Ga naar inhoud

Tataaaaaaaa


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Tetteretet,

er komen elke week nieuwe modellen uit van de diverse merken.

Ik kan het woord Opel al moeilijk door mn strot krijgen, warom zou ik hier een mening over moeten hebben? :lol2:

Link naar reactie
  • Administrator
Het is en blijft een slOpel :m:

Ik heb ruim 2 jaar voor Opel gewerkt (en al die tijd in een Vectra SW diesel gereden) en de jaren daarvoor door mijn werkzaamheden in de autoverhuur vrijwel elk jaar met een Vectra en éénmaal met een Astra Coupé op vakantie geweest nadat de Seat Diesels uit de vloot gingen en ik kan je vertellen dat het super rijdt. Vooral de Vectra Sports waren aangename auto's. Verbreed, verlaagd en rijkelijk uitgevoerd, zeker voor D-klasse autobegrippen in de verhuur.

Mij zul je niet snel iets negatiefs over een Opel horen zeggen, zeker niet over de Speedster :lol2:.

Blijft uiteraard wel hilarisch, de confrontaties elke keer weer tussen heer Z3Mrunner en de Zafira's, juist op de momenten dat hij ze vooral NIET tegen wil komen :D

Link naar reactie

Zat jaren geleden bij de kapper.

Vent naast me zat tegen het kapstertje op te scheppen over zijn auto.

Hij manipuleerde het gesprek zodanig, dat ze wel moest vragen:"wat voor auto heeft u dan"?

Hier had hij op gewacht!

Met zijn meest verleidelijke stem zei hij langzaam : "een Opel Ascona"! Volgens mij kwam hij op dat moment ook nog klaar :lol2:

Link naar reactie
Ik heb ruim 2 jaar voor Opel gewerkt (en al die tijd in een Vectra SW diesel gereden) en de jaren daarvoor door mijn werkzaamheden in de autoverhuur vrijwel elk jaar met een Vectra en éénmaal met een Astra Coupé op vakantie geweest nadat de Seat Diesels uit de vloot gingen en ik kan je vertellen dat het super rijdt. Vooral de Vectra Sports waren aangename auto's. Verbreed, verlaagd en rijkelijk uitgevoerd, zeker voor D-klasse autobegrippen in de verhuur.

Mij zul je niet snel iets negatiefs over een Opel horen zeggen, zeker niet over de Speedster :m:.

Blijft uiteraard wel hilarisch, de confrontaties elke keer weer tussen heer Z3Mrunner en de Zafira's, juist op de momenten dat hij ze vooral NIET tegen wil komen :D

Ik heb nooit begrepen wat die tukkers toch met OOOPELS hebben :lol2:

Link naar reactie
  • Administrator
tukkers

Ik kom oorspronkelijk uit Arnhem (net als Theo Janssen overigens :lol2:) en in die tijd woonde ik daar nog :m:

Link naar reactie
Om heel eerlijk te zijn... vind ik hem er toch niet verkeerd uit zien :m:

Ja, maar toch begrijp je het niet helemaal. Het is niet de auto waar wat mis mee is, maar met de mensen die erin rijden <_<

Aan de andere kant is die zafira een geweldig instituut:

Stel je eens voor dat al die zafira sukkels in een Z zouden stappen.......

Laat ze dan liever alle zafira's bevolken. :lol2:

en de speedster is eigenlijk een lotus :D

Link naar reactie
  • Administrator
Het is niet de auto waar wat mis mee is, maar met de mensen die erin rijden :lol2:

Al eens bij stilgestaan hoe die Zafira rijders over Z-rijders denken? :m:

Link naar reactie
Al eens bij stilgestaan hoe die Zafira rijders over Z-rijders denken? <_<

Als bmw rijder moet ik het imago hoog houden en schijt hebben aan alles en een algemene desinteresse tonen.

