Ga naar inhoud

kofferbakhulp inbouwen


HAL2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Excuses als ik je op je ziel heb getrapt. Zo was 't zeker niet bedoeld.

Zoals Bas al een beetje aangeeft zijn mijn posts inderdaad niet altijd zonder ironie.

Lullig bedoeld is 'ie dit keer echter niet.

Link naar reactie
Lullig bedoeld is 'ie dit keer echter niet.

Had gekund natuurlijk :upsidedown:

Als de topic starter het op prijs stelt, mag hij/ zij via PM m'n adres opvragen, deze kant op rijden en kan hij/ zij op een mooie zomeravond, met de alhier beschikbare dremel aan de gang.

Link naar reactie
  • Administrator
:rockon:

Henk, uit jouw eigen werk van de laatste dagen:

en dat mag helemaal niet!!! ... Ik hoop dat de Admins nu hard ingrijpen. :hamer: :rant: :rambo: :upsidedown: :lol::thumbup:
Een forse berisping is minstens op zn plaats . Graag publiekelijk zodat we allemaal mee kunnen genieten .
Ik hoop dat de admins niet met 2 maten meten en dit gepast bestraffen

:fiew: Henk, pas nou op dat je niet het slachtoffer wordt van je eigen enthousiasme! :fiew:

(vierde gebod): Smilie posts zijn uit den boze. Zie ook punt 3. Probeer ook in ABN te schrijven, niet iedereen kent de vele afkortingen en termen die op het internet gebruikt worden. De enige uitzondering is Kicking , bedoeld om een topic omhoog te schoppen.

Link naar reactie

Dat is een rare regel, immers je bespaart veel tekst, volgens mij gaan ze die ook weer intrekken (net als dat reactietopicverbod).

(Had ultieme gelegenheid geweest om die Rob eens een paar dagen van het forum te krijgen). :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
(Had ultieme gelegenheid geweest om die Rob eens een paar dagen van het forum te krijgen). :thumbup:

Don't worry Henk... van donderdag t/m zondag heb je ff rust. Dan zijn Richelle en ik 4 dagen CH/I aan het verkennen. Misschien plaatsen we nog wel een leuke foto onderweg, als we een ZZZ-tje tegenkomen of zo, op een parkeerplaats naast elkaar, of als de bediening een charmante dame betreft waar jij dan weer opgewonden van kan worden :rolleyes:, maar meer zal het niet zijn, of het hotel moet gratis WiFi hebben :P

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou niet zo zeker zijn van mijn zaak als ik jou was Henk, dat reactietopicverbod heeft het nooit geschopt tot een gebod ... Heb je je e-mail, PM en the likes al wel gecontroleerd op berichtgeving van de admins over je weerzinwekkende gruweldaad? :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.