Ga naar inhoud

Retrogoede muziek & Sjonnie's geneuzel...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Tientallen jaren eindigde het eind december als eerste in "de top 100 aller tijden"

Kwam het best tot zijn recht bij "cheek to cheek" dansen in een schaars verlicht danszaaltje, of in een melancholieke bui, met een halfzatte kop, in een kroeg.

Filmpje zie ik nu voor het eerst en is afschuwelijk.

Nou...., ik zie deze er naast staan in Youtube (logisch :schater: ).

Er zijn er wel honderd van, ik zet deze er nog bij (uit 1970)

Link naar reactie
  • Administrator

De opname is van vrij recent, maar Sting is wel erg jaren 80 uiteraard :thumbup:

Let naast Vinnie Colaiuta, Jeff Beck & Jason Rebello ook ff op de bassist(e)... :unsure:

  • Like 1
Link naar reactie

ik weet niet of ik het mag zeggen, en ik weet dat ik ook niks kan zeggen, en ik hou me ook al een paar weken in, maarre... ik ben wel van de jaren 70 muziek en sommige jaren 80 en 90 muziek kan ik ook goed pruimen, maar wat ik hier bovenal tegen kom is regelrechte bagger meuk. Slechte muziek in alle definities die ik kan vinden. :D :thumbup:

p.s. Enne Johan, probeer nog ff gewoon jong te blijven, oud worden kan je nog de rest van je leven. :nono:

Link naar reactie
  • Administrator

Dat mag jij zeggen en vinden Shrike, smaken verschillen uiteraard, maar verblijd ons dan in ieder geval eens met een nummer waarvan jouw plasser dan wél rechtovereind gaat staan...

Link naar reactie
.............. waarvan jouw plasser dan wél rechtovereind gaat staan...

................Als ik dat maar niet hoef aan te zien.

De meeste nummers uit je eerste post zijn terecht verwijderd denk ik.

Wat overblijft klingt erg chaotisch/neurotisch. heb jij misschien vroeger een paar jaar in Bosnie gediend?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.