Ga naar inhoud

Tour d'Asperge II 19 June 2011


Lady & Co

Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

.We hebben der sin an!!! :rolleyes:

..Je wordt in Maeszicht ontvangen met koffie of thee met Limburgse vlaai of een broodje.

... route beschrijving met leuke details uit de omgeving.

..We zijn met een kleine groep,.

...kunnen we van de omgeving genieten, wellicht zijn de genoemde details wel leuk.

..Lunch op Golfbaan Bleijenbeek .'

....verwachten wij op een bijzondere locatie een aperitief te nuttigen,

...Om 17.00 bereiken we “Forest Garden” voor het Asperge diner.

.... verwachten we dat tussen 20.00 en 20.30 uur het dessert zal worden geserveerd.

....om deze mooie rit door het Noord Limburgse “Maasduinen” samen met jullie te beleven! :thumbup:

.

Ziet er heel goed uit :smart: We are looking forward

Link naar reactie

kan ik mij nog opgeven voor de rit zonder diner voor mijzelf en als passagier neem ik mijn dochtertje mee (vaderdag dus Dorothé moet thuis blijven). Dus eigenlijk voor 2 stukjes vlaai en een koffie met wat fris :newblush:

Het is bijna op een steenworp afstand van ons dus is wel leuk om eens te komen kijken hoe zo`n ritje werkt.

Normaal zet ik altijd de ritten uit bij onze motorclub dus ik weet hoeveel tijd en energie je hierin moet steken, maar meestal zijn dit ritjes door de eifel, zwartswald, sauerland en ook nog wat verder weg richting italie, oostenrijk en zwitserland :thumbup:

Ben benieuwd wat zzz,z rijders het liefste voor wegen rijden, de oerend hard rechtdoor wegen of de leuke binnendoor stuurweggetjes en hoeveel km zo`n rit gemiddeld is.

Groetjes Jack&Mica

Link naar reactie
  • Administrator
Ben benieuwd wat zzz,z rijders het liefste voor wegen rijden, de oerend hard rechtdoor wegen of de leuke binnendoor stuurweggetjes en hoeveel km zo`n rit gemiddeld is.

Dat hangt eigenlijk a.) meer af van wie er voor de ritten verantwoordelijk zijn en b.) wie er allemaal mee gaan :thumbup:

Heb de aspergerit zelf nog niet kunnen rijden, maar gezien de reacties van vorig jaar zul je er zeker geen spijt van krijgen :newblush:.

Link naar reactie
kan ik mij nog opgeven voor de rit zonder diner voor mijzelf en als passagier neem ik mijn dochtertje mee (vaderdag dus Dorothé moet thuis blijven). Dus eigenlijk voor 2 stukjes vlaai en een koffie met wat fris :newblush:

Het is bijna op een steenworp afstand van ons dus is wel leuk om eens te komen kijken hoe zo`n ritje werkt.

Normaal zet ik altijd de ritten uit bij onze motorclub dus ik weet hoeveel tijd en energie je hierin moet steken, maar meestal zijn dit ritjes door de eifel, zwartswald, sauerland en ook nog wat verder weg richting italie, oostenrijk en zwitserland :thumbup:

Ben benieuwd wat zzz,z rijders het liefste voor wegen rijden, de oerend hard rechtdoor wegen of de leuke binnendoor stuurweggetjes en hoeveel km zo`n rit gemiddeld is.

Groetjes Jack&Mica

Hi Jack!

Sluit maar lekker aan met dochter lief; maar je moet wel met een ztje komen :lol:

de rit is 120 km, en op bospaadjes is de snelheid 10 km, rijden we echter op verharde wegen dan is 80 (we houden ons aan de snelheidslimiet) ook aan de orde.

GreetingZZZ van de organisatie :huh:

Link naar reactie
Ben benieuwd wat zzz,z rijders het liefste voor wegen rijden, de oerend hard rechtdoor wegen of de leuke binnendoor stuurweggetjes en hoeveel km zo`n rit gemiddeld is.

Dat hangt van de organisatoren af. Dit lijkt een rustige toeristische rit te worden.

Vanuit het Noorden van het land gaat er regelmatig een groepje kanibalen met maximum speed scheuren op de Duitse autobahnen.

In het Zuiden zijn weer wat zonderlingen die ritten door de mooie Eifel en Ardennen organiseren, maar de bochten zodanig snel couperen dat de bestuurders geen tijd hebben daar oog voor te hebben.

Link naar reactie

Tuurlijk komen we met een ztje, die hebben we niet voor niks aangeschaft deze week :thumbup:

Hopelijk is er genoeg zonneschijn want we hebben gister genoeg wolkenbreuken gehad hier, maar wel een goede test geweest voor het dak en het is 100% waterdicht :newblush:

Groetjes en tot zondag :huh:

Link naar reactie
Dat hangt van de organisatoren af. Dit lijkt een rustige toeristische rit te worden.

Vanuit het Noorden van het land gaat er regelmatig een groepje kanibalen met maximum speed scheuren op de Duitse autobahnen.

In het Zuiden zijn weer wat zonderlingen die ritten door de mooie Eifel en Ardennen organiseren, maar de bochten zodanig snel couperen dat de bestuurders geen tijd hebben daar oog voor te hebben.

met maximale speed op de autobhan gebeurt meestal op weg naar de vakantie bestemming, naarmate de oogjes van de dames dichter gaan gaat de snelheid omhoog :thumbup:

Alleen dat uitleggen waarom we zo vaak stoppen bij een tankstation en niet gezellig ergens anders wordt steeds lastiger :thumbup:

Ja en het is echt pech hebben om als "zonderling" op zondagmorgen al een leuke rondje eifel gedaan te hebben en dan nog op tijd terug te zijn voor het middagsoepje :sleepy:

Enne weinig last daar van de handlangers van de duitse Koos Spee, die hoeven niet te laten zien hoeveel ze erweer op de bon hebben geslingerd voor een wit voetje bij de baas :muur:

Soms denk je wel eens heb ik de flitspalen wel ingeschakelt op de navi zo rustig is die B) maar zodra je weer richting binnenland stuurt weet je weer dat het aangevinkt staat :angry:

Link naar reactie
Ik denk dat ik van tevoren het autootje maar eens niet was. Lessons learned, zeg maar. :thumbup:

mijn ervaring is die voorop rijd wordt het minste smerig, maar om nou meteen met mijn 4 pittertje iedereen het stof in de ogen te rijden lijkt me ook zeer ongepast :sleepy: B) :angry:

bedenk me nu pas dat ik altijd tegen mijn dochtertje zeg, vraag eerst eens even hoe groot dat ander kindje zijn papa is voordat je ruzie maakt :thumbup:

Link naar reactie
mijn ervaring is die voorop rijd wordt het minste smerig, maar om nou meteen met mijn 4 pittertje iedereen het stof in de ogen te rijden lijkt me ook zeer ongepast :thumbup: :sleepy: B)

bedenk me nu pas dat ik altijd tegen mijn dochtertje zeg, vraag eerst eens even hoe groot dat ander kindje zijn papa is voordat je ruzie maakt :thumbup:

Geloof me........de uitdrukking "stof in de ogen rijden" heeft na deze rit een heeeeel andere betekenis .......Woeahhhhahhha. Vorig jaar was een geweldige rit van superlatieven, maar hij was wel .....ehhh.....hoe zal ik 't zeggen "stoffig" .

stof.jpg

Link naar reactie
In het Zuiden zijn weer wat zonderlingen
You never get a second chance, to make a first impression :thumbup: .

Wij komen dus met een fris gewassen auto :sleepy:

Dat zou ik ook maar doen......zeker nadat je de Zuiderlingen (Limburgers) "Zonderlingen" genoemd hebt................ :thumbup: (ha....ha....ha....)

Link naar reactie

Onze Z3 staat sinds de vorige keer dat we hem gebruikt hebben, mooi te glimmen in de garage.

Vorig jaar hebben we de rit niet meegemaakt, maar als we de verhalen zo moeten geloven, dan wordt het een zonnige regenachtige en stoffige modderige dag.

We kunnen met de kap dichtrijden, maar wellicht moeten we toch maar met de 4x4 komen ... :thumbup:

Anyway: we komen d'ran en hebben er zin in!

TOT MORGEN!!!!!!

Frank & Carolien

Link naar reactie

net maar even nieuwe ruitenwissers gemonteerd want deze waren erg slecht, niet voor morgen natuurlijk want de voorspellingen hebben ze zo vaak mis :thumbup:

maar gewoon omdat deze goed moeten zijn voor het geval er een keertje regen is als we onderweg zijn :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.