Ga naar inhoud

Internationaal Z3 treffen in München op 27 augustus 2011


Aanbevolen berichten

Ik kreeg van Udo van "Z3 Spiegelwelt" (van de kunststof spiegelvoetjes) het verzoek om even een melding te maken op het forum van het internationaal Z3 treffen in Munchen,

Hallo Theo

Was machen Deine Armlehnen? Hatte diese Tage Anfragen diesbezüglich.

Kannst Du nicht ins Niederländische Z3 Forum schreiben das es am 27.8.2011 in München ein großes internationales Treffen gibt bei dem alle Z3 Fahrer herzlich eingeladen sind!

Weitere Infos hier:

http://www.z3-roadster-club.de/

Gruss Udo

Bij deze dan, lijkt mij een prachtig ritje waard. :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Op zich wel een leuke uitdaging om daar met alleen maar Z4's naar toe te hobbelen en dan te zeggen van:

Oh, Z4's sind nicht erlaubt? Schade, das haben wir nicht gewust, der Beer hat gesagt... :thumbup:

Link naar reactie

Ha ha, leuk om het arme Beertje de schuld te geven :wave: , maar inderdaad de Z4 wordt niet genoemd in het rijtje, ik zal Udo vandaag even vragen wat er gebeurd als je met een Z4 komt, misschien worden die wel geband en door de schredder gehaald :thumbup:

Link naar reactie
Met allemaal oude mannetjes die over vroeger praten.

<_< Henk, je kan een potje breken tussen die gasten :P Ik betwijfel of dit ook zo'n grote meeting is zoals in Engelberg Zwitserland een jaar of 4 geleden. Toen waren er zo'n 350 zzztjes.......

Link naar reactie
  • Administrator

Als jij dan je hardtop ff uitleent, en we zetten hem op die van mij, dan is Henk helemaal het mannetje, want zoveel zullen er niet zijn met schuifdak in de hardtop :)

Link naar reactie
Als jij dan je hardtop ff uitleent, en we zetten hem op die van mij, dan is Henk helemaal het mannetje, want zoveel zullen er niet zijn met schuifdak in de hardtop :)

Moet je wel de aansluitingen hebben anders kun je het schuifdak niet elektrisch opendoen en heb je er nog niets aan, jammer hoor ;)

Link naar reactie
Pssst Ferry... full quotes

Hoezo? Rve is toch gestopt als admin. :) ;)

aangepast door ubermod
Laatste waarschuwing ivm overtreding van de RESPECT regel
Link naar reactie

Ik hoop 't, anders mag een ander het doen, wegjorrissen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.