Ga naar inhoud

welke laptop?


sandere39

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Iedereen bedankt voor het denken aan mij.

Maar zoals Sander ook zegt, gewoon rustig alle wensen op een rij zetten en dan een winkel bezoeken of mij mailen en dan komt er vanzelf een voorstel.

Maar leuk om te zien dat jullie me noemde ;)

Link naar reactie
Maar natuurlijk, je zal ook wel de grootste ... Hebben van het forum <_<:unsure:

De grooste mond kan er maar een hebben, dat ben jij toch? :sick: :newblush:

Maar gaat me verder niet om m'n ego strelen dus vandaar dat ik de site expres niet noem.

Je neemt het van me aan of niet, de meeste hier (o.a. jij) zijn ook succesvol in business dus niets om jaloers op te worden toch? ;)

Heet de laptop "Euroknaller" :fiew:

Ik bevind me met mijn onderneming meer in het high-service segment van de notebookbusiness.

Ja we verkopen ook Sub 400 euro notebooks maar mijn onderneming richt zich meer op klanttevredenheid, gratis extra garantie en support, directe reparatie bij defecten en etc.

We houden ook voor mainstream notebooks scherpe prijzen aan maar niet ten kosten van service. Sommige webshops zitten op een marge van minder of net één procent.

Dat is leuk als je dozen schuift maar als je meer dan dat doet ...

Link naar reactie

Gratis garantie ;) , service :fiew: en directe reparatie bij defecten.....

Ik word hier altijd een beetje beroerd van om te moeten betalen voor een topproduct met bovengenoemde services terwijl de verkoper weet dat het product zo goed is dat je toch nooit meer terug hoeft te komen......

Ik wil helemaal niet terug voor garantie en reparatie, ik wil een goed apparaat!! :angry:

Heb een keer een demo van DAF vrachtwagen gehad die niet wilde starten...zegt die vent van DAF dat ik dan gelijk kennis kon maken met de SERVICE van DAF. ALS IK IETS NIET WIL IS HET KENNISMAKEN MET HUN SERVICE. Die wagen moet KM maken en niet stilstaan!!! :angry:

Sorry Euro is niet persoonlijk bedoeld maar geldt voor de gehele markt. :wave:

Link naar reactie
Gratis garantie ;) , service :fiew: en directe reparatie bij defecten.....

Ik word hier altijd een beetje beroerd van om te moeten betalen voor een topproduct met bovengenoemde services terwijl de verkoper weet dat het product zo goed is dat je toch nooit meer terug hoeft te komen......

Ik wil helemaal niet terug voor garantie en reparatie, ik wil een goed apparaat!! :angry:

Heb een keer een demo van DAF vrachtwagen gehad die niet wilde starten...zegt die vent van DAF dat ik dan gelijk kennis kon maken met de SERVICE van DAF. ALS IK IETS NIET WIL IS HET KENNISMAKEN MET HUN SERVICE. Die wagen moet KM maken en niet stilstaan!!! :angry:

Sorry Euro is niet persoonlijk bedoeld maar geldt voor de gehele markt. :wave:

Oh, maar dat zie ik ook niet als kritiek hoor :)

Alleen het is en blijft gevoelige elektronica en af en toe gaat er wel eens wat fout. Soms ligt het aan de gebruiker (cola over de notebook) en soms is het gewoon pech.

Maar als ik je vertel dat wij met sommige producten maar een uitvalpercentage hebben van 3% en het marktgemiddelde op 14% staat doen we het best netjes :)

Maar wat je zegt, liever geen gebruik van service hoeven maken. Is ook beter voor ons ;)

En wat de extra (jaar) garantie betreft, het geeft wel aan dat we vertrouwen hebben in het product. Ik ken zat fabrikanten die maar één jaar geven. Dan moet je je afvragen, wil ik daar kopen? Als je als fabrikant zelf maar je product voor één jaar vertrouwd.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik ken zat fabrikanten die maar één jaar geven.

Is volgens mij een wettelijke regeling. Fabrikanten van electronische apparatuur geven standaard 1 jaar, maar... als consument mag je verwachten dat een apparaat langer meegaat dan 1 jaar. Toch blijft het een gebruiksartikel en gebruikt de 1 een apparaat 1x per dag en de ander 30x per dag. In het laatste geval vind ik persoonlijk dat in geval van uitval een klant best een percentage mee mag betalen van de reparatiekosten omdat hij er ook vaker gebruik van maakt. Een processor die 20u op een dag werkt, heeft meer te lijden dan 1 die maar 1u per dag werkt.

En aangezien het dan weer een gebruiksartikel betreft dat aan slijtage onderhevig is, vind ik het een prettige gedachten om een goede service achter de hand te hebben.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

de boel is geregeld.

we hebben nu 2 vaio,tjes op tafel staan.

dealtje gemaakt met de verkoper (we namen er toch twee tegelijk) en ik denk een redelijke deal.

euro bedankt voor je tips en hulp.

ook alle anderen die iets zinnigs hebben weten bij te dragen bedankt!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.