Ga naar inhoud

Reactietopic Berlijn 1


GuidoK

Aanbevolen berichten

Reactietopic Berlijn 1

berlin-the-city-and-its-districts-map.jpg

Wat een geweldig weekend ;)

De rit er naar toe al, de activiteiten en uiteraard het hele gezelschap :thumbup:

Complimenten aan de organisatie voor alle moeite die ze gedaan hebben om alles zo tiptop te laten verlopen :newblush::thumbup:

Post hier je foto's, filmpjes, verhalen en lucht je hart :lol:

Reeds in het aanmeldtopic gepost:

Een deel van de groep nadert Berlijn in colonne:

De wapperende manen van de Baron

Geen gezeur, gewoon kap open en planken met 250km/u

Het valt me mee dat ik op de momenten dat het hard gaat ook nog steeds muziek in het filmpje hoor (mijn kappie was natuurlijk ook open B) )

Link naar reactie
  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Bedankt het was weer TOP

Dat jij je dat überhaupt nog kunt herinneren na woensdagavond :birthday:

:drank:

@ Guido, topictitel: ben toch wel erg benieuwd naar die frustraties!

Link naar reactie

Heb op Bart na iedereen misgelopen bij de abfahrt. Dacht dat jullie al waren vertrokken. Het was weer leuk. Dank, vooral aan de organisatie, in het bijzonder Z3MRunner, Kweenie en Yangkie. Hoogtepunt de Segway tour. Heb nog nooit zoveel angst gezien in de ogen van De Lange. Der Rudie die ermee ging steigeren als John Wayne op een Mustang in zijn beste jaren en Kweenie die net als in zijn :drank: reed als een wijf. Op naar Schotland I :birthday:

Link naar reactie

Het was weer fantastisch, dankzij mijn mede organisatoren, de vrolijke goedgeluimde deelnemers, het mooie weer, het goede eten en het lekkere knallen met de Z-tjes.

Dank allen. Dit was toch weer een uniek hoogtepuntje in 2011.

Hier alvast een preview.

Link naar reactie

Nee jammer genoeg niet. BlaaskaakBartje ging op het laatst bijna neer maar helaas. Heb net ff gekeken op de site van Segway. Kost 7k zo'n elektrische step :birthday:

Is er nog iemand met zo'n Segway strak voorover plat op z'n muil gegaan dan? :drank:
Link naar reactie
Is er nog iemand met zo'n Segway strak voorover plat op z'n muil gegaan dan? :birthday:

Er zijn filmpjes/foto's gemaakt waarvoor geldt: 'what happend in Berlin stays in Berlin' omdat anders onherstelbare imago schade kan worden toegebracht.

Link naar reactie

Het was weer fijn. :drank: :cheers:

Hotel goed

Voedsel prima

Turkse wijn :P

Gezelschap super

Segways geweldig

Locatie ok

Berlijn top

Trip zzzuper :birthday:

En voor de rest: what happens in Berlin stays in Berlin. :drank:

@ Guido, topictitel: ben toch wel erg benieuwd naar die frustraties!

Zal wel iets met de achteruit (niet te verwarren met achterruit) te maken hebben. Topicstarter had bijna de spitse neus van Van Epscheuten's speeltje voorzien van een blits stompje. :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator
Topicstarter had bijna de spitse neus van Van Epscheuten's speeltje voorzien van een blits stompje. :birthday:

Ik denk dat de neus van topicstarter dan daarna zou zijn omgetoverd met een blits stompje :drank:

Link naar reactie

Ehh Rob hebben jullie nog een actie op dit moment? :drank: Er was iemand die zo zenuwachtig was vlak voor de Segway-tour dat hij het pootje van zijn zonnebril afbrak. Wat gebeurde in Berlijn blijft in Berlijn :birthday: dus ik noem geen namen. (1.90m lang, niet zo snugger en gebruikt zijn snavel voor twee dingen. Om wartaal uit te slaan en om er sigaren in te stoppen :P

Ik denk dat de neus van topicstarter dan daarna zou zijn omgetoverd met een blits stompje :cheers:
Link naar reactie
Ik denk dat de neus van topicstarter dan daarna zou zijn omgetoverd met een blits stompje :P

Die ouwe kan mij toch niet volgen; hij was steeds de weg kwijt :drank:

(bij het stoplicht knalde ik 'm een beetje bruut van 2 in de 1, wat dus met mijn ongekende krachten de achteruit bleek te zijn. Gelukkig heb ik naast de bloeddruk van een jonge man ook het reactievermogen van een jonge man dus stond ik binnen 10cm ook weer stil :birthday: )

Een foto om weer te geven wat ik er van vond

Dat duimpje heeft wel voor de nodige commotie gezorgd ja.

