Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011

RvE

Aanbevolen berichten

• Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aan alle Aken-hotelgangers: nog interesse in gezamenlijk diner?

Wat lokale gutbürgerliche Küche komt de wegligging alleen maar ten goede...

Ik probeer die middag vrij te nemen en ruim vóór etenstijd in Aix-les-Bains aan te komen, maar houd me ook aanbevolen voor een biertje later op de avond!

Link naar reactie

Ik heb net ook maar even een kamer geboekt bij het ART Hotel in Acken.

Kan ik alvast kennis maken met de overige forum leden daar ik hier nieuw ben.

Nu maar hopen dat de Zzz klaar is op 20 mei, nieuw interieur(bijna alles),groot onderhoud en nieuwe voor banden en dat allemaal op schaarse zaterdagen te doen.

Zie jullie op 21Mei!!!!!

Aljen

Link naar reactie
Nu maar hopen dat de Zzz klaar is op 20 mei, nieuw interieur(bijna alles),groot onderhoud en nieuwe voor banden en dat allemaal op schaarse zaterdagen te doen.

Oef! Ik dacht er met gepimpte velgen vanaf te komen, jij pakt het even wat grondiger aan! Succes met het goed besteden van je zaterdagen en tot de 21e!

Link naar reactie
Helaas is de datum weer verkeerd gepland. We zijn dat weekend mijn werkgever aan het verhuizen naar een nieuw hoofdkantoor.

Dat zie je verkeerd... je werkgever heeft de verhuizing verkeerd gepland... :wave:

Kunnen we niet met z'n allen op een plein voor jullie huidige pand gaan liggen om een andere verhuisdatum te bedingen :thumbup:

Link naar reactie
................... We zijn dat weekend mijn werkgever aan het verhuizen naar een nieuw hoofdkantoor.

Kunnen ze geen verhuisbedrijf betalen? Je moet je niet overal voor laten gebruiken :schater:

Laat vooral Nadia niet merken dat je handig bent (sjouwen/verven/behangen/timmeren) Als vrouwen dat eenmaal weten, ga je het heel druk krijgen :schater:

Link naar reactie

Ich habe auch ein zimmer fur 2 tage reserviert.... :), zo klein beetje mijn duits opgehaald! :schater:

Link naar reactie

Wordt fun daar. Aachen altstadt is ook leuk om te stappen.

Dus als David in de sauna gaat zitten, gaan wij in de stad 'zweten' ;-)

Btw. We hebben inmiddels 500+ views op www.limborit.nl gehad.

Link naar reactie

Zo te horen zit het Art hotel goed vol op vrijdagavond 20 mei!! :wave:

(Pim heb je een commissie-regeling afgesproken ;) )

Ich habe auch ein zimmer fur 2 tage reserviert.... :unsure:

Die Ans geht fuer einen super Miniurlaub!! hast du auch nog Bauchtanzvorstellungen arrangiert? :unsure:

Link naar reactie

wir treffen uns dar auch :nasty:

even ter informatie voor degenen die nog twijfelen

Hotelfaciliteiten

transparent.pngAlgemeen

Homovriendelijk,Restaurant, Bar, Terras, Rookvrije kamers, Lift, Versneld in- en uitchecken, Kluisje, Verwarming, Designhotel, Bagage-opslag, Anti-allergene kamers.

:thumbup:

Link naar reactie
Homovriendelijk,Restaurant, Bar, Terras, Rookvrije kamers, Lift, Versneld in- en uitchecken, Kluisje, Verwarming, Designhotel, Bagage-opslag, Anti-allergene kamers.

:thumbup:

Een vleugje twijfel slaat nu wel bij me toe Sander:

Wij Zijn toch hetero's die altijd in het verkeerde restaurant aan de verkeerde bar Zitten, na een Roadster-rit geen terras meer nodig hebben, allemaal roken, alleen snel vooruit willen en niet omhoog of omlaag, het liefste easygoing in/uitchecken, geen geld meer hebben voor in een kluisje, kou lekker vinden, DesignBeamers rijden Zonder behoefte aan bagage-opslag, en totaal niet allergisch Zijn... :thumbup:

Link naar reactie

Hotel zal toch wel langzamerhand vol zitten lijkt me! :rolleyes:

Wij gaan vandaag richting Eifel, ziet er uit als een lekker weertje om te toeren :thumbup: , we zullen wat foto's schieten :kisstogether:

Link naar reactie

Die Ans geht fuer einen super Miniurlaub!! hast du auch nog Bauchtanzvorstellungen arrangiert? :rolleyes:

Link naar reactie
Sauna kan best David. je moet alleen niet dat zeepje van de grond oprapen als ze het laten vallen :schater:

En wie zijn "ze" in dit geval dan mijn beste Yangkie ? Ik weet trouwens zowiezo niet wat jij met zeepjes in een sauna zou moeten doen...maar goed... :schater:

Zal mijn vriendin maar vast vertellen dat het beloofde "rustige"hotelletje dat ik zou boeken...niet helemaal gelukt is :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.