Ga naar inhoud

Dit moet de Coupe liefhebbers aanspreken


bridders

Aanbevolen berichten

Het heeft ook niet zoveel met het design te maken, maar meer met proporties. Toen ik de ferrari snel zag voor de eerste keer toen dacht ik:'die lijken wel heel erg op elkaar'. Maar als je ze naast elkaar zet dan hebben ze naast de zelfde proporties weinig overeen. Just my 2 cents

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ehhh, Guido, ik weet er helaas alles van. De prijzen die je noemt zijn respectievelijk 15k voor een nieuwe motor en 10k voor een revisie. En ja dat deed pijn :newblush:

ik kan me nog een 996 voor de geest halen die op straat stond te pissen.... :schater: :schater: hij probeerde wat <_< onsters bij te houden :D

Link naar reactie

Duidelijk te zien, gewoon een kopietje en een beetje de lijnen verleggen, dat deden vroeger de japanners ook al en die Italianen nu ook al . :schater: :schater:

Als je de voorkant ziet, lijkt het zo een foto uit de nieuwste Walt Disney film CARS 2, ik denk dat ik maar aandelen van Ferrari ga kopen, want volgens mij worden ze binnenkort ingelijfd bij BMW. :schater: :schater:

Link naar reactie
Ehhh, Guido, ik weet er helaas alles van. De prijzen die je noemt zijn respectievelijk 15k voor een nieuwe motor en 10k voor een revisie. En ja dat deed pijn <_<

oh, ik had deze bedragen van het porsche forum. Maar jij hebt dus first hand experience. Dat is rot :newblush: . Ik heb hier zo her en der al gezien dat je een rijke autohistorie hebt maar ik wist niet dat je ook een 996 hebt gehad. Gelukkig is het verstand nu weer terug op je late leeftijd :schater:

Verklaart overigens wel waarom je een porsche meeting wilt... Zie je je oude vrienden weer eens en hoop je natuurlijk te ervaren dat het beste vermaak leedvermaak is :D

Bestaat er niet een nederlands boxster forum of club? Da's een meer vergelijkbare auto met een z3/4 dan een 911.

Link naar reactie
Bestaat er niet een nederlands boxster forum of club?

Die heeft ie ook al gehad :thumbup: Zelfs een Ster heeft hij op zijn oprit gehad... (schaamt zich echt nergens voor)

Link naar reactie

Ik heb zijn vrouw gezien :thumbup:

Doet overigens niets af aan mijn stelling :thumbup:

Het blijft frappant dat iemand in volgens mij een behoorlijk korte tijd zoveel met auto's van dit type aan het wisselen is.

Maar ja, verandering van spijs doet eten zegt men.

Link naar reactie
  • Administrator
als je zijn vrouw zou hebben gezien, zou je weten waarom zij niet ingeruild wordt. :thumbup:

Ik snap wat je bedoelt, je formuleert het alleen verkeerd...

Jij bedoelde:

Als je zijn vrouw hebt gezien, snap je niet waarom zij hem nog niet heeft ingeruild :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Het blijft frappant dat iemand in volgens mij een behoorlijk korte tijd zoveel met auto's van dit type aan het wisselen is.

D'r lopen inmiddels ook al diverse weddenschappen bij de Engelse bookmakers... :thumbup:

Link naar reactie
als je zijn vrouw zou hebben gezien, zou je weten waarom zij niet ingeruild wordt. ;)

Zij is de enige stabiele factoor in mijn leven. Bovendien als ik haar weg doe moet ik golf lessen nemen, motor lessen nemen, Z eruit doen voor een goedkopere, alle Russische dating sites afstruinen en vervolgens ook nog een Harley aanschaffen :) Nee dank je, geef mijn portie maar aan Frenkie B) ...ik bedoel Fikkie :ok:

Link naar reactie

Zij is de enige stabiele factoor in mijn leven. Bovendien als ik haar weg doe moet ik golf lessen nemen, motor lessen nemen, Z eruit doen voor een goedkopere, alle Russische dating sites afstruinen en vervolgens ook nog een Harley aanschaffen :thumbup: Nee dank je, geef mijn portie maar aan Frenkie :huh: ...ik bedoel Fikkie :thumbup:
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Ik vind hem heel mooi! En toch.. en toch.. roept een ander gevoel op dan 'Wauw een Ferrari..'

Dat heb ik eigluk sowieso alleen met de lage 2-zits modellen, de 430, 360, 599.. en voor mij blijft de absolute schoonheid de F355. Maargoed, mooi ding hoor! En klinkt lekker :blink:

Link naar reactie

Klopt, ken ik.. Belgisch kenteken toch? Schitterend ding. Rijden meer rond. Mn buurman heeft overigens sinds vorige maand een 911 Sports Classic. Nu ben ik niet zo'n Porsche man, maar god. Dat ding is werkelijk geweldig om te zien. Super-zeldzaam, en maakt een geluid.. heerlijk!

Maaruhmm geef mij maar zo'n lekkere 2.8 Z3 ofzo B)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
911 Sports Classic

Super vette bak, staat er ook 1 op de Apollolaan, ik vind hem echt mooi!!

Ook met die retro velgen, in één woord PERFECT B) :unsure:

Er staat ook vaak een RS5 bij jou in de buurt, ook een vette bak heur!!

Desalnietemin is een Z3 natuurlijk ook erg leuk

Link naar reactie

Ik val in herhaling maar goed B) ...

Als kleine jongen stond ik vroeger al bij Kroymans Hilversum te kwijlen op de 250GTO die ze daar destijds hadden staan( jaja...toen had Frits deze nog) en ander mooi spul (288GTO / Testarossa / F40)....denk dat dat met de komst van de FF weer gaat gebeuren...echt een pracht van een wagen..WAUW!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.