Besef je je nu overigens ook wel dat als je een rood doekje aan een griek laat zien dat dat kennelijk 1 of andere verschrikkelijke culturele belediging is?

Waar je al niet achterkomt zo s'nachts....

Link naar reactie

Hierbij mijn foto's

(onder de foto staat de link naar het picasaalbum waar alle foto's (high-res) van die activiteit inzitten

Bezoek aan de Porschewerke Leibzig:

P1000042.JPG

Albumlink:

https://picasaweb.google.com/10205629575384...feat=directlink

Eten 1e avond:

P1000061.JPG

Albumlink:

https://picasaweb.google.com/10205629575384...feat=directlink

s'Ochtends loungen:

P1000062.JPG

Albumlink:

https://picasaweb.google.com/10205629575384...feat=directlink

Bezoek Deutsche technik museum:

P1000090.JPG

Albumlink:

https://picasaweb.google.com/10205629575384...feat=directlink

Segways en wat snacken:

P1000107.JPG

Albumlink:

https://picasaweb.google.com/10205629575384...feat=directlink

Eten 2e avond:

P1000112.JPG

Albumlink:

https://picasaweb.google.com/10205629575384...feat=directlink

Stranden bij de griek.....

Enkele foto's uit fatsoen weggelaten, maar genoeg te zien dat we het naar ons zin hadden :drank: (de filmpjes moet ik nog maar ff zien wat ik daar mee doe......)

P1000118.JPG

Albumlink:

https://picasaweb.google.com/10205629575384...feat=directlink

enjoy! :birthday:

Link naar reactie

duidelijk weer wat gemist. Hopelijk volgend jaar geen verhuizingen/migraties en andere ellende.

Binnenkort maar weer naar Reeuwijk voor de laatste nieuwtjes :birthday:

Link naar reactie

Als ik zo hier weer es naar buiten kijk besef ik hoeveel geluk we daar met het weer gehad hebben :birthday:

zon zon en nog eens zon (en donderdag eigenlijk gewoon tè warm (ruim boven de 30 graden volgens mij)

Link naar reactie
Nee jammer genoeg niet. BlaaskaakBartje ging op het laatst bijna neer maar helaas. Heb net ff gekeken op de site van Segway. Kost 7k zo'n elektrische step :birthday:

[blaaskaak] da's net zo veel als een z3 tegenwoordig, dus wat let je?? [/blaaskaak]

Link naar reactie

P1000062.JPG

Tja, een foto zegt meer dan 1000 woorden. Moe waren we van dat gekakel van die deelnemers en dit was pas dag 1 :drank:

Wat kan ik er verder van zeggen...het was weer een bijzonder plezierig evenement. Ondanks het gejank van een aantal vorig jaar niet mee te gaan naar Berlijn (inmiddels het meest enthousiast over de stad) kan ik het een ieder aanbevelen. Zeker een citytour op een segway door Berlijn is de moeite waard. Het waren weer een aantal top dagen. Prima deelnemers, lekker gereden (achter v. Epscheuten aan, die ik redelijk kon volgen) heerlijk gegeten en gedronken...een flesje of 10... Kortom Top. Mede organistatoren, jullie hebben het best aardig gedaan :birthday:

@CSI, als je die forum actie nog hebt weet ik nog een klant voor een brilletje. En nee ik noem geen namen maar als een ieder zijn velgen ziet begrijp je het wel....Ik zei toch dat ik geen namen noem Frenk :P

Link naar reactie
  • Administrator

Zag net spuiten en slikken op reis, ze waren in Berlijn

nou is het me duidelijk waarom jullie naar Berlijn zijn gegaan, alleen mis ik wat foto's :hamer:

Link naar reactie

Wat is het weer snel voorbij, enorm naar ons zin gehad :notok:

Dank aan de organisatoren, het was prima geregeld :hamer:

Ook dank aan iedereen die mee was, het was een gezellig zooitje bij elkaar :notok:

één van de hoogtepuntjes was toch wel de rondleiding op de Segway, geweldig gewoon :drank:

Leuk om spontaan een grieks feesie mee te maken waarbij ze de hele inventaris tegen de muur aan gooien :notok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.