Ga naar inhoud

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - Zaterdag 21 mei 2011


RvE

Aanbevolen berichten

Ik stoor me niet aan je commentaren, maar ik vind ze wel gekleurd, omdat ik bij je foto's ook ééntje zag waarbij ik dacht :

Wat moet dit betekenen ? Teveel stilgestaan ? Te weinig ronde punten in België ?

Ik bedoel maar : je zorgt er zelf voor dat men bepaalde gedachten krijgt bij hetgeen je post.

Hier neem ik het toch even op voor Rob.

Zijn opmerkingen over het asfalt heb ik totaal niet als kritiek op de route ervaren, maar gewoon een constatering (en een lichte sneer naar de Belgen maar er zijn wel meer Nederlanders die dat altijd doen).

Zijn bijdragen aan reactietopics bevatten altijd wel foto's van details die hij (of Richelle?) onderweg hebben gezien, blijkbaar kijken ze meer kritisch naar dat soort zaken. (zelf zie ik nooit wat, maar hobbel achter mn voorganger aan en beoordeel alleen het tempo van de bediening bij de catering)

Link naar reactie
  • Reacties 648
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zijn bijdragen aan reactietopics bevatten altijd wel foto's van details die hij (of Richelle?) onderweg hebben gezien

De foto is idd van mij!!!

Had even een lekker (kort) ochtenddutje gedaan (zodat ik wat minder last van mn wagenziekte krijg) :rambo: en dacht toen laat ik maar wat foto's maken van de groep en de mooie omgeving... :wub: Het detail is stom toeval! :lol:

Link naar reactie

Zat vanmorgen op mijn werk de limborit nog door te nemen met een collega: wat een ontzettend gave rit was het toch! Veel bochten, smalle weggetjes, brede lanen. Een prima lunch en leuke koffiestop. En ja er is altijd wel een verbeterpuntje te ontdekken, maar als ik weer ff terugdenk aan afgelopen zaterdag krijg ik een vette grijns op mijn bek! Helemaal top!

Nogmaals een dikke pluim voor de organisatie, is het inschrijftopic voor volgend jaar al geopend?

:kisstogether:

Link naar reactie
@ZaZZZkia: Tussen heerlijke knuffelpartijtjes Zit áltijd teveel tijd...

  Wáár en hoelaat komend weekeinde?

<_< Zaterdag hebben we de hele dag bezoek, maar zondag ben je welkom. Ik ben vanaf een uurtje of 10 aanspreekbaar :hamer:.

Kom jij naar Houten :notok: :kisstogether:

Link naar reactie
Ik heb een geweldige dag beleefd. Organisatie bedankt. Volgend jaar ben ik weer graag van de partij.

staat je filmpje al ergens online?

Link naar reactie

Eerst 100km lokaal gereden, toen naar Aken en daargetankt 320km met 32 liter = 1:10

250km Limborit, waarvan de ochtend sessie in de groep met Arno en nog wat snelle jongens. Konstant maximaal, gas op de plank.

S'middag met JackieP, was ook geen echt langzaam groepje. Daarna naar huis gereden (onderweg wat bij getankt).

240+220km met 57 liter = 7,7 : 100.

En dan heb ik de sportknop nog niet eens gebruikt.

Overigens vindt ik een verbruik van 1:10 voor een sportief gereden 3 liter zeker niet slecht (met de 1.9 zat ik op 1:11)

Link naar reactie

Wat zeuren jullie toch over die putjes in het wegdek. Koop een Z4 en je zoeft overal overheen.

Overigens realiseerde ik tijdens die passages al, dat het afzien moest zijn voor de Z3 Coupe boys <_<

Link naar reactie

Ruud, geweldig ! <_<

Link naar reactie
  • Administrator

En dan zul je weer net zien... rijden we daar met 40 auto's omhoog, komt er uitgerekend een Zafira naar beneden ons tegemoet <_<

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Deze rit is helaas vol. Wellicht een volgende editie? :kisstogether:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.