Ga naar inhoud

Spijtig feitje


aprijk

Aanbevolen berichten

Of dit het juiste topic is valt te betwisten maar, ik wil het toch even met jullie delen.

Vanmorgen omstreeks 9.00 uur maakt mijn mooie, lieve, montreal blauwe Z3 kennis met een Opel Astra.

Vrienden zullen ze nooit worden gezien de catfight die volgde, met als resultaat nieuwe striping aan de linkerzijde.

5oy90f.jpg

ps. Wie weet er een goed(koop) adres om dit te laten maken?

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
maakt mijn mooie, lieve, montreal blauwe Z3 kennis met een Opel Astra.

Troost je, het had ook een Zafira kunnen zijn :muur:

Maar even zonder gekheid, was het jouw schuld of die van de tegenpartij. Ik neem aan in het laatste geval zeker, dat je verzekerd bent, dus zou ik hem naar een erkend schadehersteller brengen en gelijk ff vragen wat het jou extra zou gaan kosten om de hele auto mee te spuiten.

Suc6 met de afhandeling in ieder geval!

Link naar reactie

Je geeft je leeftijd weg Frank.....

co - ha - bi` ta - tie

[-(t)sie](«Latijn)

de -woord (vrouwelijk)

verouderd geslachtsgemeenschap

Niemand zit hier te wachten op bejaardensex :muur:

Link naar reactie
  • Administrator
Het is de schuld van de tegenpartij, maar die is bang voor haar no claim

Dat had ze moeten bedenken vóórdat ze de weg op ging :muur:

Link naar reactie
  • Administrator

Goedkoop is duurkoop...

gewoon schadeformulier invullen en laten maken

meestal is goedkoop zonder bon en zonder garantie....

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou zeker niet naar een of andere beunhaas gaan uitsluitend omdat de veroorzaakster bang is voor haar no claim ... Had die veroorzaakster a) maar op moeten letten of b ) een no-claim beschermer moeten nemen voor een paar tientjes per jaar extra ... :muur: Succes!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Toch wel mooi om te zien hoe een aanrijding verandert in een soort van "aanranding".. :blink::nasty:

Beter bejaardensex dan sex met jezelf Guido :muur:

Oh,.. ben jij er zo één?!! :apple: zo van "een køt heeft toch geen gezicht"

Link naar reactie

Heb ook eens zoiets gehad met de Z3, (portier+ achterscherm) Heb er zelf een paar krasjes bij gemaakt op het voorscherm voordat de taxateur kwam.

Daarna tegen een geringe meerprijs op eigen kosten kofferdeksel (krassen) +motorkap (steenslagschade) mee laten spuiten.

Auto zag er weer als nieuw uit :muur:

Link naar reactie
Heb ook eens zoiets gehad met de Z3, (portier+ achterscherm) Heb er zelf een paar krasjes bij gemaakt op het voorscherm voordat de taxateur kwam.

Daarna tegen een geringe meerprijs op eigen kosten kofferdeksel (krassen) +motorkap (steenslagschade) mee laten spuiten.

Auto zag er weer als nieuw uit :thumbup:

Echt slim/ bijdehand van je om dit op internet te zetten ! Ik noem dit verzekeringsfraude, hetgeen in het algemeen plaatsing op een zwarte lijst betekent. Meer van zulke lui en wij maar weer meer premie betalen he?

Hans :angry:

Link naar reactie
  • Administrator

Henk fungeerde jáááren geleden in die spotjes van Reaal. Iedereen maar denken dat dat Rijk was, maar het was toch echt Henk :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.