Ga naar inhoud

Softtop vervangen en stoelen opnieuw bekleden


Roodster

Aanbevolen berichten

Hey mede-forummers,

Deze week softtop laten vervangen en mijn stoelen opnieuw laten bekleden.

Softtop was aan vervanging toe , werd lelijk, stiknaden lieten los en het ruitje werd errug moeilijk om doorheen te kijken.

De stoelen waren aan vervanging toe omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk een "zwaargewicht" was, daardoor had ik erg

weinig steun + het leer was op sommige plaatsen wat beschadigd.

Tevens verstelbare lendensteun inlaten bouwen in beide stoelen , en de hoofdsteun iets laten "verdikken" waardoor je wat

comfortabeler zou moeten kunnen rijden met je hoofd tegen de steun.

Gisteren alvast even wat foto's gemaakt van de stoelen, ik hoop de auto vandaag op te kunnen halen.

dsc01076ug.jpg

dsc01075kf.jpg

Groetjes Roodster

Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Erg gaaf, dat wit/zwart. Maarre... is dat niet heel erg besmettelijk? :lol:

Hoe heb je die lendesteun laten inbouwen?

Link naar reactie

Het is niet echt wit, komt waarschijnlijk door het flitslicht. De kleur is licht-grijs, eerlijkheidshalve moet ik zeggen

dat het lichter is geworden dan dat ik had gedacht. Maar ben er zeker heel content mee.

En over die besmettelijkheid..... tijd zal het leren :lol:

Die lendesteun is een rubberen zak die middels een pompje kan worden opgepompt.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
€ 950,-

Ik vind het wel een schappelijke prijs.. heb je nou ook de "wangen" extra bij laten vullen, het lijkt namelijk net of ze wat boller staan.

Link naar reactie
  • Administrator

Mooi inderdaad! :lol: Maar EUR 950,- voor twee stoelen neem ik aan en dan EUR 120 voor de twee lendesteunen erbij?

Link naar reactie
Ziet er inderdaad goed uit!

Waar heb je de softtop laten vervangen en wat zijn je ervaringen?

Die van ons is ook aan vervanging toe.

Softtop bij hetzelfde bedrijf laten vervangen, het ziet er goed en strak uit.

Ik ga hem vanavond ophalen

Link naar reactie

Wat een shit link. Word er alsnog niets wijzer van haha. WAT IS NOU EEN LENDESTEUN?!! :rolleyes:

Leg het anders even uit in de stoel; zijn het die grote wangen aan de zijkant? Of wangen aan de onderkant? Die steun moeten geven? Of is het iets in de rugzitting?

Link naar reactie
Heel mooi! Mooi die stiksels in het zwarte leer ook.. prijs valt ook wel mee vind ik,

Zeker voor (complexe) sportstoelen lijkt het heel goedkoop!

Link naar reactie
Wat een shit link. Word er alsnog niets wijzer van haha. WAT IS NOU EEN LENDESTEUN?!! :rolleyes:

Leg het anders even uit in de stoel; zijn het die grote wangen aan de zijkant? Of wangen aan de onderkant? Die steun moeten geven? Of is het iets in de rugzitting?

Nou hier komt de uitleg,

Lendenen ,Vertebrale Lumbalis bevinden zich tussen het Thoraclale gedeelte en het staartbeen. Dus een Lende steun ondersteunt die plek :blink: :vader: :mellow: :rambo:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.