Ga naar inhoud

Reactietopic Europatour editie I: Zwitserland / Noord-Italië 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Nieuwsgierig zijn die koeien toch… (mocht ik posten van Richelle hoor!)

1109081209imgp6417800x5.jpg

De boys waren de weg even kwijt

1109081238p1020113800x6.jpg

Laatste avond… Let op het romantische stel dat een privétafel en -kelner heeft..

1109082044p1020193800x6.jpg

Met dank aan de Oppersmurf en -smurfin!! :kisstogether:

1109082117p1020220800x6.jpg

Dat waren de foto's! Meer zijn er niet :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Ook van jullie weer mooie foto's (maar dat wisten we al na het voorrijden :rolleyes: ). Ik zal Jordy vanavond op facebook even porren mbt de server.

Heb je er écht niet meer? :kisstogether:

Link naar reactie
  • Administrator
Nieuwsgierig zijn die koeien toch… (mocht ik posten van Richelle hoor!)

1109081209imgp6417800x5.jpg

Ik kan hier wel een opmerking over maken, maar ik vrees dat ik dan de winter in de kliko moet doorbrengen áls ik daar dan al in mag slapen... :rolleyes::kisstogether:

Link naar reactie
...............Let op de man die rechts staat, mooi hè?

Ja, nou je het zegt, hij leunt sterk achterover.

Bij bestudering van de fotos (waarschijnlijk niet door Edwin gemaakt?) :rolleyes: zie ik nu pas, dat de damwand onder een helling is aangelegd en kan ik me voorstellen dat in de huizen (foto blauweZ4) de soep niet in borden, maar in diepe kommen wordt geserveerd. :kisstogether:

Link naar reactie
Hoest eigenlijk met onze Ferry? :huh:

Met mij is het best hoor heb alleen te weinig tijd tegenwoordig om nog op het forum te zitten met enige regelmaat.

Maar dat komt wel weer hoor binnenkort.

Dus tot gauw weer. :huh:

Link naar reactie
  • Administrator
Het moet niet gekker worden...

Let op, komt 'ie! :huh:

eerst continu zeuren waar de foto's hebben dan nog commentaar hebben ook...

:huh:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Ik ben nog steeds aan het puzzelen om op één of andere manier een server open te gooien voor alle foto's.

Voor diegene die mij om foto's in groot formaat hebben gevraagd: ik ben jullie niet vergeten :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Voor de insiders onder ons die live 'mijn oefeningen' hebben meegemaakt tijdens deze trip: ik had jullie bewijs getoond dat je van een fobie af kunt komen. Bij deze dan!! Het was niet makkelijk maar uiteindelijk viel het me nog mee, in die zin dat ik had verwacht dat het echt veel moeilijker zou zijn en veel langer zou duren. Je moet wel heel gemotiveerd zijn, dat scheelt wel veel denk ik (en dat was ik!!!). De reden dat ik het hier post is dat sommigen onder jullie hebben gezien hoe eng ik het vond (fobie voor kakkerlakken en alles wat er maar in de verste verte op lijkt). Onder alle forum members zijn er wellicht meer mensen met een fobie. Je mag me gerust een pm sturen als je vragen hebt, ik kan het iedereen aanraden om zijn probleem aan te pakken! Het is een enorme overwinning en dat voelt erg goed. Het heeft maar acht sessies gekost (en heel veel oefenen tussendoor met toenemende moeilijkheidsgraad). Gemiddeld twaalf. De een doet er wat langer over dan de ander, maar iedereen kan ervan af komen!! Na jaren uitstel was het nu tijd om er wat aan te doen.

Na vele tussenstappen moest ik de ergste horror doorstaan: een echte vangen met een plastic bekertje en vervolgens in een bakje doen en dat afsluiten. Als dat uiteindelijk lukt dan is het net of je de Himalaya hebt beklommen! (Al ben ik hier nog wel wat ontdaan van alle stress haha)

albrandswaard2011110200.jpg

En hier het levende bewijs dat ik het monster heb gevangen (vandaag precies 2 maanden geleden, namelijk 2 november)

albrandswaard2011110200.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
  • Administrator
hoe weet je eigenlijk dat je ergens een fobie voor hebt?

