Ga naar inhoud

Softtop vervangen en stoelen opnieuw bekleden


Roodster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Nou hier komt de uitleg, ...

Opmerkelijk goede uitleg voor iemand die nog niet zo lang geleden dingen in analen wilde laten opnemen ... :rolleyes:

Link naar reactie

Hele mooie upgrade, is zeker uniek te noemen, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

P.s. nog een vraagje over de lende steunen, is die €60,- de prijs in combinatie met de rest van de stoel of maakt dat niet uit, is wel een hele mooie en goede toevoeging en overweeg dat ook nog te gaan doen.

En nu maar snel de :wave:

Link naar reactie

Dat ziet er heel strak uit zeg!

Ook dat witte stiksel in zwart leer is.... :wave:

Kost een paar centen, maar je krijgt er ook iets heel moois voor terug zeg!

Link naar reactie

Kijk en oordeel zelf.... ik heb geen foto's gemaakt van de soft-top, maar neem van mij aan dat deze er erg goed uitziet.

Zelfs het ruitje is dubbel-gestikt. Zal proberen morgen hier een foto van te maken.

dsc01094mz.jpg

dsc01093r.jpg

dsc01092im.jpg

Natuurlijk ook de lendensteun onderweg naar huis geprobeerd, en deze werkt fantastisch.

De verdikking in de hoofdsteun pakte voor mij goed uit, een langer persoon zal dit niet zo prettig vinden, maar voor mij zit het

geweldig relaxed :wave:

Link naar reactie
Hele mooie upgrade, is zeker uniek te noemen, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

P.s. nog een vraagje over de lende steunen, is die €60,- de prijs in combinatie met de rest van de stoel of maakt dat niet uit, is wel een hele mooie en goede toevoeging en overweeg dat ook nog te gaan doen.

En nu maar snel de :wave:

Volgens mij maakt dit niet uit, maar ik zou het voor de zekerheid even vragen....

Link naar reactie

Eindelijk een mod. waarvan je het geld ruimschoots terug krijgt als je de auto zou gaan verkopen. :D

O ja, als de Bobo's van dit forum, zien dat je 2 topics hebt geopend over 1 onderwerp : :angry: :hamer:

Link naar reactie

Ik wil de feestvreugde over deze (uiterst fraaie) update hier niet bederven, maar 2 topics met ook nog eens dezelfde foto's? Ooit is geschreven:

"Foto's en de beschreven details van je eigen auto zien we graag geplaatst in je eigen topic in de Member's Gallery. Aanbevolen wordt je forumnaam in de titel op te nemen.

Heb je naderhand iets nieuws te melden over je eigen Z (een upgrade bijvoorbeeld), maak dan geen nieuw topic aan, maar plaats dat onder je eerste topic in de Member's Gallery. Zo hou je jouw topic en de upgrades daarvan mooi bij elkaar."

Bron.

En de titel "Het is geweldig mooi geworden" is met het oog op de toekomst niet echt veelzeggend.

Wil een admin zo goed zijn e.e.a. samen te voegen en/of dit bij voorkeur in de MG plaatsen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.