nou, gelukkig maar!!

@ de weergoden: bedankt! mogen jullie best vaker doen hoor, vinden wij geen enkel probleem en waarderen we echt niet minder als het vaker voorkomt.

@ de organisatie: leuk idee die solexen! erg grappig om veel te grote en/of brede kerels met dito grote mond op een klein pruttelend naaimachientje te zien. En verder erg genoten van het landschap en alle grappige en mooie dingen onderweg. Prachtige boerderijen, bordjes met allerlei koopwaar (honing van de imker, pompoenen, aardappelen, kunst, kaas), volgens mij ook een pasgeboren kalf gezien al waren de meningen daarover verdeeld, en natuurlijk ook heel veel andere solexjes... Het is echt big business daar in Friesland, pardon Drente. Hele middag met een big smile rondgereden, wat een fantastisch weer!!!

@ yankie: dat wordt nog eens een leuke foto in het onderwerp 'raad de forum member' :lol::thumbup:

Link naar reactie

vanuit Gouda dank aan de organisatie voor deze oktoberrit :blink:

Het was leuk ... gezellig, en zeer zeker apart ... niet te zeggen levensgevaarlijk :oops: ... absoluut een verrassingsrit :thumbup:

... <_<

lekker druk op de weg terug, we hadden het idee dat iedereen vandaag op een solex had gezeten.... dringe pushe duwe en trekke maar het ging gewoon niet sneller.... :mellow:

Maarten ... sterkte ... :lol:

Link naar reactie

Voor iedereen die vandaag mee was ... tot de volgende keer.... :thumbup:

Wat een overantwoordelijk zootje ...he Clau.. Misschien moet ik de M maar verkopen .... <_<

o shit de lijn staat nog open ..... :lol:

Link naar reactie

Is dat de nieuwe rage of zo, die Solexritten? Bij ons personeelsuitje vorige maand, stond dit ook op het programma en ik vernam van een concullega dat zij dat onlangs óók al gedaan hadden. :lol:

Ik kon 'helaas' niet mee vandaag. Een weekendje Antwerpen is een meer dan acceptabel alternatief voor een forumrit gebleken.

Link naar reactie

Een onvergetelijke dag, die bij iedereen in het geheugen zal blijven :lol: .

Had nog nooit meegedaan aan een rit die georganiseerd is door Stoploss + Sjors van de Rebellenclub en consorten, maar het is prima bevallen.

En dan die kwaadsprekerij vooraf! :thumbup:

Organisatie zou slecht zijn, iedereen zou de weg kwijtraken, te veel verkeersdrempels en overstekende schaapskudden etc.

Gewoon onzin.

Geen verkeersdrempel en schaapskudden gezien.

De waarheid is zelfs dat er op ieder kruispunt altijd behulpzame medewerkers stonden te gebaren om de route aan te geven (Je kon helaas ze niet verstaan in die vreemde taal),

Niemand is verdwaald en je kunt je voortaan gewoon blindelings opgeven als die jongens weer eens een rit organiseren.

Link naar reactie

Organisatie bedankt! Het was een beetje "living on the edge" die middag, maar zeker een zeer geslaagde dag. :birthday:

Na zo'n 289 kilometer waren wij gisteren om 23:10 weer thuis, gezien de drukte leek het wel een gewone spits.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.