Ga naar inhoud

FOTO'S mooie Z3 coupé's


Aanbevolen berichten

Hallo,

vermits de Z3 coupé toch wel erg zeldzaam begint te worden zou het toch leuk zijn om een topic op te starten met enkel foto's van z3 coupé's.

Wie begint?

Dank U

Ik zal best zelf beginnen.: De auto is nog niet helemaal klaar en een betere foto zou handig zijn maar iemand moet beginnen hé.

Mijn 2.8 coupé bwj 1999:

14l3r75.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat voor verlaging is dat?

lading stoeptegels :P

wat :thumbup:

IMG_5946.JPG

IMG_2777.JPG

onderweg naar coupe meeting 2009

IMG_1945.JPG

dagje karten

2094.jpg

1991.jpg

en rondje ring

Touris029720080914.JPG

Link naar reactie

(Deze is van een vriendje van mij en staat al veel te lang in de garage stil. Hij wil 'm gaan verkopen. De eerste witte Nederlandse Z4 MQP met rete weinig km's, 1e eigenaar)

8aae32ea.jpg

df91b008.jpg

Link naar reactie
Is het niet aardiger fraaie foto's van zo'n ding te laten zien, zonder al dat geleuter over verlaging, bandenmaten e.d. er tussendoor? <_<

:D

opgeschoond. pica's only please B)

Link naar reactie

hallo Marco met de 2 Z3's (ik ga er even van uit dat Marjon, geheel conform de door BMW beoogde positionering, zich met de cabrio bezighoudt),

voor de QP fotos graag knopje ernaast gebruiken om fotos direct zichtbaar te maken. :lol:

imgp0844d.jpg

Eventuele cabrio fotos mag je uiteraard verborgen houden. :thumbup:

Link naar reactie

Hier een 3.0 uit 2000:

full.jpg

Direct na aanschaf in 2009 met 18" BBS wielen (style 101)

full.jpg

Eind 2009 met 18" CSL velgen (replica, VMR VB3)

full.jpg

Zoals ie er nu bij staat, met Eisenmann uitlaat en het kleine model kofferbakgreep (in kleur meegespoten)

full.jpg

En de voorkant, niets aan gewijzigd

Link naar reactie
  • Administrator
IMG_2777.JPG

Is dat een originele kentekenplaat? De letters lijken gecentreerd op de hele plaat en niet uitsluitend op het gele deel, zoals aan de voorkant ....

Link naar reactie

Nu je het zegt, dat klopt, anders gecentreerd voor en achter. Is mij nog nooit opgevallen.

Zijn allebei "gewone" platen met "opgelegde" letters, zaten erop toen ik 'm kocht in 2007.

Nog gauw even wat foto's toevoegen, zodat mijn post niet gewist wordt :thumbup:

IMG_0763.JPG

IMG_0769.JPG

Link naar reactie

Thanks voor de tip!

De cabrio is inderdaad van Marjon :thumbup:

hallo Marco met de 2 Z3's (ik ga er even van uit dat Marjon, geheel conform de door BMW beoogde positionering, zich met de cabrio bezighoudt),

voor de QP fotos graag knopje ernaast gebruiken om fotos direct zichtbaar te maken. :nono:

imgp0844d.jpg

Eventuele cabrio fotos mag je uiteraard verborgen houden. :foto:

Link naar reactie

Ben nog steeds niet toegekomen aan het Schwarzwaldtoerverslag, dus nog maar even wat lekkere Coupe foto's

IMG_8312.JPG

IMG_8111.JPG

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.