Inleven in zafirarijders is dus verboden terrein ;)

Maar ik hoor ze wel vaak mompelen over kankerkoreanen of iets dergelijks? :D

Kennelijk associëren ze z rijders met opdrigerige aziatische mannetjes ofzo :lol2:

Hoe ze daar nu bijkomen... :m:

Link naar reactie

Moet je maar eens verdiepen in hoe knullig die dakconstructie is :m:

En het is overigens een een amerikaan (saturn sky), en dat vertaalt zich in ver benedenmaats interieur en benedenmaatse techniek naar hedendaagse standaards (bijv. een 5 bak :lol2: )

Het ontwerp ziet er aardig uit (al hoewel ik z'n broertje mooier vind (van pontiac dus)), maar voor de rest een zeer ondermaatse auto. Zeker voor wat ze er voor vragen en naar hedendaagse maatstaven (in de usa loopt ie ook al veel langer mee, en dat merk je dus)

Link naar reactie

Ik kan die Astra en Vectra :lol2: sukkels niet uitstaan...... het zijn stuk voor stuk van die zekere zijkerds die op één of andere manier altijd voor je neus rijden........ (sorry, moest ik even kwijt, lucht wel op zeg!)

Vroeger ooit een kadet gereden..... ik ben voorgoed genezen.

Link naar reactie

Dit is wel leuk: een filmpje van een opel GT treffen uit 1990! (nu we het toch over opels hebben)

http://www.streetfire.net/video/opel-gt-tr...1990_103671.htm

Niet vanwege de oude GT (dat was toen ook al een te trage auto voor de destijds sportieve standaards), maar vanwege al de foute tuning, en vooral foute duitsers met foute trainingspakken, foute muziek en vooral veel matjes :lol2: :m:

Link naar reactie
  • Administrator

Dit is wel leuk: een filmpje van een opel GT treffen uit 1990! (nu we het toch over opels hebben)

Haha, de oude Opel GT,

heb ik in mijn marinetijd in den helder nog aan gesleuteld bij de

"marine auto club" :newblush:

Praten we over midden jaren 80.

Als ik me goed herinner dik blok van een ascona of manta voorin, zat propvol!

Roger

Link naar reactie
  • Administrator
En dan zeggen ze iets over vrouwen als het over ouwehoeren gaat... :newblush: hè Rob?

Zal ik je verhalen over de introductiedag van het laatste type Vectra op een afgelegen circuit in West-Frankrijk...? <_<

Link naar reactie
Dit is wel leuk: een filmpje van een opel GT treffen uit 1990! (nu we het toch over opels hebben)

Haha, de oude Opel GT,

heb ik in mijn marinetijd in den helder nog aan gesleuteld bij de

"marine auto club" :newblush:

Praten we over midden jaren 80.

Als ik me goed herinner dik blok van een ascona of manta voorin, zat propvol!

Roger

He Roger ik heb ook aardig wat tijd doorgebracht bij de marine auto club (tot 1982) .

Het onderhoud kon je allemaal zelf doen. Nieuw puntjes / bougies / olie + filter / kleppen stellen ( ja ja elke 10.000 km )

Zelfs doorsmeren met de vetspuit.

Verder ontopic

mijn mening over opels ( ja wordt niet naar gevraagd , maar toch....)

In de volks mond oer betrouwbaar .... zullen ze ooit wel eens geweest zijn. Maar deze reclame is erg lang blijven hangen en niet in de praktijk.

Design..... vreselijk saai . Tot kort . Moet zeggen de oude ontwerper is denk ik inmiddels gestorven..... is verbeterd

Rijden ... middelmatig

Prijs middelmatig

Eigenlijk een merk van mensen die niet durven veranderen.

En dan de dealert die na 2 jaar weer belt ( heb ik van horen zeggen hoor) "meneer" hij is weer 2 jaar. Wilt u even langs komen . .......

Link naar reactie
  • Administrator

Héérlijk hoe jullie hier toch weer met z'n allen zitten te happen :newblush:

@Arno: er is ook nog zoiets als een band hebben met een auto en dat heb ik dan (op wellicht die Speedster na) met een Opel weer niet...

En ik zal het je nog sterker vertellen... als ik nooit bij Opel zou hebben gewerkt en die Speedster niet een keer mee had gehad naar Italië, was mijn interesse in de Z3 niet zo snel gewekt geweest en had ik hier waarschijnlijk niet rondgelopen...

(kom maar met de opmerkingen...)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.