Ga naar inhoud

Retrogoede muziek & Sjonnie's geneuzel...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Fleetwood Mac

Bob marley

Jose Feliciano. Kwam hem toevallig tegen op You Tube. Wie was dat ook al weer?

Emerson, Lake and Palmer. = Symphonische rock. Nummer is mooi opgebouwd, (destijds ook met mooie LP-hoes)

http://www.youtube.com/watch?v=129uSUEN-8w

Link naar reactie
  • Administrator
Fleetwood Mac

Heerlijk nummer, maar wat een baggerkwaliteit haha

Hier even wat beter qua beeld en geluid, hope you don't mind Henk :m:

Link naar reactie
Heerlijk nummer, maar wat een baggerkwaliteit haha

In het Maik de Boer topic zie je mij niet posten, maar dit is een leuk topic.

Er is fantastisch veel beeld materiaal op Youtube, dus soms keuzes tussen kwaliteit en authenticiteit

Dit filmpje wilde ik niet posten wegens te slechte kwaliteit, maar heeft leuk beeldmateriaal van een reggieband jaren '70.

Link naar reactie

Speciaal voor jou, Henk. Hoef je je niet meer zo groot te houden met zoeken naar talloos spul uit je latere jeugd.

Als het goed is, vond jij dit in je jonge jaren ook wel een leuk wijf. Komt ze, helemaal voor jou:

Link naar reactie
  • Administrator
Voor diegene die Duran Duran nog willen horen, en er vanacht een hele late nacht van gaan maken, ze hebben een concert via Youtube.

Je was me net voor... :thumbup:

DD blijft geweldig :muur:

  • Like 1
Link naar reactie

SHAKATAK?

Dacht eigenlijk dat je deze zou opvoeren:

Uit Colombia, temperamentvol, bloedmooi, goddelijke benen, goed zingen en wild dansen tegelijk.

Zou er graag eens, onder het genot van een kopje koffie, een goed gesprek mee willen hebben.

Link naar reactie
Voor diegene die Duran Duran nog willen horen, en er vanacht een hele late nacht van gaan maken, ze hebben een concert via Youtube. Echter, wel om 7PM Pacific Time, en da's erg vroeg in de morgen hier.

http://www.youtube.com/duranduranvevo

Als duranie sinds begin/medio 80's post ik dan toch maar ff het beste nummer uit hun nieuwe album, dus van bovenstaand concert.

Ik moet zeggen, de grafische registratie vind ik artistiek best aardig zo voor een live concert. Hoog surrealisme gehalte.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik moet zeggen, de grafische registratie vind ik artistiek best aardig zo voor een live concert. Hoog surrealisme gehalte.

Ik vond het VER-SCHRIK-KE-LIJK! :fiew:

Link naar reactie
Ik vond het VER-SCHRIK-KE-LIJK! :thumbup:

Nog ff gekeken; directed by david lynch.

Da's toch wel een zeer gerespecteerd regisseur.

Maar wel een 'acquired taste' (Dune, Twin Peaks, Mulholland drive)

Kennelijk dus wel mijn 'acquired taste' :D

Wel apart dat Kelis op dat nummer meezingt (die is dus van dat nummer milkshake en Trick me). Beetje raar wijf. Doet me een beetje denken aan grace jones van vroeger, maar dan dus in een beetje R&B versie.

Ander clipje, nog net uit de 80's:

Vond ik altijd een mooi nummer

Link naar reactie
  • Administrator
10 CC

Blijft een lekker nummer, Dreadlock Holiday. Is het jou ook opgevallen Henk dat er op You Tube geen clipje te vinden is van de originele videoclip van Godley & Cream?

En dan hebben we natuurlijk dit nummer nog...

:thumbup:

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.