Ga naar inhoud

Dit moet de Coupe liefhebbers aanspreken

bridders

Aanbevolen berichten

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Damn....dat ziet er verdomde fraai uit zeg :m: . Eindelijk beginnen mensen in te zien hoe geniaal het ontwerp van de QP wel niet is.Dit is trouwens de opvolger van de 612 Scaglietti...

Zet maar voor de deur.. :rolleyes:

Geplaatst:

het zal niemand verbazen dat ik dit een prachtbak vind.

:rolleyes:

Geplaatst:

italianen hebben dus goed naar onze prachtige Z3 Coupe gekeken........en begrepen hoe ver de QP zijn tijd vooruit is en blijft......

Geplaatst:

@delta

Die reacties zijn inderdaad heel vermakelijk.

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

"Doe ma die ma.." :rolleyes:

Volgens mij ziet "ie" er in het echt nog vetter uit :m:

f296f338.jpg

a38af749.jpg

Geplaatst:

Zeker in zijaanzicht, de mooiste auto die ik in jaaaren heb gezien :rolleyes:

Geplaatst:

Ik heb wel eens een ontwerp van vandenbrink (carver etc) gezien van een Scaglietti shooting break.

Was ook dit idee.

Maar een Z3 coupé is dan ook eerder een shooting break vormpje dan een traditioneel coupé vormpje :)

Geplaatst:

Hij lijkt gelukkig alleen op een Z4QP!

Geplaatst:

Ik sluit me aan, wat een schitterend ding.

Wat denken jullie?

Kunnen we als Forum ook quantumkorting krijgen?

Lijkt wel een beetje op de 456 shooting brake, al is die met 7 geproduceerde modellen (waarvan er 6 naar Brunai zijn gegaan) ook nooit echt van de grond gekomen.

Hopen dat dit beter gaat, want wil hier wel vaker mee geconfronteerd worden in de NL file.

www.autotype.nl/ferrari/16478-ferrari-456-gta.html

Geplaatst:

prachtig!! Als ze nu de BMW 6 "GT" zo maken, heb ik alvast een auto om voor te gaan sparen (in 2016... :foto: )

Geplaatst:

Als je 2 vingers hebt kan je het daaro nog op 1 hand tellen :foto:

Maar een porsche meeting?

Denk je niet dat je dan heel snel verveeld raakt met al die verhalen over ploffende 996 motoren en lekkende boxster krukaskeerringen? :schater:

Geplaatst:
Denk je niet dat je dan heel snel verveeld raakt met al die verhalen over ploffende 996 motoren

:thumbup: Ik dacht dat dit vrij sterke motoren waren :thumbup: :foto:

Geplaatst:
;) Ik dacht dat dit vrij sterke motoren waren :thumbup::thumbup:

Dat dacht ik ook totdat ik porsche fora ging lezen. Maar ik geloof dat voornamelijk de watergekoelde 3,4 een beruchte motor is (andere series hebben dit probleem in wat mindere mate maar toch..). Er blijkt dus iets mis te zijn met dat blok zelf; dat cylinderwanden doorslijten oid. Iig als het gebeurt kan je je complete motor afschrijven. Kost je 8000,- voor een ongereviseerde ruilmotor (die dus hetzelfde probleem heeft), 15000 voor een gereviseerde motor en ruim 30000 voor een nieuwe. En porsche geeft uiteraard niet thuis (zoals een goed premium merk betaamt, want bmw kan daar ook wat van overigens, alleen zijn de kosten doorgaans wat lager :schater: ).

Maar op de meeste fora lees je wel dramaverhalen over geplofte motoren (dus 100% afschrijving), terwijl dat op bmw fora toch weinig voorkomt (op enkele oude series uit begin 80? na die ik geloof nokkenassmering problemen hadden).

Betrouwbaarheid bij ferrari's speelt natuurlijk geen rol, je weet toch al van te voren dat je 1 euro/km moet aanhouden voor onderhoud en datzelfde bedrag voor revisie.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen