Ga naar inhoud

Is dit wat ?

Ronlittle

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vindt het wel wat hebben maar dan met witte platen en dan ook meteen chrome ringen erin als het toch open ligt.

Grtz Ron.

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ziet er inderdaad wel gaaf uit, al zou ik het niet in mijn Z3 plaatsen, vind de uitstraling te modern voor de Z, ik houd hem liever een beetje origineel.

De montage lijkt inderdaad vrij eenvoudig, als je het zelf mooi vind, zou ik het gewoon doen, vraag is wat kost z'n setje ?? :console:

Geplaatst:

Zijn (op de Duitse fora) diverse topics over en minstens één HowTo. Dat zijn dan meestal wel versies waarbij de wijzertjes eraf moeten (en misschien ook wel vervangen worden, dat weet ik niet meer zeker). Waar je dan bij de (de)montage wel even op moet letten is dat je de wijzertjes op exact dezelfde manier terug drukt op de asjes, anders kloppen je snelheidsmeter en toerenteller niet meer! In de nulstand staat er namelijk nog wat spanning op en die ben je kwijt als je het wijzertje eraf trekt.

Bij de versie uit het filmpje omzeilen ze dat probleem.

Kan er best cool uitzien.

• Administrator
Geplaatst:

Ik vind het wel fraai om een andere kleur tellerschijven te monteren, waarbij wit inderdaad mooi zou zijn, maar die blauwe verlcihting zou ik dan weer niet bij de rest van de verlichting in de ZZZZ (tot aan het ledje boven de pook aan toe) vinden passen ... Dan zou je dus in mijn beleving eigenlijk nog veel meer moeten vervangen ...

Geplaatst:

Bij de witte platen is de verlichting oranje/amber, blijft dus normaal.

Dag

tellerplaatdag.jpg

Nacht

tellerplaatnacht.jpg

Grtz Ron.

Geplaatst:

Een reactie in één woord, maar laat geen twijfel :thumbup:

Geplaatst:

Iiiiieeeeeuuuwww of niet, ze zijn onderweg incl. chrome ringen en als Nadia gelijk heeft gaan ze er weer uit.

Paar euro's armer maar een ervaring rijker.

Grzt Ron.

Geplaatst:

Smaken verschillen dus lekker doen wanneer je het mooi vind.

Gr, Ferry

Geplaatst:

Op zich vind ik het wel een mooi product :thumbup:

Ik hoop dat het niet snel stukgaat.

Geplaatst:

ziet er gaaf uit ron, -_- er zijn altijd mensen :lmao: die het niks vinden en hun z orgineel willen houden.

maar als je van pimpen :ok: houd is het een zeeeer mooi product

Geplaatst:

Is al 'ns eerder opgemerkt: Ron probeert het in ieder geval ... en als 't toch niets is, haalt 'ie 't er met evenveel plezier weer vanaf.

Geplaatst:

Smaken verschillen!

Lijkt mij vooral in het donker er cool uitzien.

Jammer alleen van het logo van de fabrikant.

Zou zeggen FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

OPzich vind ik het wel wat hebben, moet denk ik gewoon even het resultaat afwachten.

Wat houden eigenlijk die witte blokjes vanaf 3000rpm in?

Geplaatst:
Wat houden eigenlijk die witte blokjes vanaf 3000rpm in?

Dat vroeg ik mij ook al af.

Gr, Ferry

Geplaatst:

Ik vermoed dat de witte blokjes de moderne :m: modellen moet simuleren met de variable max. toerental ivm temeratuur motor.

• Administrator
Geplaatst:

Het lijkt mij heel mooi zo in het wit Ron! Ik hoop dat je er plezier aan gaat beleven en ben benieuwd naar de how to! :m:

Geplaatst:

How-to plasma tellerplaat staat er, alleen nog even kijken welke schroeven van achter los moeten

en waar de stroom van de verlichting af te tappen.

How-to chroom ringen.

Grtz Ron Oeps.

Geplaatst:
In de grijze uitvoering heeft het wel wat weg van de tellers van een S54 :wave: .............. :schater: .... :thumbup:

Yeah right :schater:

Enne... Ron, gewoon lekker knutselen hoor, dat is het leuke van zo'n auto, dat je hem helemaal naar je zin kunt maken. Kan me ook nog herinneren dat hier een keer een koplamp de oven in moest... ik hield mijn hart vast....(en het is nog goed gekomen ook!). Hoop voor jou dat je vindt dat ik geen gelijk heb (al kan ik me dat niet voorstellen natuurlijk :m: )

• Administrator
Geplaatst:
Kan me ook nog herinneren dat hier een keer een koplamp de oven in moest...

Zo één?

20101023_17.JPG

Geplaatst:

Nee koplamp!! Dat is een oranje knipperlicht op het fornuis!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen