Ga naar inhoud

Is dit wat ?


Ronlittle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er inderdaad wel gaaf uit, al zou ik het niet in mijn Z3 plaatsen, vind de uitstraling te modern voor de Z, ik houd hem liever een beetje origineel.

De montage lijkt inderdaad vrij eenvoudig, als je het zelf mooi vind, zou ik het gewoon doen, vraag is wat kost z'n setje ?? :console:

Link naar reactie

Zijn (op de Duitse fora) diverse topics over en minstens één HowTo. Dat zijn dan meestal wel versies waarbij de wijzertjes eraf moeten (en misschien ook wel vervangen worden, dat weet ik niet meer zeker). Waar je dan bij de (de)montage wel even op moet letten is dat je de wijzertjes op exact dezelfde manier terug drukt op de asjes, anders kloppen je snelheidsmeter en toerenteller niet meer! In de nulstand staat er namelijk nog wat spanning op en die ben je kwijt als je het wijzertje eraf trekt.

Bij de versie uit het filmpje omzeilen ze dat probleem.

Kan er best cool uitzien.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik vind het wel fraai om een andere kleur tellerschijven te monteren, waarbij wit inderdaad mooi zou zijn, maar die blauwe verlcihting zou ik dan weer niet bij de rest van de verlichting in de ZZZZ (tot aan het ledje boven de pook aan toe) vinden passen ... Dan zou je dus in mijn beleving eigenlijk nog veel meer moeten vervangen ...

Link naar reactie

ziet er gaaf uit ron, -_- er zijn altijd mensen :lmao: die het niks vinden en hun z orgineel willen houden.

maar als je van pimpen :ok: houd is het een zeeeer mooi product

Link naar reactie
In de grijze uitvoering heeft het wel wat weg van de tellers van een S54 :wave: .............. :schater: .... :thumbup:

Yeah right :schater:

Enne... Ron, gewoon lekker knutselen hoor, dat is het leuke van zo'n auto, dat je hem helemaal naar je zin kunt maken. Kan me ook nog herinneren dat hier een keer een koplamp de oven in moest... ik hield mijn hart vast....(en het is nog goed gekomen ook!). Hoop voor jou dat je vindt dat ik geen gelijk heb (al kan ik me dat niet voorstellen natuurlijk :m: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.