Ga naar inhoud

Herfstrit (Pallietertocht) 23 oktober


mohikaan

Aanbevolen berichten

Hoera, de eerste coupe heeft zich aangemeld :huh: (geeft wat cachet aan de rit).

Heel leuk dat jullie er bij zijn.

Wat betreft hondje Igor: Ik zal dat meenemen in de restaurantkeuze.

Half september zal ik eens naar Lier rijden (is toch zo'n 100km hiervandaan) om de lokale situatie op te nemen

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Henk,

Dat klinkt goed..wij zijn erbij...zolang je maar niet ri de Gotthardtunnel rijdt kunnen we je wel volgen...dit zal je vlgs mij eeuwig blijven achervolgen.

Gr. Miranda en Aad

Link naar reactie
  • Administrator
dit zal je vlgs mij eeuwig blijven achervolgen

Moest je hem daar nou wéér aan helpen herinneren? :kicking:

Henk, zet ons er ook maar onder voorbehoud bij! We moeten alleen nog even kijken of we die dag al geen verplichtingen hebben.

Gr. R&R

Link naar reactie
Hè Eddo, ik dacht dat wij al geregeld hadden dat jij mijn bijrijdster zou overnemen :rolleyes::newblush:

Miranda mag zeker wel een keertje met me mee.... :fiew:

maar ik zou er nog ff over denken Aad want je loopt dan tuurlijk wel t risico dat ze daarna niet meer met jou mee wil.....whahaha :blink::kisstogether:

Link naar reactie

Het plan was om in 1,5 uur naar Lier te rijden, copieuze lunch en weer terug. Vergelijkbaar dus met de maandelijkse M&G in reeuwijk en de M&G voor de brabos/limbos (komt die er weer in het najaar?). Maar is dit wel de goede aanpak? Vragen en twijfels etc. Ben te rade gegaan bij een paar forumritten-tijgers en die adviseerden toch het uit te breiden.

Programma is nu globaal als volgt:

Vertrek ca. 10.00 uit BREDA.

Na ca. 1 uur rijden : koffiestop . Daarna via het Vlaamse boerenland Pallieterland en naar Lier. aankomst daar ca. 13.00 uur

Na de lunch, rijden we ca. 1,5 uur door Pallieterland naar De Kleppende Klipper kleppendeklipper.jpg

(is ook titel van Suske &Wiske boek). in Mol. http://www.kleppendeklipper.be/ voor de afterlunch Koffie en voor de bijrijders een bierpauze.

Daarna door de heidevelden van de Kempen richting Tilburg voor het afscheid bij een etablissement waar we nog wat na kunnen babbelen en mensen die van ver komen, eventueel nog iets kunnen eten alvorens aan de terugreis te beginnen.

Link naar reactie

Leuk. Jullie staan er bij.

Het lijkt idd een originele locatie. De kaart is wat klein, ik weet niet of dat belangrijk is (zal het 'diner' ook niet te duur zijn en daardoor laagdrempelig).

Update 4 oktober : ga daar binnenkort eens kijken

Link naar reactie

Gaat helaas niet lukken. Ik kom zaterdag 22/10 's avonds vanuit Friedrichshafen terug na een paar dagen beurs. Volgende dag dan meteen weer een paar honderd km rijden...Volgende keer beter!

Link naar reactie
................ sfeervolle, gezellige en bourgondische rit wordt!!

Ben vooral op zoek naar originele, locaties.

Het boshuisje bij Zoersel had ik graag opgenomen voor een koffiestop om 11.oo uur.

Ben er vandaag wezen kijken. Autos mogen niet dichtbij komen. Parking = ca. 100m verder.

Het is een zeer sfeervol, oud, bouwvallig(!) herbergje in de bossen en staat in het boek met meest 'opmerkelijke cafes in Vlaanderen'.

Het blijkt alleen in het weekend geopend te zijn en dan wordt met name het terras druk bevolkt met mensen uit de wijde omgeving.

Het hutje is echter zo klein, dat ik betwijfel of er 30 man in kunnen.

Een alternatief is het grote,nieuwe, caferestauarnt bij de abdij van Westmalle, maar dat heeft geen sfeer.

Affijn, nog ca. 10 dagen de tijd om probleempje op te lossen (op 20 oktober zal ik de route posten voor Garmin en TomTom).

Link naar reactie

Het moet wel halverwege breda en Lier zijn. Regio Malle-Zoersel is perfect.

het boshuisje is in iedergeval een leuke locatie om op een mooie zomerdag eens langs te gaan (maar dan ben je niet de enigste!!).

http://www.boshuisje-zoersel.be/Spijskaart.html

Link naar reactie
Toch nog ruimte weten te maken in de agenda.

Doe niet zo belangrijk man.

Hoop dat je niet met dat Macho achtige rode ding komt, dan maar liever met je roze Fiat Panda.

Gezien je waardevolle bijdragen aan de rit kan ik je deelname echter niet weigeren, als je maar achteraan blijft :lachen: .

Maarre leuk :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.