Ga naar inhoud

Reactietopic Berlijn 1


GuidoK

Aanbevolen berichten

Door alle drukte is er weinig tijd meer voor dit soort trips, maar hier maak ik maar wat graag tijd voor vrij.

Het was weer een TOP weekend!!! :drank: Vooral de Segway tour was helemaal super.

Letterlijk & figuurlijk weer lekker bijgetankt. :notok:

Sjors wilde al lang een keer mee, door het uitvallen van Matthijs viel hij met z'n neus in de boter en kon gelijk de leukste trip mee maken.

Ik heb gisteren ook een klein stukje 'spuiten en slikken' voorbij zien komen, Sjors en ik zijn vrijdagavond nog even door gegaan en ik kan je bevestigen dat Berlijn echt een extreme stad is om uit te gaan :notok: Je komt echt op de vreemdste plaatsen uit, heel leuk om een keer mee te maken, maar je moet ervan houden. :hamer: Het uitzicht was wel schitterend, we stonden in een club op de 15e etage van een flatgebouw met uitzicht over de hele stad. Sjors heeft de foto's, ik zal ze deze week proberen te posten.

Yangkie, Martijn & Roger bedankt voor de organisatie!

Link naar reactie
  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die lange zat in een ander groepje. :thumbup:

Da's maar goed ook, want hij en de baron samen zou op de openbare weg onverantwoordelijke situaties opleveren :drank:

'k ben nog wel een ander filmpje nu aan het uppen van het segwaygebeuren (gaat niet zo snel hoer :newblush: )

Link naar reactie

Is er iemand die (net als ik :thumbup: ) zo dom is geweest om die groene milieusticker op z'n ruit te plakken?

Ik was dus absoluut niet van plan m'n verdere leven met zo'n gigantische groene stip op m'n ruit door te rijden, maar die sticker is dus heeeeeeel lastig te verwijderen ;)

Sowieso breekt dat ding in stukjes als je 'm er af trekt (dus je zit talloze stukjes weg te pulken), en er blijft ook nog een gigantische berg zeer hardnekkige lijmresten achter :muur:

Ik heb het zelf met terpentine verwijderd (ik durfde geen aggresiever spul zoals thinner of aceton te gebruiken): een stoffen doek goed doordrenken, en deze een tijd op de lijmresten houden. Daarna met stevig boenwerk (met diezelfde doek met terpentine) wil de lijm langzaam weg....

Volgende keer plak ik wel zo'n sticker op een doorzichtig stukje plastic/folie en leg dat achter de achterruit (mocht ik nog een Duitse stad in willen)

Ik dacht ik deel mijn smart maar even -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.