Ga naar inhoud

Herfstrit (Pallietertocht) 23 oktober


mohikaan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Danny (Dbr) heeft mij geholpen met de routes in de buurt.

Over de keuze van het boshuisje bericht hij per PM:

"Mohikaan,

Ik lees dat je ondertussen een prachtige locatie gevonden hebt in mijn regio : het boshuisje." :)

Lady&Co (Elaine en Hans ) hadden gevraagd of Igor mee kon in de Brasserie.

pigor.jpg

Blijkt geen bezwaar. :lachen:

Link naar reactie

pelzenhof.jpg

De lunch gaat gehouden worden in De elzenhof, op de grote markt. Hier rechts op de foto. http://www.elzenhoflier.be

Men heeft er een uitgebreide kaart met kleine en uitgebreide gerechten.

hier hun reaktie:

Beste

Alvast bedankt voor de interesse in onze zaak, de reservatie werd goed genoteerd.

Ivm de keuzes van de gerechten, is het mogelijk om deze te specifiëren tegen volgende week? Voor de keuken is het zeer belangrijk om voor grote groepen de bestellingen juist te kunnen plaatsen...

Mosselen staan voorlopig niet meer op het menu, maar indien er mensen zijn die ze toch willen dan is dat geen probleem... Dan bestellen we er wel.

Bestudeer de kaart maar vast en plaats hier je bestelling zodat zij ongeveer kunnen inkopen en voorbereidingen treffen.

http://www.elzenhoflier.be/menu/menu.pdf

Link naar reactie

Voor degenen die geen TomTom/Garmin hebben, hier alvast de nuttige adressen om in de Favorieten te zetten (Zie ook de eerste post)

Verzamelen : - - - - - - - - - - - - -Marellenweg 8 Breda (vertrek om 10.00 uur) Huis den Deijl

Koffiestop : - - - - - - - - - - - - - boshuisweg 1 Halle (belgie) Het boshuisje

Parkeerplaats voor de lunch : - Arthur vanderpoortenlaan 35 Lier (belgie)

Na parkeren (denk om parkeermeter?) lopen we linksaf de volmolen straat en het oude centrum in, naar de Grote markt.

Theepauze : - - - - - - - - - - - - - Waterstraat 53 Mol (belgie) Party boot : de Kleppende Klipper

Eindpunt : - - - - - - - - - - - - - Heezerenbosch 6 Heeze (NL) De Boschwachter

Link naar reactie

ik ben vandaag in Lier geweest, is een goede locatie was mooi weer de Z3 geparkeerd in de parkeergarage de grote markt, dat was vlakbij het restaurant, wij hadden ook geluk de winkels waren vandaag geopend, het was alleen jammer dat het plein open lag maar toch nog steeds gezellig ik hoop voor jullie dat het a.s zondag ook goed weer is, veel plezier.

Link naar reactie
ik ben vandaag in Lier geweest, is een goede locatie ........, het was alleen jammer dat het plein open lag maar toch nog steeds gezellig.

Noot:

De grote markt werd jarenlang ontsiert door geparkeerde autos.

pgrotemarktlierlier.jpg

Die hebben ze daar nu onder gegrond gestopt.

Als nawee, ligt de bestrating nog open en oogt het plein wat rommelig.

Zelf had ik bedacht om op een grote parkeerplaats, net buiten het kleine centrum te parkeren (zie post hierboven).

Tijdens het wandelingetje door het oude centrum passeren we de Zimmertoren http://nl.wikipedia.org/wiki/Zimmertoren en de Begijnhof. http://nl.wikipedia.org/wiki/Begijnhof_Lier

.

Link naar reactie

Heb je al gezien wie er meegaat? :D

Willen de andere lezertjes aub hun lunch keuze doorgeven.

Ik denk niet dat je er "aan vast zit" maar het is voor het restaurant wel handig bij inkoop en de voorbereiding.

:rambo: De files voor T OM T O M en G A R M I N staan in de openingspost :vader:

Link naar reactie

Luister brave borst,

het gaat niet om reserveren, maar wat ze moeten inkopen/voorbereiden voor 30 man.

Wil je pannekoeken met spek, moeten ze zorgen dat ze spek in huis hebben

idem met ananas,

Met kaas, appel of boerenjongens (= krenten met likeur).

wil je stroop, of poedersuiker of allebei.

Wil er 1 persoon een pannekoek met suiker, zal dat geen probleem zijn. Willen er onverwacht 3o man een pannekoek met suiker, kan dat problemen geven met de suiker etc. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Henk ik zit je te stangen vriend, of heb je al honger? :rolleyes:

Maarre, ik zal wat bussen Koopmans meenemen voor de zekerheid :blink:

Link naar reactie

Misschien dat een goede fee uit het oosten des lands dit leest en een oplossing weet (moet ik ze in het exchange format aanleveren?)

... met een droge witte wijn :rolleyes:

Een glas of een kratje?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.