Ga naar inhoud

Tour d'Asperge II 19 June 2011


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Nou net terug van dit ritje, helaas door andere afspraken/verplichtingen niet helemaal de rit mee kunnen rijden maar tot aan de lunchstop mee kunnen rijden. Jammer van het weer maar de organisatie was helemaal goed. Het roosje wat we onderweg kregen maakte het alweer goed dat ik een kwartiertje te laat thuis was :P

Maar in de korte tijd toch alweer een tip gehad over de rand van het ruitje van TJA, hier word komende week aan gewerkt zodat het weer netjes uitziet, was me zelf nog niet opgevallen. En het was niet zo`n goed idee natuurlijk om achter een :lachen: te gaan rijden, krijg je toch weer van die rare ideeen van bij het aanzien van die achterkant :drank:

Maar goed dat we achter mekaar aan reden want toen ik de mooie uitgewerkte route beschrijving aan mijn navigator gaf zei deze al meteen ik wordt :cheers: als ik moet lezen in de auto, en Dorothé heeft dit probleem ook dus ik vrees het ergste bij een volgende rit, stuurloos navigator spelen :birthday:

Ik hoop dat de rest van de rit ook probleemloos is verlopen en dat iedereen weer goed thuis is gekomen, en hopelijk niet te laat voor onze belgische leden die er al 250 km op hadden zitten vanmorgen.

Link naar reactie
  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kei leuke rit gehad. Top georganiseerd! Culinair hoogstaand. Beetje jammer van het weer, maar enkele die-hards hebben toch met openkap gereden (hetzij met een lichte modificatie....... :hamer: )

SDC10848.jpg

SDC10867.jpg

Zelfs nog een Z'tje "dwars" zien staan:

SDC10856.jpg

SDC10854.jpg

SDC10853.jpg

Al-met-al : kei leuke trip! Gillaine, Hans (en crew) : bedankt!, ZZZ/Z'ter's bedankt voor jullie gezelschap

Link naar reactie

Vrolijk en blij, reden wij door Beemd en Wei :hamer: .

Verder gaat de rijmkunst niet, maarre:

Een mooi heuvelig landschap, zandwallen,heidevelden, riviergezichten, bosweggetjes, oog voor details, leuke groep deelnemers, akkers, lekkernijen kopen bij de Boer, , kennis gemaakt met mede Italiegangers, nooit verkeerdgereden, af en toe wat motregen, leuke onderbreking met een glas wijn in een beeldentuin, eindlocatie met schitterende tuin, culinair genieten van asperges en vooral het dessert!!!!

Gilaine en Hans, het was tot in details uitgedacht en perfect georganiseerd. Bedankt voor organisatie en ontvangst.

Link naar reactie

Ik heb zelf geen foto's genomen, maar neem wel een onvergetelijke ervaring mee. Wat een bijzondere rit.

Mooie route...

- leuke stops...

-:notok: afwisselend weer :hamer:...

- de deelnemers :drank:

- de Witte Roos....

Hans, Gillaine, dankjewel.

Het is één ding om creatief te zijn, twee om écht plezier te hebben in koken; maar om op deze wijze een stel forumleden thuis zo gastvrij op een voortreffelijk aspergediner te onthalen is een voorbeeldig staaltje levenskunst.

Gillaine, Hans, dankjulliewel!

Link naar reactie

Tour d'Asperge 2011:

s73f5626.jpg

Gillaine vond dat we nog niet genoeg water hadden :)

s73f5639.jpg

maar toch nog lekker open gereden(zij het met wat hulpmiddelen)

s73f5641.jpg

ook heel vriendelijke mensen langs de route die ons n hart onder de riem staken om toch door te gaan :thumbup:

s73f5642.jpg

de stemming in de auto werd er zeker beter van! :D

s73f5647.jpg

tijdens de lunch hadden alle zjes ons al de rug toegekeerd <_<

s73f5665.jpg

s73f5670.jpg

Igor had n heel eigen kijk op de beeldentuin :newblush:

s73f5693.jpg

en t diner was helemaal top! :thumbup:

MAAR Gillaine en Hans jullie hebben er WEER voor gezorgd dat we n heerlijke dag hebben gehad!

bedankt :thumbup:

ook de andere forumleden die hebben meegereden bedankt ...t was n gezellige clubje....

tot n volgende keer

Eddo & Christel

Link naar reactie

Een prachtige dag met een perfecte organisatie. Als slot een prachtig diner in een sfeervolle ambiance waarbij aan alle details is gedacht. We hebben een kijkje in de keuken gehad, dus we hebben gezien hoeveel (maar gestroomlijnd) werk het was. We hebben in ieder geval genoten.

Gillaine en Hans en ook de rest van de crew van harte bedankt.

Perry en Simone

Link naar reactie

Graag willen we hier Hans & Gillaine bedanken voor de gezellige dag die we hebben gehad. Er was maar één minpuntje en dat was dat de weergoden ons niet erg gezind waren.

Want helaas konden we de rit niet geheel dakloos rijden.

Maar de rest maakte alles goed!

De omgeving: Top!

De rit: Top!

De ambiance: Top!

De gezelligheid: Top!

Het weer: Klote!

De lunch: Top!

De medeforummers: Top!

De organisatie: Top!

Het diner: Dubbeltop!!

De Roos: Top!

Het warme ontvangst: Top!

H&G: mochten jullie voor volgend jaar weer een Aspergerit (III) willen organiseren: wij zijn erbij! :)

Frank & Carolien

Link naar reactie

Mooie foto's maar zag ook deze :newblush:

Dit hondje (Igor) is waarschijnlijk van een ZZZ rijder........ :D....... hij kijkt nog blij ook met de tong uit zijn bekkie.

Is waarschijnlijk met een opdracht weggestuurd...........en iets lekkers beloofd als opdracht was voltooid :thumbup:

doggy.jpg

Heb ik zelf ook altijd al eens willen doen :) .

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Beste Gillaine en Hans, als newcomer bij de ZZZ-tjes hebben wij zeer genoten van de Tour d'Asperge afgelopen zondag.

De tour was heel goed uitgestippeld en de locaties van verzamelpunten was ook uitstekend.

Heel hartelijk bedankt voor jullie hartelijkheid en gastvrijheid. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

Het asperge diner was zeer smakelijk en uiterst goed verzorgd.

Een leuke gezelschap en zeker nog om een keer nog terug te zien.

Tot de volgende keer

Johan & Hester

By the way, helaas weet ik geen fotos hier toe te voegen als bijlage.

Link naar reactie
Mooie foto's maar zag ook deze :fiew:

Dit hondje (Igor) is waarschijnlijk van een ZZZ rijder........ :lol:....... hij kijkt nog blij ook met de tong uit zijn bekkie.

Is waarschijnlijk met een opdracht weggestuurd...........en iets lekkers beloofd als opdracht was voltooid :foto:

:P

Dat hondje hoort bij een Coupé. Toeval of....?

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.