Ga naar inhoud

Tour d'Asperge II 19 June 2011


Lady & Co

Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij ons introduceren voordat we willen opgeven met de Asperge Tour a.s. 19 juni.

Wij zijn Johan Bal en Hester Picauly uit Zoetermeer.

Verleden jaar hebben wij een BMW Z4 aangeschaft.

En het zou leuk zijn om a.s. 19 juni ook deel te kunnen nemen.

Gaarne ook inclusief het diner voor ons beiden.

Met vriendelijke groet,

Jo&Hes

Link naar reactie

Gezien het feit dat Yankee deze aspergetrip zo promoot, heb ik een bruin vermoeden dat hij aandelen in dat witte goud heeft en niet naar berlijn, maar naar Polen gaat om wat (al of niet illegale) werknemers te ronselen.

However , adverteren doet begeren.

Zet mij er, onder voorbehoud, ook maar bij.

Wat is de definieve sluitingsdatum voor het diner?

Link naar reactie

Fijn te weten.

Heb o.a. nog geen vakantiedata voor de periode juni-augustus. Sluit een lastminute beslissing niet uit en wil me zo min mogelijk vastleggen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dat zou erg leuk zijn :wave:

Ja, je hebt gelijk, een beetje aandacht voor de TOUR D'ASPERGE II kan geen kwaad.

Straks krijg je weer van al die quotes :thumbup: stom dat we niet hebben ingeschreven :blink:

Wij kijken er naar uit!!

Komend weekend gaan we hem nog eens rijden :rolleyes:

Link naar reactie

Noteer alvast maar 1 deelnemer. Eventuele bijrijdster volgt dan op de deadline (in principe niet, maar misschien toch wel ect.).

Denk dat de Culinaire Asperges de doorslag zullen geven.

Link naar reactie
Ik denk dat men niet beseft hoe ontzettend leuk deze tocht is. Nou ja, their loss... :wave:

Weet je "J"; er zijn mensen die denken dat je voor Limburg een visum moet aanvragen :thumbup:

Ze zijn er gewoon nog nooit geweest en weten daarom niet wat zij missen :D

We kijken er naar uit je volgende week weer te ontmoeten

greetZZZ G van H & IGOR

P.s. hou je je achterbak gesloten? ik kan mijn witte moppie niet missen :thumbup:

Link naar reactie
Noteer alvast maar 1 deelnemer. Eventuele bijrijdster volgt dan op de deadline (in principe niet, maar misschien toch wel ect.).

Denk dat de Culinaire Asperges de doorslag zullen geven.

Hi Barmhartige M;het is barmhartige samaritaan, dat weet ik!

Weet nou eenmaal niet waar je undercover vandaan komt <_<

Geef maar aan de eventuele bijrijdster door dat de organisatrice vrijdag j.l. bij "Brienen aan de Maas", het culinaire hoogstandje van Noord Limburg, nog heerlijk heeft lopen hobbyen.

Ze heeft daar nog meer ideën opgedaan; naast de mooie rit wordt het diner de topper van de Tour D' Asperge!

Ja als het diner de doorslag moet geven.....

Ook de ambiance is zeer.........laten we het "romantisch" noemen. Nu de weergoden nog mee hebben :unsure:

Leuk dat je er bij bent!

GreetZZZ

Link naar reactie
  • Administrator
er zijn mensen die denken dat je voor Limburg een visum moet aanvragen

Zijn de grenzen überhaupt al weer open dan? <_<

Link naar reactie
Weet nou eenmaal niet waar je undercover vandaan komt :foto:

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_laatste_der_Mohikanen_(boek)

Deze naam gekozen omdat ik een van de laatste Z3 heb gehad die in 2002 van de band is gerold

Sommige "leukerds" op dit forum kwijten het aan het feit dat ik de oudste forummember ben.

(By the way, hoe is met met de toegankelijkheid, is er hulp bij uitstappen, zijn er moeilijke trappen cq. hoge opstapjes in het restaurant?

......Ja als het diner de doorslag moet geven...........

Heb het in de groep gegooid en voordat het diner tersprake kwam was er al een toezegging, maar zoals Billy Joel eens zong: "......she just changes her mind. (Het is nogal een bezig tiepje en houdt er niet van de hele dag in de auto te zitten...).

Maarre...., denk niet dat je teveel de nadruk moet leggen op het diner. Dat is immers additioneel

Het is gewoon een mooie forumrit met een inschrijfgeld van slecht 5 Euro voor een uitstekende kop koffie en echte limburgse vlaai op een prachtige locatie :thumbup: .

Kom op mensen: inschrijven!!!!

Link naar reactie

Geloof me, het diner wil je niet missen. Als ze alleen een diner zonder rit zou regelen, zou ik ook zeker komen. :foto:

Helaas zijn we dit jaar dan lekker komkommersoep en tauge salade in de Duitsland aan het eten. :thumbup:

Link naar reactie

Hallo Tour d’ Asperge deelnemers.

We hebben der sin an!!! :rolleyes:

Hierbij de laatste gegevens voor de Tour d’ Asperge 2011,

Zondag 19 juni a.s.

Deelnemers worden vanaf 10.00 uur verwacht bij

B&B Maaszicht;

Aijenseweg 20b, 5854 PT Bergen(lb) .

Tel (+31) 0485 342 195.

www.maeszicht.nl

(een tweede B&B in de buurt voor mensen die de dag/ avond vooraf al zouden willen aanrijden; labellemeuse@home.nl )

∞⟢∞

Je wordt in Maeszicht ontvangen met koffie of thee met Limburgse vlaai of een broodje.

Graag bij aankomst de kosten contant en gepast voldoen.

Alleen rit met koffie thee bij ontvangst € 5,00 pp,

Inclusief diner € 30,00 pp.

∞⟢∞

Om 10.45 een korte briefing;

Je ontvangt een route beschrijving met leuke details uit de omgeving.

We zijn met een kleine groep, je hebt dus geen navigator nodig.

Allemaal kunnen we van de omgeving genieten, wellicht zijn de genoemde details wel leuk.

We passeren geen enkel tankstation, dus zorg dat de blaas van de Z vol is!!

Uiterlijk om 11.00 uur vertrek!

Lunch op Golfbaan Bleijenbeek op eigen kosten.

Tegen 16.15/ 16.30 verwachten wij op een bijzondere locatie een aperitief te nuttigen,

waarna de, niet aan het diner deelnemende, leden hun Tommie kunnen aanzetten voor de terug reis. (postcode 5855 AS Well)

∞⟢∞

Om 17.00 bereiken we “Forest Garden” voor het Asperge diner.

Door een strakkere organisatie als verleden jaar :lol: verwachten we dat tussen

20.00 en 20.30 uur het dessert zal worden geserveerd.

(Goed om te weten als je de volgende dag weer aan het werk moet.

Postcode vanaf vertrekpunt; 5854 HC.)

∞⟢∞

Wij kijken er erg naar uit om deze mooie rit door het

Noord Limburgse “Maasduinen” samen met jullie te beleven! B)

GreetingZZZ Lady & CO

H & G met Igor

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.