Als je iets niet durft...

Geweldig Nadia, gefeliciteerd! :thumbup:

Durf je dit trouwens ook al, of komt dat pas bij de vervolgcursus aan bod? ^_^

kakkerlak.jpg

Link naar reactie

@ Guido: als je hysterisch reageert in een situatie waarin een ander kalm blijft en dit niet in de hand hebt, wat je ook probeert, waardoor je deze situaties op een extreme manier vermijdt.

@ Rob: waaaaaaaah dat monster heeft al een hele vinger opgevreten, die persoon heeft nog maar vier vingers, ik kijk wel uit!! :lol: Maar serieus, dat ging me te ver. Je moet realistische doelen stellen waarbij je in ieder geval een situatie aankunt die je in de praktijk ook tegen zult komen. Dan ga je 1 stap verder en als je dat gedaan hebt, kun je alle normale situaties aan. (Pff toch wel irritant dat ik een mega hartslag heb bij dit plaatje, dus echt helemaal normaal wordt het waarschijnlijk nooit maar ik kan er wel naar kijken nu).

Link naar reactie

@ Guido: als je hysterisch reageert in een situatie waarin een ander kalm blijft en dit niet in de hand hebt, wat je ook probeert, waardoor je deze situaties op een extreme manier vermijdt.

Dus zoiets als Yangkie heeft met Zafira's :schater:

Toch strookt hysterisch reageren niet met de rest van je karakter vind ik, dus blijf ik het een beetje apart vinden dat je die beestjes slecht kan verdragen. Wel goed dus dat je nu de koe bij de horens vat ^_^

  • Like 1
Link naar reactie

Goed, het heeft eventjes geduurd, maar ik heb inmiddels m'n foto's gereed. Ze staan hier allemaal netjes bij elkaar. smile.png

Een zeer kleine selectie:

Eerste dag in de bergen en wie had als enige het dakje open...? cool.png

6173407654_eb1864e317.jpg

Wat doe je bij te krappe parkeerplaatsen? Overdwars over twee plekken natuurlijk. tongue.png

6218085421_c094953f19.jpg

Gletsjers kiek'n

6221629680_a00f478211.jpg

Albula

6231701717_24b2338705.jpg

FQF

6232226356_3fb6e54762.jpg

Overigens, waar blijven de foto's van alle anderen eigenlijk? Zijn die nog trager met verwerken als ik? unsure.png

Het bekijken van het topic heeft voor sommigen onder ons nog veel langer geduurd; wij zagen deze serie pas vandaag.

Wat een ongelooflijk oog voor detail; een hele mooie serie Jeroen.

Onze complimenten :clapping:

De foto's van hans staan er ook nog niet op :muur: Wij weten nog niet hoe we dit moeten aanpakken.

GreetZZZ/ZZZ Hans en Gillaine

Link naar reactie
  • 2 weken later...

@ Henk: :lol: geconcentreerd bedoel je...? Ligt eraan op welk stuk het was. Er was op een gegeven moment een kansloze fransoos met een koffer op zijn dak die ons er niet langsliet, ondanks luid en duidelijk toeteren en gebaren. Dus als het daar was dan waren Aad en ik inderdaad aardig opgefokt omdat die aso niet netjes opzij ging (er waren stukken bij waar dat makkelijk kon).

Link naar reactie
ondanks luid en duidelijk toeteren en gebaren..

....geconcentreerd bedoel je...?

Nee, Fast & Furious!!!

Hier is duidelijk te zien dat je die arme Aad met bumperkleven en knipperende lichten de Stelvio opjaagt

Link naar reactie
  • Administrator

JAAAAAAA!!! Het is me eindelijk gelukt! :blush:

Ik heb de FTP-server aan de praat...

Deze week ontvangen jullie een mail met de login gegevens en informatie om de foto's in origineel formaat te kunnen up-/downloaden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.