Ga naar inhoud

Oxygen O car iphone radio


DanielZ

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

net de nieuwe radio ingebouwd tegelijkertijd met zwarte panelen ipv de rode.

IMG_4241.jpg

De microfoon die bijgeleverd is

IMG_4242.jpg

en de aansluitkabel voor de iphone/ipod, als het goed is komt morgen de houder binnen dus die wordt ook nog gemonteerd.

IMG_4243.jpg

De radio werkt verbazend goed, zeer goed geluid en als je navigatie hebt op je iphone wordt deze netjes via de luidsprekers weergegeven en wordt de muziek onderdrukt. BT gedeelte werkt ook goed, makkelijk koppelen en helder geluid.

Als de houder is gemonteerd plaats ik hier nog wel een foto van.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zijn dat nou handige plekken voor de microfoon en de iPhone? Mijn mic zit op de zonneklep (prima geluid) en de iPhone met een houder op de ruit. Ik vond die plek naast de middenconsole niet echt handig. Brodit wil het zo ook. Te laag naar mijn zin.

Link naar reactie

de microfoon zit nog als proef daar, even kijken wat de beste plaats is. Ik zit ook te denken om de mic in de tellerklok te plaatsen. Zonneklep heb ik ook aangedacht en is ook nog een optie.

Als ik iets verschrikkelijks vind zijn het die navigatie systemen die op de voorruiten geplakt zitten, het ontneemt je toch wel een gedeelte van het zicht en het is niet altijd zo goed bereikbaar maar dit is uiteraard persoonlijk :ok:

Wat ik wel vaker doe bij de z3 is de navigatie om een rit te rijden (garmin zumo 660) aan de linkerkant op het zij ruitje plakken waar ook je spiegel zit, het valt bijna niet op en is goed bereikbaar om in te stellen.

De iphone is goed te zien en bereikbaar waar hij nu zit, in de e46 station heb ik ook daar de houder voor de iphone en de iphone is bedienbaar vanaf het stuur en het geluid gaat gewoon over de geluidsinstallatie van de bmw :blink:

Link naar reactie

Ziet er erg goed uit! Ik denk dat ik ook voor dat exemplaar ga :huh: Het enige wat ik me nog afvraag is of hij perfect werkt met de iPhone 4 en ipod Nano 6e generatie. Want in de manual staan deze 2 types niet in de "supported list". Je kunt je iphone toch gewoon via de autoradio besturen? en bevalt de Parrot module? Nogmaals hulde ziet er goed uit!

Link naar reactie

de iphone is via de radio te besturen, de bediening op de iphone zelf is uitgeschakelt op het moment dat je de iphone op de radio aansluit. De parrot bleutooth werkt gewoon goed. Volgens mij ondersteunt de radio gewoon de iphone 4 en de ipod.

er is ook een mogelijkheid om de software van de radio te updaten waardoor het denk ik zelfs mogelijk is om de aankomende iphone 5 erop aan te sluiten :thumbup:

Ik weet niet of de aansluiting van de iphone 3 en de iphone 4 verschillen maar er zal wel een bijpassende kabel zijn anders.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

heb de iphoneradio geplaatst speelt zeer goed ook via versterker alles vlot te regelen en vind hij niet te veruitsteekt in het dashboard.

als ik weet hoe hier fotokes te plaatsen zal ik er ene opzetten zo kunnen jullie zelf beoordelen

groeten rudi

Link naar reactie
  • Administrator

Zeker: zie hier: Aanklikken. In het kort: je moet ze eerst ergens online plaatsen en dan de http code van de foto tussen [img ] en [ /IMG], maar dan zonder spaties, op het forum plaatsen. Voor dat laatste heb je een speciale knop.

Link naar reactie

Ik vind het een mooie oplossing voor iphone gebruikers.

Niet heel goedkoop (je moet natuurlijk ook nog een iphone hebben) maar wel een heel net en supermodern geintergreerd systeem.

Bijna te modern :rolleyes: voor een auto die nu toch al snel dik 10 jaar oud is.

Nu maar hopen dat dat ding ook compatibel blijft met de toekomstige iphones (5-6-7 etc)

Link naar reactie

ja deze laad op en u kunt alles doen met u iphone

scherm gaat wel na tijdje uit wegens inbranden maar tikje op het scherm of op videomode blijft het aan

ook hansfree bellen gaat goed en meegeleverde micro is goed te verbergen zal ook eensfoto maken hoe ik dit heb gedaan.

toestel is nu voor de 3 en 4 modellen

grz rudi

Link naar reactie

Nu toon je wel een product wat volgens mij al 3 jaar niet meer geproduceerd wordt en ook niet hetzelfde kan als die O-car-radio.

Die becker sluit idd beter aan bij de (jaren 90) styling waarin het interieur gemaakt is (dat is ook altijd het streven van becker geweest), maar het is wel een vergelijk van appels en peren.

Als het echt om de styling van het dashboard gaat laat je gewoon de originele bmw radio zitten of neem je de OEM bmw blindplaat :foto:

Link naar reactie

Inderdaad een nadeeltje dat de becker collectie, (Indianapolis, Cascade, Mexico) niet meer gemaakt wordt , echt jammer!

Ik zie echter niet in dat ik appels met peren vergelijk, becker heeft dan alleen geen internet toegang die je wel hebt met iphone.

Verder toch alles? Navigatie, Bluetooth voor phone, optioneel mogelijke aansluiting voor Ipod/Iphone voor voldoende muziek, cd speler!!

Orginele radio is leuk maar navigeert en belt zo lastig, kan natuurlijk altijd onderweg stoppen om de weg te vragen en/of te bellen in de telefooncel dat ik wat later ben,

shit moet ik wel kleingeld bij me hebben... :foto:

Mzzl Maarten

Link naar reactie

Toch is de integratie anders. Die becker heeft maar een heel klein display, met toch een andere manier van navigeren dan navigatie met groter scherm.

In die redenatie kan je ook een stel oordopjes op je telefoon aansluiten en een kaart nemen... Heb je ook bellen/muziek en navigatie, maar toch niet hetzelfde.

En formeel ondersteunt de indianapolis pro natuurlijk alleen ipods. Of een iphone 4 compatible is weet ik niet, maar je kan nergens terecht voor ondersteuning iig. Sowieso als het werkt ben je afhankelijk van de bediening van de becker, en met direct een iphone bedienen ben je bijv. vrij te kiezen welke player je neemt (zo heb ik geen flauw idee of een player voor de iphone die flac ondersteunt ook integreert met de becker)

En met een iphone kan je natuurlijk nog veel meer doen (er zijn bijv. vast wel apps die acceleratie of richting meten etc, wat je maar wilt.). En op deze manier heb je je iphone gelijk in een houder, dus die hoef je dan niet naast je becker in je dashboard te schroeven.

Of een becker voor jouw wensen genoeg is (of zelfs beter), dat is wat anders, maar hetzelfde is het niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.